Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset vihdoin irtautumassa alisteisesta asemasta parisuhteissa?

Vierailija
05.02.2025 |

Kun ovat sinkkuja nykyään. Eivät suostu miksikään kotiorjaksi enää.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoisuus ja nainen. Kaksi samaa tarkoittavaa sanaa.  Onneksi tämä ei kuvaa kaikkia naisia mutta tätä palstaa aika hyvin.

Kai te ymmärrätte että Suomessa ei ole varsinaisesti naisia alistettu. Ennen teollista vallankumousta kaikki olivat alistettuja ja elämän edellytys oli että nainen hoitaa kotia ja mies tuo ruuan pöytään. Yhteiskuntaroolit muodostuivat olosuhteiden pakosta, ei miesten halusta hallita naisia. Miksi kaikki pitää katsoa vain uhrinäkökulmasta?

Ennen tamppooneja ja vesivessoja naisten oli kuukautisten aikana tosi vaikeaa olla jossain työpaikalla kun hygieniasta huolehtiminen on ollut todella haastavaa. 

Jne jne.

Kai te ymmärrätte että tämä maa lakkaa toimimasta sillä sekunnilla kun miehet lopettavat työnteon. Kuka pyörittää infraa? 

Ja mihin kaikki feministit katosi Ukrainasta kun sota alkoi? Ei siellä kovin montaa naista sotimassa näy?

Ihmettelen teidän jatkuvaa lässytystä asioista. Teillä on tasan niin kauan oikeudet kun ne teille annetaan. Itse te ette niitä voi ottaa. 

Vierailija
42/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan feministiöyhöttäjät elävät jollain kuvitteellisella 1800-luvulla. Länsimaissa se juna on jo mennyt, ei ole mitään öyhötettävää enää. Aloittakaa vaikka postimerkkien keräily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa viikkosiivouksen, pyykinpesun, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton kokonaan. Lisäksi lasten päiväkotiin vienti ja nouto kuuluvat hänelle. Lisäksi hän maksaa asumisen kokonaan, lyhenteen myös minun osuuteni yhteisestä asuntolainasta. Omaisuuteni karttuu. Oman palkkani käytän itseeni. Mietin em. asioita aina kun minulla on jokin rakastumistilanne meneillään. Arvostan miestäni.

Ollaan nelikymppisiä akateemisia helsinkiläisiä.

Tämäkö on feministien käsitys tasa-arvosta? Miehen kuuluu olla orja joka maksaa kaiken ja tekee kaiken. Mitäs sinä teet vastineeksi? Tuohan kuulostaa henkiseltä ja taloudelliselta väkivallalta.

Älähän sotke feministejä ja tasa-arvoa siihen, että joku nainen riistää miestään ja kohtelee tätä huonosti. 

Vierailija
44/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa viikkosiivouksen, pyykinpesun, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton kokonaan. Lisäksi lasten päiväkotiin vienti ja nouto kuuluvat hänelle. Lisäksi hän maksaa asumisen kokonaan, lyhenteen myös minun osuuteni yhteisestä asuntolainasta. Omaisuuteni karttuu. Oman palkkani käytän itseeni. Mietin em. asioita aina kun minulla on jokin rakastumistilanne meneillään. Arvostan miestäni.

Tämäkö on feministien käsitys tasa-arvosta? Miehen kuuluu olla orja joka maksaa kaiken ja tekee kaiken. Mitäs sinä teet vastineeksi? Tuohan kuulostaa henkiseltä ja taloudelliselta väkivallalta.

Mistäs tuon feministin tuohon kekkasit? Vai oletko joku naisviha-trolli? Se miten muut järjestävät parisuhteensa, ei kuulu sinulle tippaakaan. Jos sinulla ei ole kiinnostusta tuollaiseen järjestelyyn niin sitten järjestät jotain muuta. Simple as that

Vierailija
45/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän sotke feministejä ja tasa-arvoa siihen, että joku nainen riistää miestään ja kohtelee tätä huonosti. 

Ei sitä tiedä, kohteleeko. Tuo nainenhan voi tarjota miehelle vaikka seksipalveluksia tai muita etuja, joita ei mainitse. Mies saattaa olla sen verran varakas, ettei välitä rahasta, ja haluaa palvella naistaan. Kukapa sitä kyseenalaistamaan, mistä kukin kiksinsä saa. Rahasta riitely on muutenkin yleensä köyhien hommaa, varakkailla sitä ja keinoja ansaita lisää yleensä riittää jaettavaksikin

Vierailija
46/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ovat vapautumassa väittämästään asemasta, joka on lähinnä  uhriutumistarkoitukseen keksitty valhe.

Samalla hamuten suomeen mahdollisimman paljon miehiä, jotka ihan oikeastikin alistavat naisia.(???)

Vierailija
47/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sinulle jää tässä kuviossa lähinnä itsehillinnän harjoittelu? Voi ukko parkaa.

Vierailija
48/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tilanne olisi toisinpäin ja mies maksattaisi naisella kaikki kulut ja teettäisi kaikki työt niin tämä mies tuomittaisiin palstalla heti. Lisäksi mies käyttäisi oman palkkansa vain itseensä. Yläpeukut kertoo siitä että naiset ei tuomitse miehen alistamista.

En näe mitään yläpeukkuja. Tämä on tuomittu täällä kuten sinunkin kommenttiasi on vain yläpeukutettu. Joten älä vääristele.

Vierailija
49/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tuon feministin tuohon kekkasit? Vai oletko joku naisviha-trolli? Se miten muut järjestävät parisuhteensa, ei kuulu sinulle tippaakaan. Jos

Juurihan feministit haukkui mieslapset ja naisten alistajat mutta nyt haukkuvat heti naisvihaajaksi jos kritisoi naislapsia ja miesten alistajia. Oletko joku miesvihaaja?

Vierailija
50/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen taso on se miksi hän itsensä määrittelee. Jos ei kelpaa, ei kelpaa. Silloin on miehen saavuttamattomissa. Aivan sama mitä mies tasoista ajattelee.

Vierailija
51/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koulutettu nainen, hyvä ammatti, osaamista, oma talous kunnossa, omaisuutta, niin miksi tämän naisen olisi otettava työtön pleikkaa hakkaava ja ryyppäävä luuseri ankeuttamaan ja vaikeuttamaan elämäänsä?

Vierailija
52/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseriittoisuus ja nainen. Kaksi samaa tarkoittavaa sanaa.  Onneksi tämä ei kuvaa kaikkia naisia mutta tätä palstaa aika hyvin.

Kai te ymmärrätte että Suomessa ei ole varsinaisesti naisia alistettu. Ennen teollista vallankumousta kaikki olivat alistettuja ja elämän edellytys oli että nainen hoitaa kotia ja mies tuo ruuan pöytään. Yhteiskuntaroolit muodostuivat olosuhteiden pakosta, ei miesten halusta hallita naisia. Miksi kaikki pitää katsoa vain uhrinäkökulmasta?

Ennen tamppooneja ja vesivessoja naisten oli kuukautisten aikana tosi vaikeaa olla jossain työpaikalla kun hygieniasta huolehtiminen on ollut todella haastavaa. 

Jne jne.

Kai te ymmärrätte että tämä maa lakkaa toimimasta sillä sekunnilla kun miehet lopettavat työnteon. Kuka pyörittää infraa? 

Ja mihin kaikki feministit katosi Ukrainasta kun sota alkoi? Ei siellä kovin montaa naista sotimassa näy?

Ihmettelen teidän jatk

Minä pidät

n oikeuden olla ottamatta miestä.

Vierailija
53/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Jne jne.

Tulitko vakavissasi manspleinaamaan Vauva-palstalle kuukautisten kanssa pärjäämisestä? Kuule me naiset selvitään ihan kesämökeillä ja telttaretkilläkin ilman vesivessoja. Ja tiedoksi, että tamponeja käytetään vähemmän kuin siteitä. Nykysin moni jopa ompelee kestositeitä. 

Vierailija
54/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on koulutettu nainen, hyvä ammatti, osaamista, oma talous kunnossa, omaisuutta, niin miksi tämän naisen olisi otettava työtön pleikkaa hakkaava ja ryyppäävä luuseri ankeuttamaan ja vaikeuttamaan elämäänsä?

Ei kai kukaan pakota, "ottamaan" minkäänlaista miestä?

Vierailija
55/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 8 vuotta kotona lasten kanssa ja tehnyt ihan kaiken. Nyt on miehen vuoro.

Vierailija
56/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-miehen ongelma on pikemminkin tossun alla oleminen, vastuunpakoilu ja johtajuuden puute. Näitä miehiä voimaantuneet Suomi-mammat sitten lemppaavat, kun kyllästyvät "vetämään kivirekeä".

Vierailija
57/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan pakota, "ottamaan" minkäänlaista miestä?

Onneksi ei enää nykyään. Tai ainakaan ennen islam8saatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi