Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*ELOisat ma-ti vko 10*^*

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä sammas ei voi olla näin paha, varsinkin kun sitä on suussa taas paljon vähemmän..Pulloa ei poika huoli, tuttia vielä vähemmän. Ei kuumetta, ei flunssaa...Pissattu ei olla kohta vuorokauteen kunnolla, mutta ihmekkös tuo kun ei juodakkaan..eilen sain illalla vähän päärynää huijattua lusikalla alas..mutta tänään ei enää onnistu sekään...

Suppoja kuluu...

Ai niin, muistinko jo mainita, että nukuimme 3,5h, ja pätkissä senkin, WOHOU!!!!

seinähullut; keru ja poikansa eemeli

Hauskaa päivää teille muille.

Vierailija
22/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerutus: Pikaisia paranemisia pikkuiselle! Ihan hirveä tilanne että ei suostu mitään syömään.

SYÖMINEN: Meillä taas on eilen ja tänään neiti oksentanut kun ei aina osaa nielaista ruokaansa: bataatti-maitosekoitusta. Huh vähän vaan turhauttaa välillä kun yrittää lisäruokaa antaa niin sitten ne maidotkin tulee sieltä ulos eli tulos jäikin taas nyt aamulla negatiiviseksi. Mutta päivällä sitten uusi yritys ja vetisempää mössöä vaan kehiin.

Täällä ollaan itse vielä pahasti sairaana 38 astetta mittarissa ja mies on silti 12 tuntia töissä päivässä. Toivon kovasti että tyttö nyt ainakin säästyisi tältä. No ei tässä muuta kuin pötköttelemään tytön kanssa tuonne lattialle.

Pia ja tyttö 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia Pia74:lle ja Kerutuksen vauvalle. Tosiaan on pelottavaa kun vauva ei suostu syömään.

Meilläkin on taas ollut ihan riittävästi äksöniä ja lekurireissuja. 2-vuotiaamme loukkasi kätensä portaissa, ja se ei ole parantunut lääkärireissusta huolimatta.

Kaksoset voivat hyvin, tyttö nukkui taas kerran klo 20-8 eli 12 tuntia syömättä ja heräämättä. Ihanaa! Meillähän kiinteitä syödään jo täyttä häkää. Olen tyytyväinen, että tällä kertaa joustin siinä, että aloin syöttämään kiinteitä jo 5 kk vanhasta. Kuulemma suun motoriikka toimii tuolloin parhaiten. Esikoisen kanssa syöminen oli yhtä taistelua koko ensimmäisen ikävuoden, ja se johtui varmaankin siitä, että täysimetin 6 kk ja aloin liian varovasti maistattamaan kiinteitä.

Herra Kaksonen onkin sitten haastavampi tapaus, ja venkoilee pedissä ja heräilee pitkin yötä. En tiedä olisiko pikkukalastajan herkku aiheuttanut pientä kala-allergiaa.

Pituus: olen 177 cm pitkä, ja mikä hassuinta, esikoistyttömme on kaksivuotiaaksi aika pätkä, 86 cm.

Pitäkää mulle peukkuja torstaista eteenpäin; Mieheni lähtee pitkälle työmatkalle ja joudun pärjäämään kolmen pienen kanssa itsekseni! Etenkin tuo esikoisen käsivamma aiheuttaa harmaita hiuksia. Vatsa alkaa olla sekaisin jo silkasta jännnityksestä, että mitenköhän pärjään liki 2 viikkoa " yh-mammana" .

Vierailija
24/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä muutama yö ollu risainen,iida on ollut vähän itkuinen. hampaatko lie?! samoten päivällä ollu hetken iloinen ja alkaa natina..aika raskasta ollut kun toisella huono olla ja ite pitäs tehä ruokaa ja sen semmoista joten oon nipistäny siivoilusta. mutta nyt pitää mennä passiin jos iida alkaa parkuu niin meen hyssyttää..

jaksut kaikille..

k.h.p ja iida tänään 6kk

Vierailija
25/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOivottavasti Jamssan tytsy oli nukkunu toisenkin yön paremmin! Pääasia et tyttö voi paremmin ja nukkuu, oli se syy sit mikä tahansa. Jos tosiaan ei ollu vaan tyyntä myrskyn edellä... Toivottavasti oli nyt asiansa osaava neuvolalääkäri ja antaa teille lähetteen lastenpolille lisätutkimuksiin jos nuo viljat nyt näyttää olevan se pääsyy.

Täällä ei mitään ihmeitä... parsakaalia annoin Toivolle eilen ja en taida antaa enää. Kirjottelen tuonne allergiapalstalle siitä sit jos jotain kiinnostaa :)

Peeveli ja TOivo

Vierailija
26/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia kaikille pienille! Toivottavasti asiantunteva lääkäri löytyy.

Onnex ehdin vaunutella ennen tota lumisadetta. Aurinkokin vähän paistoi. Vaunujen lykkiminen vaan jäätyneellä sohjolla ei ollut mitään herkkua. Selvittiin siitä kuitenkin sisulla. Yritin tänään ensimmäisen kerran kana-vihannespataa Stellalle. Ei oikein uponnut. PIti vaan suun tiukasti kiinni. Nyt iltapäivällä upposi 3/4 purkkia omena-porkkanaa. Stella halusi ottaa itse lusikasta kiinni ja ohjasi sen suuhun (sotkun kanssa). Hauska nähdä, että toinen on hiffannut mistä tässä on kyse.

Stella toistelee tavuja ÄI ja IIII erikseen ja tauko tavujen välissä. Tulkitsen sen tietenkin, että äitiä se huutelee. Ihanaa, kohta nää meidän kääröt jo puhuvat.

Neuvolaterveiset: saimme neuvolasta kehuja vauvan hyvästä hoidosta. Tuntui ihan kivalta, kun välillä tuntuu, ettei tässä ole yhtään hyvä äiti. Stella oli kasvanut hienosti: pituus 72 cm ja paino 9,2 kg. Pituus menee +2- ja paina 0-käyrällä. On kuulemma ikäluokkansa pisimpiä. Hassua, mä olen ollut aina kaikkien pituuskäyrien alapuolella. No, lapsen isähän on pitkä.

Ja eikun sufeen keittoon! Saatiin isi kotiin...

t. Lillefi ja Stella 2408

Vierailija
27/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elolle heti alkuun voimia ja tsemppiä, että jaksat itseksesi pyörittää arkea. Kiva kuulla, että tytöllä on yöt sujuneet mukavasti.

PIA: Meilläkin esikoinen on edelleen sairaana. Ilmeisesti on sitä a-virusta. Sitä on liikkeellä täällä " meilläpäin" . Ja se sitten kestää helposti jopa melkein kaksi viikkoa. Seuraile itseäsi, jos se vaikuttaa tältä virukselta, sillä siitä tulee kuulemma helposti kovia jälkitauteja. Näin sanoi terkkakeskus tänään, kun olin sinne yhteydessä.

Viime yö sujui taas kivasti. Vauva kyllä heräsi 4 kertaa, mutta ei itkenyt kertaakaan, jokelteli hetken ja nukahti sitten uudelleen.

Saatiin lähete sairaalaan. Katsotaan milloin kutsu kuuluu. Nyt jatkamme edelleen luontaisesti gluteenitonta dieettiä.

Jamssa+typytti 6,5kk

Vierailija
28/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meni hermot kun ei päästy tapaamiseen, BAn lento oli taas yli kaksi tuntia myöhässä ja näin ollen vauva ihan hysteerinen kun mummilaan päästiin ja nukkumaan vasta puolenyön maissa, eli en sitten kiskonut aamusta ylös tapaamista varten. JOten sorry kaikille ettemme tulleet vaikka jo Pumpulillekin lupasin. Niin harmittaa etten sanotuksi saa :(

No, muuten matka meni taas oikein hienosti ja uudet matkarattaat havaittiin huiman hyviksi. Saatiin ottaa koneeseen asti ja koska olivat ultrakevyet niin jaksoin itse nostella portaissa ja Leon nukkuikin niissä hyvin. Onneksi meidän lennot on aina menneet hyvin. Lontoon päässä näkyi äiti yksin kahden pienen kanssa joista vanhemmalla oli itku-potku-raivarit menossa ja pienempi roikku BabyBjörnissä, äiti hikisenä yritti saada tavaroita ja muksua mukaan. Rauhoitti mun vauvakuumetta kummasti :)

JAmssa, mä olen tosi tyytyväinen teidän uudesta kehityksestä, pohdinkin jo tässä välissä että onko teillä helpottanut yhtään.Onneksi on, kerrohan kuinka sujuu.

Ja Elo, yksin kolmen kanssa on varmaan aikamoista, musta tuntuu välillä hurjalta olla yh-mammana yhden kanssa kun mies matkustaa ja ulkomailla asutaan, mutta kolmen kanssa?!

Lillefi kun kommentoi että vauva sanoo ääiii ja vähän kun äiti niin oli hauskaa kun mun vanhemmat sano heti että poika sanoi " äiti" kun mä menin vessaan. Muuten ihan hyvä mutta kun Leon ei koskaan muuten kuule suomea kun täällä ja sana äiti ei varmasti ihan tarkoituksella ainakaan suju. Mutta mummi niin haluasi että Leon oppisi suomea joten päätettiin että telepaattisesti on oppinut Lontoossa äiti sanan :)

Kääntymiset mahalle ei vieläkään kiinnosta, nanosekunnissa takaisin vaan selälle ja sitten harmittaa niin vietävästi kun on niin tylsää vaan maata, haluja liikkelle olisi muttei taitoja. Katsotaan jos vaikka hankkisimme kävelytuolin tänne mummolaan.Onko jollain sellainen käytössä ja onko toiminut?

Työgallupista: mähän en vielä ihan hetkeen voikkaan mennä kun päivähoito olisi sen 1800 euroa /kuukausi ja muut kulut päälle niin suosiolla odottelen kotona ja ehkä ryhdyn freelancer hommin ja teen sen mitä saan iltaisin tehtyä. Mutta ei ole kyllä suuntaan jos toiseen helppoja tai yksinkertaisia asioita. Mutta joku jo viisaasti totesi että kun on päätökseen päässyn niin eikun siihen sitten tyytyväisinä kannattaa sopeutua eikä pähkäillä että olikokaan hyvä päätös.Kaikessa on aina hyvät ja huonot puolet.

Mutta nyt karjunta ylittää mummin äänen joten enköhän mene pelastamaan molemmat :)

Palaillaan!

Vierailija
29/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi kun kuulostaa kurjalle!!! Toivottavasti syy löytyy ja pääsette hoitamaan pikkuisen kuntoon.

Jamssa