Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (809)
Nykyisellään palsta on pilalle trollattu.
Haluaisin vastata, mutta mulla ei ole sanoja.
Hmm... no, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Punalaputettuja tuotteitam jotta jää enemmän rahaa pörssiin laitettavaksi.
No mitä sä sit kyselet täällä tyhmiä?
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
naudanliha , avokaado , marjat , erikoishedelmät , herkuttelujuustot, leivät paperipussissa,viinit, ym,juomat
Ei tuollaisia kannata huomioida.
Vierailija kirjoitti:
naudanliha , avokaado , marjat , erikoishedelmät , herkuttelujuustot, leivät paperipussissa,viinit, ym,juomat
No ei. Jos on rahaa niin lihaa ei osteta ruokakaupasta vaan tilataan lihatilalta suoraan. Ja hyviä viinejä ei saa ruokakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei harmainta aavistustakaan. Ehkä jotain ankanrintaa ja shamppanjaa. Poroa?
Ruokakauppa jossa myydään shampanjaa ei taida olla Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Olen varakas, mutta en näe mitään syytä käyttää varallisuutta ruokakauppaan enemmän, kuin on tarpeen. Silloin en olisi enää varakas. Jos juon kivennäisvettä, haen Lidlistä halvinta Saskiaa, Parempaa lihaa ostan joskus punalappu-ilta-alesta -60%- Ihan tavallista leipää, perunaa vihanneksia ,hedelmiä, juustoa ym.
Minulla varakkuus ei katoa vaikka mitä kantaisin ruokakaupasta kotiin.
Jos sulla on moinen pelko niin et ole varakas.
Hyvää yötä ja parempaa huomista.
Köyhällä on aikaa jumpata lantiopohjanlihaksia siinä, missä sinä kyttäät ketkä ostaa inkonttinenssisuojia. Toki, kun raha juoksee, sama missä sinä aikasi kulutat. Sen verran tiedän, että kun sairaus vähentää pidätyskykyä, ei inkontinenssisuojia tarvi itse maksaa. On kuntia ja kaupunkeja, joissa saa ilmaiseksi, mikäli sairaus oireet aiheuttaa.