Onko kellään robotti-imuri kotona? Kokemuksia jakoon
Pitäisi ostaa uusi imuri kun nykyinen alkaa lahota käsiin. Onko kellään kokemuksia robotti-imureista? Kannattaako hommata? Vai onko perinteinen parempi
Kommentit (360)
Moppaava Roborock on nyt pari kuukautta ollut käytössä. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Moppaava Roborock on nyt pari kuukautta ollut käytössä. Tykkään.
Sama meillä, ja on kyllä tosi hyvä. En muista mikä malli tuo on, mutta moppaus on hyvä ylläpito, imurointitulos taas suorastaan laadukas. Meillä on konttaava lapsi ja kaksi pitkäkarvaista kissaa ja voin sanoa, että helpottaa kyllä älyttömästi tuo imuri.
Vierailija kirjoitti:
muuten oko mutta hidas siivoamaan ja pitää kauheeta surinaa koko ajan ja metakkaa
Kyllä
MUTTA minä laitan robotin siivoamaan silloin kun olen poissa kotoa. Ihan sama miten paljon se surisee tai kestääkö sillä 20 minuuttia vai 40 minuuttia. Koti on puhdas kun tulen takaisin.
Whatever you think you can or can't you're right!
Meillä on Huonekaluja lattialla. Tyhjän hallin imuroimiseen varmaan ihan Ok.
Olen kuitenkin vielä nuori "62v" vielä ja jaksan imuroida ihan itse asuntoni.
Ei ole edes sähköavusteista polkupyörää. Tiedän olen vanha muumio...
Olispa sellainen Pyllynpyyhkijärobotti. Ei tarvitsisi äitiä pyytää pyyhkimään.
kaksi huonoa asiaa on toinen se että kovinkana paljon eisäiliöön pölyä mahdu ja toinen se että akut maksaa,sitten kun akku on sippi saa imurikin mennä roskiin.
Näin mulle tuli 2 robotti imuria kun ei kukaan enää raskinu niihin akkuja ostaa,vähän samaa on akkutyökaluissakin,kotikäyttäjälle akut maksaa firmat voi laittaa vähennyksiin.
Pieni ja näppärä négru hoitaa roboimurin hommat selvästi paremmin. Joku semmoinen ahkera somppuli, se ylettyykin siivotessaan jonnekin. Robo siivoaa vain lattiatason.
Kiinalaiset laittavat paraikaa humanoidirobotteja tehtaisiin töihin. Tuskin menee montaa vuotta ennenkuin saa sellaisen myös kotiin siivoomaan. Alkavat olla melko kehittyneitä. Roomba joutuu pian kortistoon kuten ihmisetkin.
Vierailija kirjoitti:
kaksi huonoa asiaa on toinen se että kovinkana paljon eisäiliöön pölyä mahdu ja toinen se että akut maksaa,sitten kun akku on sippi saa imurikin mennä roskiin.
Näin mulle tuli 2 robotti imuria kun ei kukaan enää raskinu niihin akkuja ostaa,vähän samaa on akkutyökaluissakin,kotikäyttäjälle akut maksaa firmat voi laittaa vähennyksiin.
Viiskymppiä maksoi vaihtoakku Roomba i7 että ei tuo nyt robon hintaan nähden mahdoton ollut. Ja ensimmäinenkin kesti 5v ennen kuin oli niin paljon heikentynyt että alkoi haitata.
Ai tunnet pelkkiä rosvoja ja sossupummeja?
Apua, mun nauruvarastot on loppu!
Ystävilläni on käytössä luutuavia malleja, mutta meillä on vain halpismalli. Meidän imurimme ei tee erityisen puhdasta jälkeä, mutta se on jäänyt käyttöön. On kiva katsella, kun kissat ajelevat sillä ympäri asuntoa kaikki vuoronperään ;-D