Onko kellään robotti-imuri kotona? Kokemuksia jakoon
Pitäisi ostaa uusi imuri kun nykyinen alkaa lahota käsiin. Onko kellään kokemuksia robotti-imureista? Kannattaako hommata? Vai onko perinteinen parempi
Kommentit (438)
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
imuroi ja moppasi juuri - ei näy likaa lattioilla
Onko sulla kenties ratkaisuehdotusta?
Milloin eri mieltä olemisesta on tullut toiseen kohdistuvaa epäkunnioitusta?
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Joku on tänään hieman kärttyisä.
Vierailija kirjoitti:
Joku on tänään hieman kärttyisä.
??
Vierailija kirjoitti:
imuroi ja moppasi juuri - ei näy likaa lattioilla
Veikö se myös ne lattialla lojuvat Pitsalaatikot ja Kaljatölkitkin pois.
Nosteli Matot ja imuroi niiden alta. Hyi mikä Sottapytty olet.
Jos vähän tarkemmin miettii niin Ihminen joka ei jaksa itse imuroida asuntoaan. Ööööhh.
Tuttu Pyörätuolipotilas imuroi ihan itse asuntonsa. Sinä et pysty. Eikö edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Roborockille S5 plussaa pohjan kumiteloista. Eivät kierrä pitkiä hiuksia itseensä. Myös pölysäiliö puhdistuu helposti.
Kuka niitä pitkiä hiuksia kylvää lattialle? Ei minulla lattialle päädy
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän tarkemmin miettii niin Ihminen joka ei jaksa itse imuroida asuntoaan. Ööööhh.
Tuttu Pyörätuolipotilas imuroi ihan itse asuntonsa. Sinä et pysty. Eikö edes hävetä?
ei kysymys ole jaksamisesta. totta kai jokainen jaksaa imuroida. jokainen jaksaa myös pestä astiat, mutta siitä huolimatta monella on tiskikone. jokainen jaksaisi myös pestä pyykit ämpörissä, mutta siitä huolimatta ihmisillä on pesukone. vispilän sijaan monelta löytyy vatkain jne…
huristeli mennä tehosiivouksen: turbo imurointi ja deep+ moppaus
Roboimuri ei lopeta normi imurointia, mut vähentää kyl ja pysyy koti puhtaampana, ei villakoirat juokse heti silmille. muutamaa sohvaa piti korottaa ja sänkyä, et se pääsee niitten alle. Keväisin se on kiva kun on kevätpölyaika niin pistää vaan joka päivä päälle kun lähtee töihin ja töistä voi laittaa vielä uudemman kerran päälle. Jos kotieläimiä niin vielä mukavampaa. Itsellä ollut roomba, 6v hoitanut hommansa.
Ehkä se oli tarkoitettu olemaan niin.
Älä ala selbaamaan mulle