Onko kellään robotti-imuri kotona? Kokemuksia jakoon
Pitäisi ostaa uusi imuri kun nykyinen alkaa lahota käsiin. Onko kellään kokemuksia robotti-imureista? Kannattaako hommata? Vai onko perinteinen parempi
Kommentit (384)
Miehellä oli yksi siivoustehtävä, imurointi ja senkin teki niin huonosti ja harvoin, joten ostin robotti imurin. Se tekee sen yhden tehtävän mikä sillä on.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Olispa kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita
Et taida ymmärtää kovin montaa muutakaan asiaa jos tällaiset Ihmetyttää
Mulla on Roborock S5, ollut jo kuusi vuotta. Olen tyytyväinen, se pääsee imuroimaan muun muassa sänkyjemme ja sohvamme alta. Tavalliset matot eivät estä sen kulkua. Meillä ei ole kynnyksiä, joten se etenee sujuvasti. Kiva peli kaiken kaikkiaan.
Mitä tulee ap:hen, niin hyvä aloitus
Kauhea vaiva kulkea tutkimassa onko robotti-imuri varmasti imuroinut kaikki paikat ja koska minulla on tapana imuroida myös sohvat ja nojatuolit ym. muita paikkoja jotka eivät ole lattiatasossa joten se tavallinenkin imuri on viikottain kaivettava esiin. Siivous on myös hyvä liikuntamuoto joten taidan jättää sen robotti-imurin ostamatta enkä ole yhtään kade vaikka naapurissa on sekä robotti-imuri että ikkunanpesurobotti.
Roborock on, todellakin kannattaa. Koiraperheessä etenkin elämän suuri helpottaja. Pyörii päivittäin.
Ei -kellään ei ole robotti-imuria kotona, eikä varsinkaan kokemuksia!
Hyvin pitää murut pois lattialta, tän kanssa olisi hyvä jokin kevyt varsiimuri, ja mikrokuituliina niihin kohtiin mihin robotti ei kykene. Välillä jumittaa johonkin, on aika putsata sensorit ja rattaat.
Noidille ja velhoille robotti-luuta. Päällä istuttava.