Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkonäkö ei enää merkitse mitään yli 50vuotiaille?

Vierailija
05.02.2025 |

Miksi ulkonäkö ei enää merkitse mitään yli 50vuotiaille?

Miksi se merkitsee paljon 20-30 vuotiaana?

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Mutta söin just ja ajattelin vetäistä puolentunnin ruokalevon. Viekkuun saa tulla jos ei potki ja pyöri kuin pyöriäinen ja pitää ne kädet omalla puolella. Plussaa jos on max D koon tissit sillä minulla on vain 10,5 koon kädet.

Sika!

Vierailija
142/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostakaa elämää ja itsejänne. Ei pakkeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa noista kirjoituksista , että on se vaikeaa naisille tuo vanheneminen.

Ei oikeastaan. Tietynlaisille miehille tämä kyllä näyttää olevan pakkomielle. Tai miksi näitä olioita täällä pitäisi nimittää.

Vierailija
144/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla ei ole muita ominaisuuksia kuin ulkonäkö kun mitään taitoja ei ole halunnut kehittää niin varsinkin nuorilla naisilla se ulkonäkö on ihan joka asiassa kaikki kaikessa

Vierailija
145/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ajatellut, että oikeasti ruma ihminen, voi nuoreta asti ihan rauhassa keskittyä omaan elämäänsä, uraan, harrastuksiin jne....

Ei tarvitse keskittyä kynsiin, kampaajiin, ihon hoitoon, painonhallintaan, parin etsintään, keksittyihin imagoihin ja harrasteisiin, ynnä muihin, joihin monella menee koko nuoruus ja osalla vielä aikuisuuskin, ikuista tappelua ulkonäön kanssa ja mitä enemmän ikää tulee, sitä kovempaa se tappelu on, niille jotka sitä teinipelleilyä vielä jatkaa!

Vierailija
146/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa ymmärtää mikä elämässä oikeasti tärkeää?

Itse kun olen sairastunut ja ikää yli 40 niin ymmärtänyt sen sanonnan  "youth is wasted on the young".

Lisäksi ymmärtänyt miksi vanhemmat ihmiset sanoo kaikkia nuoria niin näteiksi. Onhan ne!

Ei ole kaikki. Katsoppa.

Vierailija
147/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai merkkaa. Itse kiinnitän suuresti huomiota ulkonäkööni ja panostan siihen että näytän hyvältä edelleen.

Eipä auta ku pää on tuulitunneli.

Tämä ilkeämielisten ja kateellisten rumilusten cope on niin sympaattinen. Valitettava tosiasia on se, että monet ihmiset, jotka eivät huolehdi itsestään (myöskään ulkonäöstään) ovat myös aika yksinkertaisia. Monet heistä ovat myös hyvin ilkeämielisiä ja pikkumaisia. Toisaalta monet kauniit ihmiset ovat älykkäitä ja mukavia. Rumuus ja älykkyys eivät siis ole millään tavalla korreloivia ominaisuuksia, ei myöskään kauneus ja tyhmyys. 

Vierailija
148/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Mutta söin just ja ajattelin vetäistä puolentunnin ruokalevon. Viekkuun saa tulla jos ei potki ja pyöri kuin pyöriäinen ja pitää ne kädet omalla puolella. Plussaa jos on max D koon tissit sillä minulla on vain 10,5 koon kädet.

Sika!

No ku mä tykkään pehmeydestä...

Vierailija
149/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole merkinnyt koskaan mitään.

Voiko joku aivan 100 rehellisesti sanoa noin.

Vierailija
150/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa noista kirjoituksista , että on se vaikeaa naisille tuo vanheneminen.

Ei oikeastaan. Tietynlaisille miehille tämä kyllä näyttää olevan pakkomielle. Tai miksi näitä olioita täällä pitäisi nimittää.

Hmph..

Lihaville lyhyille nais oletetuille pakkomielle on , että kaikki miehet olisivat lyhyitä sekä kaljamahaisia kuten näiden naisten omat isätkin ovat. Ehkäpä heillä on jotenkin vääristynyt isäsuhde ?

Vierailija
151/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai merkkaa. Itse kiinnitän suuresti huomiota ulkonäkööni ja panostan siihen että näytän hyvältä edelleen.

Eipä auta ku pää on tuulitunneli.

Tämä ilkeämielisten ja kateellisten rumilusten cope on niin sympaattinen. Valitettava tosiasia on se, että monet ihmiset, jotka eivät huolehdi itsestään (myöskään ulkonäöstään) ovat myös aika yksinkertaisia. Monet heistä ovat myös hyvin ilkeämielisiä ja pikkumaisia. Toisaalta monet kauniit ihmiset ovat älykkäitä ja mukavia. Rumuus ja älykkyys eivät siis ole millään tavalla korreloivia ominaisuuksia, ei myöskään kauneus ja tyhmyys. 

Mikäs missi sinä olet? Paa kuva. Besserwisser.

Vierailija
152/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rennoissa vaatteissakin töissä viihtyvä lisää että itse olen 50+ ja katson kyllä etten nukkaantuneissa vaatteissa töihin mene, että vaatteet sopii kroppaan, hiukset on puhtaat, sopivaan malliin leikattu ja kevyesti värjätty, ja kasvoilla on kevyt meikki eli meikkivoide, ripsiväri ja kulmakynä. Ja huolehdin ihostani nyt jopa paremmin kuin parikymppisenä.

Lällynlää. Laihduta.

Vierailija
153/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö aina merkitsee, mutta tiettyyn ikään mennessä hyväksyy, että on sen verran rupsahtanut jo, ettei ole enää paljon esiteltävää maailmalle. 

Vierailija
154/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis... Venaa, kun se avaa suunsa...

Vierailija
155/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö aina merkitsee, mutta tiettyyn ikään mennessä hyväksyy, että on sen verran rupsahtanut jo, ettei ole enää paljon esiteltävää maailmalle. 

ITSETUNTO. HALOO.

Vierailija
156/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen sairastunut ja ikää yli 40 niin ymmärtänyt sen sanonnan  "youth is wasted on the young".

Lisäksi ymmärtänyt miksi vanhemmat ihmiset sanoo kaikkia nuoria niin näteiksi. Onhan ne!

Ei ole kaikki. Katsoppa.

Ai miten niin ei ole? 

En nyt ole "rumia" nuoria nähnyt.

Et varmaan ymmärrä mistä puhun, mutta suotakoon se sinulle. 

Vähän samalla lailla kun vauvat on söpöjä niin nuoret on kauniita. Näkee ihmiset erilailla. Itse ainakin.

(Itse nuorena ihmettelin, kun edesmennyttä mummi niin kehui nuoria miehiä komeiksi ja naisia kauniiksi.. nyt tajuan. Silloin mietin "miten niin" tms:).

Vierailija
157/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän elämääni, en ole ekshibionisti.

Vierailija
158/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis... Venaa, kun se avaa suunsa...

...ja työnnä dikki sisään.

Vierailija
159/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut, että oikeasti ruma ihminen, voi nuoreta asti ihan rauhassa keskittyä omaan elämäänsä, uraan, harrastuksiin jne....

Ei tarvitse keskittyä kynsiin, kampaajiin, ihon hoitoon, painonhallintaan, parin etsintään, keksittyihin imagoihin ja harrasteisiin, ynnä muihin, joihin monella menee koko nuoruus ja osalla vielä aikuisuuskin, ikuista tappelua ulkonäön kanssa ja mitä enemmän ikää tulee, sitä kovempaa se tappelu on, niille jotka sitä teinipelleilyä vielä jatkaa!

Luonnollisesti kauniin juuri ei tarvitse käyttää niin paljon aikaa ja vaivaa tuollaiseen hömppään. Eiköhän juuri ne rumat yritä parantaa ulkonäköään mitä erilaisimmin tavoin. On aina parempi olla kaunis kuin ruma, siitä ei pääse mihinkään. Muun väittäminen on turhaa coping-mekanismia. 

Vierailija
160/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikki. Katsoppa.

Ai miten niin ei ole? 

En nyt ole "rumia" nuoria nähnyt.

Et varmaan ymmärrä mistä puhun, mutta suotakoon se sinulle. 

Vähän samalla lailla kun vauvat on söpöjä niin nuoret on kauniita. Näkee ihmiset erilailla. Itse ainakin.

(Itse nuorena ihmettelin, kun edesmennyttä mummi niin kehui nuoria miehiä komeiksi ja naisia kauniiksi.. nyt tajuan. Silloin mietin "miten niin" tms:).

Kovin usea on ylilihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi