Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset vihdoin irtautumassa alisteisesta asemasta parisuhteissa?

Vierailija
05.02.2025 |

Kun ovat sinkkuja nykyään. Eivät suostu miksikään kotiorjaksi enää.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet olivat sodassa mummoni hoiti maatilaa yksi. Hän oli sekä isäntä että emäntä talossa. Kun mies palasi sodasta vammautuneena, mummoni oli edelleen talon ohjaksissa. Hänen jälkeensä äitini jatkoi. Vahvan naisen malli on periytynyt suvussa satoja vuosia. Mistä alisteisesta asemasta oikein puhut?

Kiellät siis sen että naisia olisi pidetty vähempiarvoisina historiassa? Hienoa.

Eräissä maissa pidetään vieläkin, mm. Jemenissä. Ehkä historiassa onkin pidetty, mutta yksityisten ihmisten elämässä ja parisuhteissa on eri juttu.

Naisen biologia ajaa naista miehen turvaan.

Ja miehetkö sitten antavat sen turvan? Kiltit palstamiehet, jotka kunnioittavat ja rakastavat naisia? Saako nuoraa lyödä kasvoihin?

22/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan mielellään oma herrani nykysin. Tiskaa 20 vuotta käsin nii tiiät mitä on olla orja. Kyllä kulta. Voitas se astianpesukone laittaa?  Nouup, sinä tiskaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsee naisen mutta naiset ei miestä. Näin se menee nykyään.

Vierailija
25/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni toivoi kuolinvuoteellaan  ettei tyttäreni 22 v ottaisi miestä vaan eläisi itselleen. 

Vierailija
26/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo liike ollut käynnissä ihan siitä asti kun perusteeton avioero sallittiin. Sitäkin ennen lähes jokainen kynnelle kykenevä nainen on valinnut mieluummin palkkatyön kuin s eksi- ja kotiorjuuden

Tiedemiehet siittelevät nykyään sikoja ja lääkärit rodunjalostavat itsellisiä naisia. Fiksut pysyttelevät erossa apinoiden sekoilusta ja seuraavat jeesusta 

Vierailija
27/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapset pelaa pleikkaa kotona kun vaimo käy töissä ja elättää. 

Haha, olen huomannut että tällaiseen diiliin yritetään naisia pakottaa. Mitä tuollaisella miehellä tekee, pelkkä riippakivi.

Vierailija
28/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni toivoi kuolinvuoteellaan  ettei tyttäreni 22 v ottaisi miestä vaan eläisi itselleen. 

Olisipa itselläkin ollut noin upea isä/ukki, olen hieman kateellinen.

Vierailija
29/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa viikkosiivouksen, pyykinpesun, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton kokonaan. Lisäksi lasten päiväkotiin vienti ja nouto kuuluvat hänelle. Lisäksi hän maksaa asumisen kokonaan, lyhenteen myös minun osuuteni yhteisestä asuntolainasta. Omaisuuteni karttuu. Oman palkkani käytän itseeni. Mietin em. asioita aina kun minulla on jokin rakastumistilanne meneillään. Arvostan miestäni.

Ollaan nelikymppisiä akateemisia helsinkiläisiä.

Tämäkö on feministien käsitys tasa-arvosta? Miehen kuuluu olla orja joka maksaa kaiken ja tekee kaiken. Mitäs sinä teet vastineeksi? Tuohan kuulostaa henkiseltä ja taloudelliselta väkivallalta.

Vierailija
30/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvitsee naisen mutta naiset ei miestä. Näin se menee nykyään.

Miehet voisivat mennä lakkoo, jättää ameijan käymättä ja jättää verot maksamatta. Miten kauan Suomi pyörisi? 

Vierailija
31/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa viikkosiivouksen, pyykinpesun, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton kokonaan. Lisäksi lasten päiväkotiin vienti ja nouto kuuluvat hänelle. Lisäksi hän maksaa asumisen kokonaan, lyhenteen myös minun osuuteni yhteisestä asuntolainasta. Omaisuuteni karttuu. Oman palkkani käytän itseeni. Mietin em. asioita aina kun minulla on jokin rakastumistilanne meneillään. Arvostan miestäni.

Oletko ihan tosissasi? Tuohan on sairasta miehen alistamista ja taloudellista väkivaltaa. Huomatkaa kaksoistandarit missä vastaava tilanne toisinpäin tuomitaan mutta miehen alistamisessa ei nähdä mitään väärää. Toivottavasti miehesi älyää erota tuollaisesta pirttihirmusta. Miehelläkin saa olla oma elämä ja käyttää tienaamansa rahat itseensä eikä sinuun. 

Vierailija
32/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tilanne olisi toisinpäin ja mies maksattaisi naisella kaikki kulut ja teettäisi kaikki työt niin tämä mies tuomittaisiin palstalla heti. Lisäksi mies käyttäisi oman palkkansa vain itseensä. Yläpeukut kertoo siitä että naiset ei tuomitse miehen alistamista.

Vierailija
33/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on hyvin asiat. Minä en arvostaisi miestä joka käyttäytyy kuin nainen.

🤣

Vierailija
34/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet olivat sodassa mummoni hoiti maatilaa yksi. Hän oli sekä isäntä että emäntä talossa. Kun mies palasi sodasta vammautuneena, mummoni oli edelleen talon ohjaksissa. Hänen jälkeensä äitini jatkoi. Vahvan naisen malli on periytynyt suvussa satoja vuosia. Mistä alisteisesta asemasta oikein puhut?

Kiellät siis sen että naisia olisi pidetty vähempiarvoisina historiassa? Hienoa.

Eräissä maissa pidetään vieläkin, mm. Jemenissä. Ehkä historiassa onkin pidetty, mutta yksityisten ihmisten elämässä ja parisuhteissa on eri juttu.

Naisen biologia ajaa naista miehen turvaan.

Biologia? Vai laki?

Vierailija
35/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kannattaisi tehdä miestenkin. Etusivulla kommentti jossa nainen kehuu maksattavansa yhteisen asuntolainansa ja menonsa miehellä sekä miehen on tehtävä kaikki kotityöt samalla kun nainen oman palkkansa käyttää vain itseensä kuulostaa sairaalta alistussuhteelta miehen osalta. Kummasti mieheen kohdistuva alistaminen hyväksytään.

Vierailija
36/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesinkin tossa toissesa keskustelussa taannoin että feminismi on sairaus ja sitä se on

Vierailija
37/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, olen huomannut että tällaiseen diiliin yritetään naisia pakottaa. Mitä tuollaisella miehellä tekee, pelkkä riippakivi.

Joku saattaisi pitää henkilöstä ja hänen seurastaan, mutta naiset kai sitten tarvitsevat/haluavat statusta ja muuta hyötyä enemmän kuin seuraa.Siis omien kommenttienne perusteella. Aika laskelmoivaa!

Vierailija
38/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku saattaisi pitää henkilöstä ja hänen seurastaan, mutta naiset kai sitten tarvitsevat/haluavat statusta ja muuta hyötyä enemmän kuin seuraa.Siis omien kommenttienne perusteella. Aika laskelmoivaa!

Ekalla sivullahan tuo akateeminen nainen juuri kehui että miehen tehtävä on maksaa yksin yhteinen asuntolaina ja menot sekä kaikko kotityöt kuuluu miehella kun nainen käyttää oman palkkansa itseensä. Eikö miehellä ole itsekunnioitusta yhtään erota alistussuhteesta? 

Vierailija
39/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee yhtä paljon kuin ekan sivun naislapsella jonka mies maksaa kaikki menot ja tekee kotityöt kun nainen käyttää oman palkkansa vain itseensä. Onko naislapseilu parempaa?

Vierailija
40/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on löytää puoliso. En ala kenenkään puolesta kotia hoitamaan tai muiden lapsia kasvattamaan. Pidän itsestäni huolta ja varallisuus näkyy. Yleensä treffeillä udellaan varallisuudesta ja siihen se sitten jää. Ensin saisi hoitaa toisen lapset ja kodin ja sitten erossa vielä rahatkin viedään. Ei kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän