Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~ ENSIKOT vko 10 5.3-11.3 ~*~*~

05.03.2007 |

[color=maroon] HAUSKAA VIIKKOA ENSKOILLE :)

*Paljon plussatuulia*

Toivottelee -Sara-Maria-

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania plussauutisia, paljon onnea Sanle!!! Ja Rouvavauva oli plussannut myös, onnea rutkasti sinnekkinpäin!

Tervetuloa uusille, Jonriik, Sarakas, Hyntty ainakin!

Mary, kuulostaa ihanan romanttiselta...iiks!! Oliko niin, että häitä ette ole vielä sen kummemmin suunnitelleet vai onko multa mennyt ohi? Tsemppiä lukuihin, nyt varmaan jaksaa taas paremmin kun tapahtuu tuollaista ihanaa...

Julille voimakas rutistus ja tätipahoittelut! Kurjaakurjaa. Mutta toivoa on aina ja kyllä se aurinko vielä paistaa sinnekkin..

Dajm, kiva kun pääsit lääkäriin, niin alkaa vuotokummalllisuudet selviämään.

Koiramamma pykäili hääkutsuja! Milloin teillä on häät? Pitäisi itsekin hakea vähän lisää tarvikkeita ja tehdä loput. En ole pitänyt itteäni minään näpertelijänä mutta niitä kutsuja on ihana askarrella..

Hätähousu oli joutunut salmiksen kouriin, kurjaa. Toivottavasti saatte pian siunauksen vauvaprojektin jatkamiselle. Koska niinhän se on, että kun viimein on saanut siihen luvan, niin ei jaksaisi Yhtään odottaa!

).( Mitä kertoisin? Haluaisin jo kovasti taas yrittää, mutta ehkä maltamme vielä muutaman kuukauden. Se olis järkevää.. Saisi opiskelutkin kohtuullisen hyvälle mallille jos nyt vielä vähän malttais... Vähänkö masentaa olla järkevä ja Taas odottaa sitä odottamisen alkamista, mutta eikö se tästä. On nyt ainakin paljon kaikkea muuta ajateltavaa, remonttikin päällänsä!

Vielä terkkuja Nuutille rapakon taakse! Samoin Aqualle, nellalle, marzulle, dizkulle, passionatelle, ceriselle, sara-marialle ja kaikille muille ihanille enskoille! Toivoo fiiu.

Vierailija
22/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneajan ihmelapsi täällä taas säätää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja Hienoa! Oikein paljon onnea ja haleja plussauutisten johdosta! Tarrasukat pinelle mukaan ja oikein ihania odotuksen päiviä sinulle!

Kylläpä on lussauutiset mukavia ja nostaa toiveita onnistumisesta!

Mukavaa, kun niin moni on ollut palstailemassa alkuviikon aikana.

Uudet ensikot tervetuloa mukaan palstailemaan! Toivottavasti plussaatte pikaisesti ja aika täällä kuumeilusivujen ensikoissa jää lyhyeksi;) bdbdbd!

Mary: Onnea kosinnasta, jokos olette yhteistä juhlapäivää suunnitelleet?

Fiiu: jaksuja odotella, toivottavasti odotus palkitaan pikaisella tärpillä!

Hätähousu: eiköhän tuo tauti jo ole selätetty, nyt vaan paljon ++++++ ja bdbdbd sinne, kun pääsette jatkamaan!

Nuutti: Kerrohan sitten, mitä lääkri sanoi, kun pääset sen pakeille. Toivottavasti asiat lähtevät etenemään. Plussatuulia kuitenkin jo ennen sitä!

ON: ei mitään uutta auringon alla. Flunssaa meinaa pukata, mutta olen yrittänyt tropata C-vitamiinilla. Teen tänään lyhyen työpäivän ja ehdin aamutuimaan ostoksille: uudet farkut löysin...josko enskojen vanha kikka toimisi ja timmit, uudet housut toisi sitten sen plussan... ja vois alkaa katselemman kohta suurempaa kokoa.;)

Onko muuten kenelläkään hyvää suklaakakkureseptiä? Hain tänään perusmurokakkutarpeet ja meinaan vääntää siitä suklaaversion miehen siskon synttäreille. On vähän tylsä ohje, mutta luulen että en ainakaan epäonnistu sen kanssa...

Nyt on aika keskittyä taas töihin.

Voikaahan hyvin kaikki ihanat enskattaret!

nellamaija

Vierailija
24/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanle: Kylläpäs tuuri kävi! Onneksi olkoon nyt vaan, tarratöppösiä ja vauvaliimaa sinne!

Dajm: Eipä ole miehuus polvillaan vielä ollut, mutta melkein ollaan jo sovittu, että enintään vuoden sisällä häät. Toisaalta mä olen ehkä pikkasen painostanutkin, mutta sanoi tekevänsä tuon ihan omasta halustaan Peukutuksia sinne, että pupuilut ja ovis olisivat sattuneet samoihin aikoihin!

Fiiu: Eipä olla mitään päivää sen tarkemmin mietitty, vuodenaikaa (talvi) ennemminkin. Ja toki mä olen päässäni jo miettinyt kaikkia mahdollisia suunnitelmia :D Tsemppiä sinne ja auringonsäteitä!

Nella-Maija: Kuten yllä näkyy, ei varsinaista päivää ole mielessä. Päivällä ei ehkä juurikaan väliä, talvihäät olisi aika satumaiset (jos olisi lunta eikä räntää/loskaa) Voih, mä olen ruoanlaiton suuri ystävä, mutta kakkuja en osaa muuta kuin perus täytekakun :/

Blaah, ruotsin lukeminen ei ole mitään suurinta herkkua, toisaalta ei kiinnosta kyllä tällä hetkellä ranskan lukeminenkaan... Jospa nyt menis kuitenkin yrittämään jotain kehittävää :)

-Mary

ps. Kiva huomata kun päivät alkaa olla jo paljon valoisampia! Ihan jo lasken päiviä kevääseen ja kesään :)

Vierailija
25/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit niistä oireista... Niitä on ollut jo viikonpäivät vaikka tänään siis kp29. Tänään varsinkin on ollut aamu- ja iltapäivän ajan huonoa oloa, joka tulee aallottain. nyt onneks jo hellitti. Lisäksi jatkuvasti saa juosta pissalla ja se haisee tosi väkevälle. viimeviikolla oli monta päivää kestänyt päänsärky, vilunväristyksiä js kuumia aaltoja. Vatsassa on myös tuntunut kipuja, tavallaan menkkamaisia, muttei kuitenkaan ihan samanlaisia ja rinnat on turvonneet ja hellät, niin ja suolasta ruokaa tekee koko ajan mieli ja hirveästi janottaa.

Vierailija
26/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sattu hyvä tuuri sulle =) tarratossuja ja liimaa hurjasti matkaan sekä onnea odotukseen. Voi kun itse kukin täällä alkaisi plussailemaan*huokaa*

Juu elikkäs..

Täti on karkoitettu,ainakin luulisin niin ja siitä innostuneena piti heti tänään pöllytellä peittoja. Jos oikeinmuistelen niin taitaa olla nyt menossa

Kp 6/26-27 ???? ei pysty olee varma kun en oo kalenterii katellu sillai.

Huominen pitäis viel jaksaa töissä ja sit viikonlopun viettoon.

Pupuiluintoa kaikille,

marzu

Vierailija
27/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vauvakuumetta :D tiiän et osa joutuu iäisyyden odottaa et tärppäis, mut ois semmonen tiiättekö lapsellinen halu et pitäs nyt heti! haluan! pitää saaha! tiiättekö mitä tarkotan? mulla on ollu halu lapseen jo kolamatta vuotta ja nyt on mieskin innostunut. haluaa mun kanssa perheen, mikä tuntuu uskomattoman kivalle! lämpöä tupaan :D kiitos tervetulo toivotuksista, koitan kerkeillä tänne kirjottaa :D

Vierailija
28/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin onnellinen! Virallinen vauvaprojektinjatkamis

lupa on myönnetty!

Ja täällä on näin ihania uutisiakin...

Sanlee: Ihanaa ja toivoa antavaa, että joillain tärppää noin nopeasti. Suurensuuret onnittelut!

Mary: Oih, olipa ihanasti mieheltäsi...

Mut nyt töihin...

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE ENSKOILLE!!!

-Hätähousu- kp11/28

Vierailija
29/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tenttiin lähtöä...

jonriik: tuttu tunne. oli mullakin ekat yrityskierrot kaikki-mulle-heti-nyt tunne, mutta nyt yk10 kohdalla melkein jo hyväksyn sen, että ei kaikki raskaudu niin nopeasti. :)

marzu: no hyvä että tättärä lähti. :)

hätähousu: Jes, hienoa että virallinen lupa on sitten taas saatu. ikäviä tuollaset ulkomaanmatkan sairastapaustuliaiset :/ hyvä että se on nyt selätetty! pupuiluintoa siis sinne!

Minäkin halusin tulla toivottelemaan OIKEIN IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ jokaikiselle enskattarelle!

-Mary

Vierailija
30/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Nyt taas kerkeen kirjottelemaan pitkästä aikaa tai siis viikonlopun jälkeen. Tänään olis vapaapäivä ja tarkotuksena siivota oikein kunnolla ensimmäistä kertaa muuton jälkeen. yksinkertaisesti ei oo ollu aikaa ja sitten rojuja on ollut ympärikämpäää niin nyt sitten on jo aika pistää moppi heilumaan :). Tänään tuli huonekalut mitä oltiin tilattu, eilein saatin pyykkäri ja tänään sitten se onkin kovassa käytössä ja kuivausrumpuukin pääseen testaileen :). Alkaa muotoitumaan oikein kodiksi ku saadaan kaikki tavarat paikkoilleen :)

[color=darkblue]Sanle: Oikein suuret onnittelut plussan johdosta :) Vaikka täällä meidän seurassa jatkatkin niin pitkään ku jaksat niin tässä jo mainitsen että kerro sitten ku saan sut lisätä plussanneeks tuonne meidän esittelypinoon.

Koiramamma meinaakin tehdä aikamoisen ajoreissun, kerkesikkö saamaan hääkutsut postiin?

hyntty: *bd* piinailuun :)

Juli: voihan rähmä ku se tätskä sinne tuli, tsemppiä :)

Dajm: mukavaa että saat noita vuotohäiriö asioita eteenpäin. Toivottavasti se oli ovis ja saitte sen hyödynnettyä :) Niin, kyllä mulla ihan ok mieli on koska tavallaan haluttaisiin alkuvuoden lapsi, siks nämä muutama kierto mennään tässä hiukan tjottailleen ja tässä on ollut kaikenlaista säätämistä tän muuton kanssa niin ei oo kauheesti ollut intoa sängyssä muuhun kuin nukkumiseen. Mutta kevät tulee ja hormoonit alkaa hyrräämään :)

Mary: Sulla on ihana mies kun tuolleen yllätti, nyt vaan jännitykselllä odottamaan sitä kosinta hetkeä :) TSemppiä lukemiseen

Aqua: Onnittelut ovisplussasta, toivottavasti saitte hyödynnettyä ajan. Se on varmasti tosi iso askel siis noihin hoitoihin lähteminen, mä en edes osaa kuvitella mitä sitä ite siinä tilanteessa miettis jos sellanen tilanne eteen tulee. Käyhän kertoilemassa meille kuulumisia :)

Nella: kiitos, mä koitan jaksaa emoilla :) Vaikka toki toivon, että pian pääsis ite siirtyilemään tuonne o-puolelle, mutta vielä tämä kierto tosissaan otetaan rauhallisemmin, sitten voikin kunnon yritys taas alkaa.

Nuutti: toivottavasti saatte lääkärissä selvyyttä asioihin. Mukavaa että oot täällä meidän joukossa :)

Passionate: pitkää päivää siellä teet, *bd*

jonriikk ja sarakas, tervetuloa enskojen porukkaan mukaan, rohkeesti vaan turisemaan. Kävisittekö laittamassa vielä esittelyn tuonne meidän esittelypinoon, päivittelen sen sitten sinne, linkki tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9784986&p=1&tmode=1&smode…

Hätähousu: sitten vaan ahkerasti peittoja pölyttelemään ku virallinen lupa on saatu ja ovis lähellä :)

fiuu: Tsemppiä sinne hääjärjestelyiden keskelle :) Mukavaa ku käyt meitä täällä morjestamassa vaikka hiukan taukoilette, toivottavasti pian taas jatkatte kunnon yritystä.

Nella: minkälaista suklaakakun ohjetta kaipailet? jos vielä tarvit niin tässä on sellanen nopea suklaakakku ohje.. Aika perustarpeista tehtynä. Mun mielestä hyvää..

3 dl sokeria

2 ½ dl vehnäjauhoja

2 tl leivinjauhetta

1 tl vanilliinisokeria

3 rkl kaakaojauhetta

150 g sulatettua margariinia

2 kananmunaa

1½ kuumaa vettä

Sekoita sokeri, jauhot, leivinjauhe, vanilliinisokeri, kaakaojauhe puuhaarukalla. Lisää margariini, munat ja lopuksi kuuma vesi hyvin sekottaen. Kaada taikina korppujauhotettuun vuokaan ja paista kakkua uunin (175 astetta) alaosassa n 40 min.

[color=maroon] Nyt pitää lähteä jatkamaan siivouksia, mies tulee kohta kotiin enkä oo saanu oikeestaan mitään aikaseks. Illalla pitää kuitenkin vielä kasata noita tänään tulleita huonekaluja, saadaan nekin sitten paikoilleen.

-Sara-Maria kp 6/33-46-

Vierailija
31/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiu: moi, kiva kuulla siusta! Ihan lääkäriin asti en vielä päässyt, mutta terveydenhoitajalle kuitenkin. Jotain edistystä... Kyllä se aika nopeesti menee, malta vähän, niin sitten voitte hyvillä mielin taas jatkaa yritystä. Ei tarvi sitten turhia stressailla, vai mitä?

Nellamaija: yritähän kukistaa flunssa, karkotusta sinne! Vai timmit farkut... toivottavasti et ehdi pitkään käyttää ; ) Meinasitko täyttäriä tehdä vai kuivakakkua? Juustokakuissa on myös ihania suklaaohjeita... nam! No nyt tuli kyllä vesi kielelle, taidan lähteä kahvin keittoon... : )

MaryRose: no, mutta kyllä kai se sormuksen osto jo aika lähellä kosintaa on? ; ) Minä vähän jo odottelen jotain tuon miun kullan suunnalta, mutta ei mitään, ei edes vihjauksia siihen suuntaan. Höh! Kiitos muuten ovispeukutuksista, niitä tarvitaan! Ja samaa mieltä tuosta, että kiva kun päivä jatkunut: odotan innolla myös kevättä ja kesää. Kesäihminen kun olen... kesällä syntynyt rapu.

Sanle: no johan noita oireita onkin! toivotaan, ettei huono olo pahemmaksi äidy. Mut ihanaa odotusta vielä siulle!

Marzu: hyvä, että täti karkotettu... ja pöllyttelemäänkin jo ehditte.

Jonriik: joo, tuttuja tunteita nuo, että haluais tärppiä nyt heti... Ja kyllähän tuo Sanle ainakin on hyvä esimerkki siitä, että voi se tärpätä heti eka kierrostakin, mutta yleensähän sitä vähän joutuu kauemmin odottelemaan... en halua tietenkään lannistaa mitenkään, toivottavasti et väärin ymmärrä. Tsemppiä!

Hätähousu: kivoja uutisia siellä, nyt vaan sitten pupuilemaan ; )

Sara-Maria: jep, kyllä se vähän mieltä rauhoittaa, että nyt tuota vuotohäiriötä sentään aletaan jollakin tavalla tutkia. Ja ihan yleisestikin kiva oli jutella asioista tähän yritykseen liittyen ammatti-ihmiselle. Ja terkka totesi, että sitten KUN plussaan, niin täytyy heti soitella neuvolaan, laitetaan ilmeisesti heti alusta asti nuo miun kilpirauhasarvot tarkempaan seurantaan, kun mullahan niitä ongelmia tässä aiemmin ollut. Ihan hyvä varmaan välillä tosiaan kaiken muuttohässäkän keskellä tjottaillakin ja nyt sitten kevään tullen uudella innolla ; )

Omaan napaan ei oikeestaan mitään uutta. Muuta kun, että aamulla kävi muutama kuvotusaalto ja rinnat tuntuu vähän kipeiltä... no mutta, eihän se vielä mitään tarkoita?

Dajm

Vierailija
32/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Kaivappas silmistä unen häivä,muistathan:

Tänään on naistenpäivä!

Etsi siis peili,tsekkaa mahtava leidi:

pörröinen tukka,näppyinen naama,

känsäinen varvas paljaana.

Hyllyvä pylly,roikkuva tissi,

silti oot oman elämän missi!

Siispä keinutapyllyä,ketkuta jalkaa,

voi mahtavien naisten päivä alkaa![/color]

Vierailija
33/41 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhan ma menin sanomaan, ettei mulla ole aikaa palstailla...nyt tata aikaa riittaa kun kaikki mun opiskelijat peruu aikojaan:)

Ootte te kylla ihan mahtavaa porukkaa, taytyy sanoa! Tallaista tukea ja huomiota ei saa edes lahimmilta ystavilta livena.

Jotenkin oikeasti helpotti se, etta sai ajan varattua laakariin. Vaikka se onkin ihan oma perhelaakari, niin saapahan edes vahan tietoa miten tasta edeta....pitaako tosiaan odottaa just tasan se 12kiertoa, vai paasisko tassa etiapain...30 haamottaa jo taivaan rannassa ja kylla ma haluaisin pari muksua. Kaikista omituisinta on se, etta aina ajattelin hankkivani perheen alle 3-kymppisena, mutta sit ma olinkin yhtakkia melkein 29v, ja elamantilanne alkoi olla just ja just silla mallilla etta vois vuoden paasta saadakin vauvan. Mun mies oli vahan kankea perheenlisyksen suhteen eka, mutta nyt kun tata yritysta on ollut jo nainkin pitkaan, niin nyt se on jo ihan valmis tutkimuksiin. Yks aamu se sanoi, etta se menee ihan milloin vaan spruuttaa purkkiin, jos vika onkin hanessa...holmo mies...musta tuntuu etta silla on enemman moodswingeja kun mulla:)

Marylle superonnittelut esi-kosinnasta...ihana ukko sulla kun se noin haluaa sut yllattaa sitten varsinaisella kosinnalla! Ja tsemia kympilla kirjoituksiin...hitsi vie...onneks on se urakka jo takana. Sa vaikutat kylla niin fiksulta likalta etta varmaan menee kaikki hyvin ja paaset jatkamaankin Teakiin tai mihin vaan haluat:)

Mites muiden rouviintuneiden miehet on kosinut? Mun mies tais yllattaa itsensakin kosinnalla...ei ollut kuulemma ajatellut asiaa sen enempaa kunnes yks ilta kuunneltiin musaa ja nautittiin lasi viinia, se vaan kysas etta " So would you really wanna marry me?" Ma rupesin nauramaan ja sanoi etta joo jos joku paiva kosit...ma luulin etta se on ihan vitsi. Sit ma huomasin etta silla oli silmat ihan kyynelissa, ja sanoi olevansa ihan tosissaan nyt. Sit piti valvoa koko yo et voitiin soittaa porukoille Suomeen. Mies soitti mun isalla ja kysyi lupaa saada mut omaksi...innostui niin paljon etta soitti viela mun aidillekin. Oli siina pika-enkku kurssi molemmille:)

Kyllapas tata juttua nyt tuleekin! ja tosi omanapaista..sori kaverit.

Ma kavin eilen katsomassa mun kaverin vajaa 2-paivaista vauvaa. Sama kaveri jolle jarkkasin ne babyshowerit. Oli kylla niin sopo tytto...ihan isansa nakoinen. Aiti olikin aika huonossa kunnossa, synnytysta oli kestanyt yli 12-tuntia, eika se ollut auennut kuin 5cm, ja joutui sitten sektioon. Nyt se reppana ei saa edes nostaa vauvaa syliinsa. Toivottavasti se toipuu pian, kun aitiys lomaa silla on vaan se vaivaiset 6-viikkoa.

Eipa tuo mun vauvakuume paljoa helpottanut siella vauvantuoksua haistellessa!

Rouvavauvalle ja Sanlelle super onnittelut. tarrasukkia ja vauvaliimaa roimasti mukaan!

hatahousulle, teretulemast takaisin ja onnea yritykseen!

No joo, jatan palstatilaa muillekin!

Superhalitukset kaikille tutuille enskakamuille ja uusillekin tietty!

Plussasadetysta +++++++

holosuu-nuutti

Vierailija
34/41 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen tekniikan ihmelapsi,meen vaa jotai enterii painelee vaik piti viel kirjottaakin =) juu mulle toi uni näytti tänään maistuvan. Ootan ens viikkoo jännityksellä.Työkseni siis hinnottelen lehtiä ja nyt sit ens viikon on " pomo" lomalla joten minä ja yks työkamu joudutaan sitä vähän niin ku tuuraa. Ja mä ku en niin hirveesti ees tiiä mitä kaikkii juttui siihen kuuluu,että kivaa tulee. Maanantai vielä ollaan sen kamun kans kahestaa siin ni saas nähä mitä saadaan aikaseks. Pääsen taas ajelee trukillakin,heh heh. Sitten toiseen aiheeseen...

Eilen sitten pupuiltiin oikeen kunnolla naistenpäivän kunniaksi. Lötköttelin sitten sen jälkeen ainakin tunnin verran vielä jotta simpat uiskentelisivat oikeeseen osotteeseen päin edes.Kipitin sitten käymään vessassa ja sittemeinasikin itku tulla. Elikkä paperiin tuli punertavaa limaa. Mistä moinen? Johtuuko vielä tädistä vaikka se lähti pari päivää sitten pois.No onneksi sen jälkeen ei oo tullut mitään.Nukkumaan kömpiessä väkisinkin tuli pari kyyneltä vieritettyä,vaikka en kyllä tarkkaan edes tiedä miksi.

No,nyt on uusi päivä ja uudet kujeet. Pitäs pyykkiä pestä jne.

Vaikka sovittiin Jarin kanssa että ollaan nyt vaan että " se tulee kun on tullakseen" ,niin viimeksi kun täti tuli niin mieli oli kyllä ihan maassa ja tippa tuli linssiin. Lupasin etten ala tikuttelee tai mitää tollasta,mutta..luultavasti viimestään kesällä kyllä alan jos mitään ei tapahdu. Huokaus.

Eihän tän nyt vielä pitäiställeen tuntuu,ku kuitenki vast yk3 menossa. En tajuu aina välillä itteeni.

Sori tuli tosi oma napanen viesti nytte,ja vielä pitkä sellanen *pahoillaan* koitan seuraavalla kerralla teidänkin juttuja kommentoida.

[color=silver]Hyvää alkavaa viikonloppua ja paljon plussatuulia kaikille![/color]

~marzu kp8/26-27~

Vierailija
35/41 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin alkaa väsäily käyntiin, josko vaikka tärppäis. Ja suru valittelut kaikille niistä tädeistä, itse petyn aina kauheasti. = Luultavasti täällä tihnuttamassa jälleen kuukauden päästä.

Vierailija
36/41 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaraMaria: Lisätään minut plussanneisiin sitten kun eka neuvolakäynti takan ja tietää että siellä on kaikki kohdallaan, eikä ole esim. tuulimuna. Ilmottelen sitten kun se tapahtuu.

Täällä on onneksi viimeiset kaksi päivää pahoinvointi pysynyt loitolla, johtuneeko siitä että olen tasaisesti mutustellut syödä jotakin. Mutta eiköhän se vielä tiensä löydä takaisin, silloin kun sitä vähiten odottaa. Väsyttää ja nälättää koko ajan. Mahassa nippailee aina välillä, mut se on vaan hyvä merkki, tietää että joku siellä oireita aiheuttaa.

Toivotaan että mahdollisimman moni plussaa ja tädit pysyy loitolla. Saadaa lisää porukkaa tuonne marrasmurusiin!!

Hyvää viikonloppua kaikille!!

-Sanle ja Öhkis 4+3-

Vierailija
37/41 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraatte???

Mun kummityttö 4v. on just täälllähoidossa =) pitäis tossa kolmen maissa lähtee malminkartanoon kattomaan yhtä mun koiran pennuista ja sen pennun isää =) ihanaa nähä miten on kasvanut karvatassu. Pitää vaan muistaa ottaa lääkettä ekana etten ihan revi silmiä päästäni tän allergian takia.

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Vierailija
38/41 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakuulumiset tältä suunnalta.

Aivan mahtava ilma ulkona! Aurinko paistaa täysillä ja kevät tuntuu tulevan kovaa vauhtia. IHANAA!!!!

Koko viikko on mennyt todella väsyneissä merkeissä. Äsken otin melkein parin tunnin päikkärit ja nyt on hieman pöllähtänyt olo. Jaksaapa illalla sitten valvoa, kun menemme ystäväpariskunnan luo iltaa istumaan.

Tänään kp 27 ja ensi viikolla sitten luultavasti odotellaan niitä ensimmäisiä luomuja. Tietäisi nyt edes, kuinka pitkä tästä kierrosta tulee, ettei tarvitse sitten kesken työpäivän yllättyä ikävästi. =) Mies tuossa jo kyseli, onko minulla " sellainen olo" (=raskaana). =D Eihän minulla nyt niin hyvä tuuri voisi käydä, että heti ensimmäisellä nappaisi. Kiinnostaa nähdä, millainen kierto tulee.

Mutta tarpeeksi tuli omaanapaa, eikä tarkoitus edes ollut. Piti vain tulla toivottamaan kaikille tasapuolisesti hyvää lauantai-iltaa!!! Nauttikaa miehistänne! ;)

Vierailija
39/41 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ollut hiljainen viikonloppu täällä.Käytiin tosiaan eilen kattelemassa niitä koiruuksia ja seurauksena mun käsiin nous punasii kutisevii näppylöitä,mitä ei oo ennen tullut. Syynä varmaan että ne vaihtaa nyt karvaa niin reagoin pahemmin. Ja tietty silmät kutis. Elikkä ei ollut allergialääkkeestä mitään hyötyä =(

NO juu,ei mulla sillai mitään asiaa tänne ollut,kuhan tulin kurkkaa,mutta ettepä te oo ehtiny palstailemaan näemmä.

Ei sitten muuta kuin hyvää kevään alkua kaikille tasapuolisesti.

Mä lähden metsästää töitä,josko jotain löytyis.

Vierailija
40/41 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitkästä aikaa;Moikka kaikille:D

ensin onnittelut isot Rouvavauvalle ja Sanlelle!!!!!++++ ihanaa..kertokaas vähän kuulumisia täällä sitte välillä, että miten sujuu odottaminen!(olipas ihana sanoa noin:))

muutamat oli jääny tädin piinaamiksi,jaksuhalit teille!!uuteen kiertoon vaan,tsemppiä:)

on. mulla nyt aika jännät päivät..onneks meni nopeesti mennyt viikko!se on aina se tylsin aika kierrosta,se penteleen piinaviikko;)

nyt jo kp.23 ja loppu lähenee.rinnat ja varsinki nännit on ihan sairaan kipeet,tosin,ne on joskus aiemminki ollu ilman raskautumista:(

keskiviikkona soittaa lääkäri kilpirauhaskokeen ja papan tulokset..siitä sitte saan lähetteen sinne gynelle jatkoa varten,iik!

en haluu aatella vielä niin pitkälle.unelma olis että nyt olis joku masussa matkassa ja välttäis kaikki tutkimukset,toivotaan näin:)

mut hyvää alkavaa työviikkoa kaikille!aiotteko muuten äänestää ja jos,niin ketä!?:)

-hyntty ilosen positiivisena kp.23/24-28