Onko kellään robotti-imuri kotona? Kokemuksia jakoon
Pitäisi ostaa uusi imuri kun nykyinen alkaa lahota käsiin. Onko kellään kokemuksia robotti-imureista? Kannattaako hommata? Vai onko perinteinen parempi
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Moppaava Roborock on nyt pari kuukautta ollut käytössä. Tykkään.
Sama imuri,tosi hyvä ollut käytössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea vaiva kulkea tutkimassa onko robotti-imuri varmasti imuroinut kaikki paikat ja koska minulla on tapana imuroida myös sohvat ja nojatuolit ym. muita paikkoja jotka eivät ole lattiatasossa joten se tavallinenkin imuri on viikottain kaivettava esiin. Siivous on myös hyvä liikuntamuoto joten taidan jättää sen robotti-imurin ostamatta enkä ole yhtään kade vaikka naapurissa on sekä robotti-imuri että ikkunanpesurobotti.
Robotti-imuria ei pidä ajatella laitteena joka korvaa kaiken imuroinnin taloudessa. Edelleen täytyy siivota samalla tavalla kuin ennen, mutta huomattavasti harvemmin. Robotti hoitaa 80 % työstä ja loput 20 % jää edelleen itselle. Ennen piti pari kertaa viikossa imuroida jos halusi kodin olevan siisti. Nykyisin riittää kun imuroi kerran kuukaudessa ja sillä välin robotti hoitaa.
Keräät kuukauden pölyä ja likaa nurkkiisi. Yök.
Normi imurilla homma hoituu nopsasti ja tulee taatusti joka kolo imuroitua.
Miten meni noin niinkun omasta mielestäsi?
En ole himosiivooja, jonka kodin pitää olla joka päivä putipuhdas. Robotti-imuri on ihan hyvä ja käy kaikki reunat läpi sillä harjalla, joka ulottuu sen rungon ulkopuolelle. Jää vapaa-aikaa muhunkin kuin imurointii, kun on kuitenkin ne muut kotihommat palkkatyön lisäksi ja omaa äitiäkin pitää käydä auttamassa useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea vaiva kulkea tutkimassa onko robotti-imuri varmasti imuroinut kaikki paikat ja koska minulla on tapana imuroida myös sohvat ja nojatuolit ym. muita paikkoja jotka eivät ole lattiatasossa joten se tavallinenkin imuri on viikottain kaivettava esiin. Siivous on myös hyvä liikuntamuoto joten taidan jättää sen robotti-imurin ostamatta enkä ole yhtään kade vaikka naapurissa on sekä robotti-imuri että ikkunanpesurobotti.
Robotti-imuria ei pidä ajatella laitteena joka korvaa kaiken imuroinnin taloudessa. Edelleen täytyy siivota samalla tavalla kuin ennen, mutta huomattavasti harvemmin. Robotti hoitaa 80 % työstä ja loput 20 % jää edelleen itselle. Ennen piti pari kertaa viikossa imuroida jos halusi kodin olevan siisti. Nykyisin riittää kun imuroi kerran kuukaudessa ja sillä välin robotti hoitaa.
Keräät kuukauden pölyä ja likaa nurkkiisi. Yök.
Normi imurilla homma hoituu nopsasti ja tulee taatusti joka kolo imuroitua.
Niin, jos on joku pikkuluukku ja muutenkin minimalisti.
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
On se tuossa nurkassa lojumassa. Silloin tällöin päästetään se valloilleen. Joka viikko silti myös imuroin tavallisella imurilla, että saan kunnolla imuroitua kaikki paikat. Ei robo täytä ainakaan meillä kokonaan imuroinnin tarvetta.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Mulla on roborock v7max, todella hyvin pelittänyt, viikon välein vaihdan lähinnä vain veden. Se käy ma-ke-pe tietyt huoneet ja ti ja to tietyt. Lisäksi mulla on Alexa jolla voin käskyttää sitä imuroimaan ja moppaamaan haluamani huoneen kun on tarpeen. Lisäksi sitä voi kännykällä käskeä siivoamaan valmiiksi jos olet poissa.
En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Hirveän raskasta liikuntaa sellainen imurointi. Pari minuuttia ja mulla virtaa hiki solkenaan. Sen jälkeen tarvitsen tunnin lepoa ja suklaalevyn.
Omistan myös Sähköpolkupyörän kovaa hommaa senkin polkeminen.
Mutta asian sivusta. Miten saan laihdutettua kesäksi 28 kiloa mahdollisimman helposti ja nopeasti?