Oletteko katsoneet mitä jopa HILLO maksaa kaupassa!
3,5 - 5 euroa pienet purkit. Eikä ole mitään eksoottisia makuja, ihan vadelmaa jne. 70 % sokeria kaikissa.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Dårkien kokoontumisajot?
Kiva että liityit joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse hillot, ei maksa paljon
I think i like you 🤗
Hintojen katsominen on niin keskiluokkaista. 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Dronningholmissa näyttää olevan 46% sokeria. Itse tehtyyn hilloon tulee ohjeen mukaan tehtynä 50% sokeria.
On totta, että kaupan hillot ovat mielipuolisen kalliita, mutta toisaalta ei kai niitä loputtomasti kulu.
Itse ostan ranskalaisia sokerittomia hilloja Prismasta, ne on todella hyviä ja makeita. Makeus tulee taateleista ja oikein makeista hedelmistä ja marjoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista että joku viittii valittaa jostain hillon hinnasta. Ihme hinnoista valittajat pesiytyneet tänne palstalle. Älä sitten osta jos on mielestäs liian kallista. Tee vaikka pakasteessa olevista marjoista sosetta.
hillojen hinnat on noussu parissavuodessa 30%
Vierailija kirjoitti:
Ööö, S-marketissa iso muovipurkki Coop mansikkahilloa 2,79.
Minkä verran tuossa on mansikkaa? 5%?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaistako sen pitäisi olla? Mene töihin niin ei tarvitse ulista.
Ei töihin, vaan tässä tapauksessa marjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dårkien kokoontumisajot?
Kiva että liityit joukkoon.
Dorka tulee sanasta durak (venäjää)
Vierailija kirjoitti:
ja sinä kuulut AA luokkaan
Just ostin hilloa 2 päivää sitten kun tein lettuja 3.39 euroa 960 g mansikkahillo eikä ollut mitään xtra. Toinen oli 1 kg mansikkahilloa 3.99 euroa.
Hinnat kaksinkertaistuneet ainakin Saarioisen hilloissa. Ennen näin laskiaisen aikaan sais kaksi Saarioisen hilloa 4 eurolla, nyt yhden purkin hinta noin 5 euroa :(
Vierailija kirjoitti:
Perheen äidit säästävät vuodessa melkoisesti kun puolukkaviikkoina keräävät hillonsa talteen.. hyvin menee vaikka verilettujen kanssa.
Voi poimia vaikka pihapuusta omenaa hilloa varten.
Kallis hillo on toisinpäin hillis kallo. Ja kallista se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista että joku viittii valittaa jostain hillon hinnasta. Ihme hinnoista valittajat pesiytyneet tänne palstalle. Älä sitten osta jos on mielestäs liian kallista. Tee vaikka pakasteessa olevista marjoista sosetta.
Eniten minua naurattaa nuo makaronin hinnannoususta valittavat. Pussi maksanut ennen vaikka 29 senttiä ja nyt 46, niin jää makrut kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, S-marketissa iso muovipurkki Coop mansikkahilloa 2,79.
Minkä verran tuossa on mansikkaa? 5%?
Opetelkaa etsimään tietoa netistä.
Esim
https://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-mansikkahillo-370-g/7340191152304
Tuossa 50 prossaa näköjään.
Enemmän kuin noissa saarioisten kun katselin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sinä kuulut AA luokkaan
Syön vain kauden marjoista tehtyjä tuoreita hilloja jotka olen kerännyt itse omasta metsästä ja itse hillonnut.
Lisäksi niissä on noin yksi marja per desilitra.
Teen itse hillot pakastemarjoista niin saa kunnollista. Sokerin määräänkin voi itse vaikuttaa.
Syksyllä facebookissa satoja ilmoituksia "hakekaa omenoita" me haettiin ja puuhellan voimin keitettiin osasta mehua ja suuri osa muuttui hilloksi. Ei lisäaineita vain vähän hillosokeria.
Hinta haku bensat noin 5km.
Mustikkaa mätäni metsään kun ei uusavuttomat osaa/viitsi tehdä itse mitään ruokansa eteen.
eihän se edes vuosia säily