Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Fiji-lähdevesi. Tai Evian (Naive väärinpäin luettuna). Toiselta puolen maailmaa joltain tyynenmeren saarelta tuodaan vettä Suomeen (joka on täynnä puhdasta vettä), jotta brändiin haksahtanut saa tyydyttää tarpeensa kassalla.
Se on Fijin merkittävin ja ainut vientituote! Miksi Suomessa kukaan ylipäätään ostaa vettä muovipulloissa, ai vaan voi käsittää. Täynnä mikromuovia, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Blinit ja mäti koska vain varakkaat osaa arvostaa
Meillä on rikkaat kissat. Syksyisin saavat siian ja muikun mätiä kilokaupalla. Itse ei syödä kun ne kalan lihat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiji-lähdevesi. Tai Evian (Naive väärinpäin luettuna). Toiselta puolen maailmaa joltain tyynenmeren saarelta tuodaan vettä Suomeen (joka on täynnä puhdasta vettä), jotta brändiin haksahtanut saa tyydyttää tarpeensa kassalla.
Säkään et varmaan koskaan hedelmiä syö?
Oliko tämä sun mielestä relevantti vertaus? Suurinta osaa hedelmistä ei kasva Suomessa, mutta vettä on ja se on samanlaista, kuin muuallakin. Hope this helps.
Voisitko olla vähän ystävällisempi?
Vierailija kirjoitti: Mitäs sitten tehdään.
Sika pestään, mikä sika maasika, mikä maa, isänmaa, mikä isä taivaanisä, mikä taivas tähtitaivas, mikä tähti, pohjantähti, mikä pohja, kengänpohja
Paljos se rikkaan raja nykyään olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Sivettikissanpaskakahvi ja tryffelisienet. Makukondomit.
Olen joskus hörppinyt kortsusta vanhat ruiskahdukset.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Apua, mun nauruvarastot on loppu!
Minulla on kaksisuuntainen ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Olen ostellut kaikkia ruokia ja juomia mitä rikkaat ostelevat. Kalatiski, kaviaarit ja shampanja oli suosikkini.
Nyt olen edunvalvonnassa. 😂
En ole rikas vaan ihan tavallinen työssä käyvä ihminen joka osaa pitää taloudestaan huolta niin että tilillä on rahaa ennen palkka päivääkin.
Minulla ei vielä ole kaupassa tullut elintarviketta vastaan mitä minulla ei olisi varaa ostaa jos mieli tekee.
Kyllä ulkomailla shampanjaakin saa.