Ei se kahdenkeskinen parisuhdeaika nyt mitään niin ihmeellistä ole.
Tuntuu että sitä hehkutetaan ihan liikaa. Tietysti jos se on aina jotain kynttiläillallisia ja kylpylähotelleja? Puolisoa voi huomioida arjessakin, ja kahdenkeskistä aikaa on ihan riittävästi ilman että sitä pitää erikseen lähteä viettämään. Tuntuu että jotkut pitävät sitä sellaisena elinehtona että ilman sitä tulee ero. Oma aika sen sijaan on tärkeää, niin että molemmat saavat hengähtää välillä lastenhoidosta ja vastuusta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla surkea seksielämä. Ei ihme että tarvitse omaa aikaa. Omaan kivaan?
Meillä on kyllä oikein hyvä seksielämä, kiitos kysymästä. Harmi että sinun täytyy aina lähteä hotelliin panemaan. Ap
Olen samaa mieltä kanssasi. Minusta tärkeää on nimenomaan se miten puolisoa huomioi arjessa ja se, miten vastuut ja lastenhoito jaetaan niin että kumpikin saa omaa aikaa joskus.
Soitatko mulle? Ois juteltavaa. Tää oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla surkea seksielämä. Ei ihme että tarvitse omaa aikaa. Omaan kivaan?
Meillä on kyllä oikein hyvä seksielämä, kiitos kysymästä. Harmi että sinun täytyy aina lähteä hotelliin panemaan. Ap
No sun mielestän on. Ootko kysyny vaimolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et tiedä minusta mitään, mutta et selvästikään ole tyytyväinen parisuhteeseesi, koska katsoit tarpeelliseksi tehdä aloituksen ja valittaa miten paskaa elämäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun mielestän on. Ootko kysyny vaimolta?
Uskoisin, että mieheni mielestä on myös. Ap
Kyllä tämä aina kotiolot voittaa, sanoi muuan mies, joka oli innokas ylitöitä tekemään.
Sääliksi käy naista, jolla tuollainen kumppani on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et tiedä minusta mitään, mutta et selvästikään ole tyytyväinen parisuhteeseesi, koska katsoit tarpeelliseksi tehdä aloituksen ja valittaa miten paskaa elämäsi on.
Ööö.. missä kohtaa valitin paskaa elämääni?
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy naista, jolla tuollainen kumppani on
Minä olen kyllä ihan hetero. Ap
Kuulostaa siltä, että kumppani ei ole kovin kiva jos yhteinen aika ei kiinnosta
No jaa, sitten kun lapset lentää pesästä huomaat ettei sinulla ole puolisosi kanssa mitään muuta yhteistä kuin sänky. Niin se menee suurimmalla osalla jotka eivät saa vietettyä parjaamaasi parisuhdeaikaa.
Parisuhde itsessään ei ole niin ihmeellinen. Paitsi jos haluaa jonkun öklötyksen röhkimään ja siementämään päälleen säännöllisesti. Miksi kukaan haluaisi, tosin
Kiva, että susta tuntuu tuolta. Meillä on pieni koululainen ja teinejä ja kyllä nautitaan, kun saadaan olla kaksin! Ihanaa paneskella, kun ei tarvitse pelätä, että joku kuulee, syödään hyvää ruokaa, ollaan paljon lähekkäin kun kukaan ei keskeytä tai pyydä mitään, saunotaan kaksin ja juodaan punkkua.
Heiluiko peitto, missä asennossa olitte ja tulitko?
Vierailija kirjoitti:
No jaa, sitten kun lapset lentää pesästä huomaat ettei sinulla ole puolisosi kanssa mitään muuta yhteistä kuin sänky. Niin se menee suurimmalla osalla jotka eivät saa vietettyä parjaamaasi parisuhdeaikaa.
Voi kuule. En sanonut etteikö meillä olisi sitä parisuhdeaikaa. On toki helpompaa käydä vaikka ostoksilla rauhassa ilman lapsia, ja syömässä ja leffassa. Mutta parisuhde voi ihan hyvin ilman sitäkin, kun sitä puolisoa huomioi arjessa eikä vain silloin kun lähdetään viettämään kahdenkeskeistä aikaa johonkin. Ap
Sama. Emme ole koskaan kaivanneet mitään lomia omista lapsista, nimenomaan kaksistaan aikaa. Seksiä meillä toki on, mutta lapset saa ihan olla samassa talossa kun sitä harrastetaan, ei tarvi lähteä minnekään sitä varten eikä saada lapsia hoitoon. Eikä mikään ravintoloissa istuskelut tms. myöskään erityisesti kiinnosta. Me tykätään vaan olla koko perhe laumana kasassa, eikä se arki uuvuta vaan on mulle juuri sitä unelmaelämää. Kyllähän se sitten aikoinaan loppuukin kun lapset on isoja, ja varmasti tulee ikävä näitä ihania aikoja.
Mutta siis ei minusta mitään vikaa jos jotkut muut tahtoo erikseen parisuhdeaikaa, ihmisiä on erilaisia. Mä nyt olin jo nuorena ja sinkkunakin kotihiiri, joka ei välittänyt käydä missään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että susta tuntuu tuolta. Meillä on pieni koululainen ja teinejä ja kyllä nautitaan, kun saadaan olla kaksin! Ihanaa paneskella, kun ei tarvitse pelätä, että joku kuulee, syödään hyvää ruokaa, ollaan paljon lähekkäin kun kukaan ei keskeytä tai pyydä mitään, saunotaan kaksin ja juodaan punkkua.
No meillä tehdään tuota kaikkea ihan tavallisena arkipäivänä. Paitsi alkoholia ei juoda kun ei kiinnosta. Ap