Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~ ENSIKOT vko 10 5.3-11.3 ~*~*~

05.03.2007 |

[color=maroon] HAUSKAA VIIKKOA ENSKOILLE :)

*Paljon plussatuulia*

Toivottelee -Sara-Maria-

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausi on jo maanantain puolella, täällä kotona odottelen miestä ja koiraa töistä. Mies on välillä ottanut tuon neidin mukaan töihin, ihan vain seuraksi. On siitä kuulemma hyötyäkin ollut, ajoi kerran kintaita kauppaamaan tullee mustalaisen pois. Mamman kulta! *ylpeä äiti*

Oon koko illan näperrellyt noita hääkutsuja tv:n katselun lomassa. Hullun hommaa! Niistä kyllä näkyy meikäläisen käden jälki, viivat vinksottaa miten sattuu yms. Noh, toivottavasti ihmiset arvostaa minun näkemää vaivaa. Piirsin korttien kansiin tuollaisella 3D paintilla ja se kestää 12h kuivua, toivottavasti huomenna kestää jo laittaa kuoriin ja postittaa. Torstaina lähdetään pikavisiitille minun kotikonnuille, ajoa kertyy yhteensä melkein 2000km. Onneksi on diesel auto. Käydään samalla reissulla sunnuntaina papin juttusilla Helsingin suunnalla (avo halusi naispapin ja saatiin vanha perhetuttu), sekä sieltä sitten Häämeenlinnan kautta takaisin kotiin Roihin. :) Hermoja raastava reissu varmaan, noin niinku aikataulun puolesta, mutta muuten mukava käydä kotikotona. Onkin ollut hiukan koti-ikävä.

Jännittää kauheasti nyt tämä aika ennen tädin visiittiä. Nyt kun on vielä oolut jotenkin enemmän yritystä takana, greippimehuilut ja ovisten bongaukset. Pettymys on aivan mieletön. Plääh... Se siitä.

Hyvää yötä kaikille Enskoille, plussanneille tarrasukkia ja kuumeilijoille plussatuulia +++++!

-Koiruus-

Vierailija
2/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirsin tuolta viime viikon pinosta eilisen juttuni tänne..!

sanlelle plussan vahvistumista!!!!toivotaan vahva++++ :)

nellamaija,juu tosiaan oli lääkärikäynti ihan asiallinen juttu!mikäs sun tilanne onkaan??en oikeen vielä muista miten kullakin..sorgen..:)

carry,yrittäminen on todellakin välillä väkinäistä!lopetettiin onneks semmonen et jos kumpaakaan ei hotsita nii sitte ei hommailla!mut nykyään mun hormonit jyllää niin täysillä et aika usein saan liehitellä miehen mukaan hommiin.ja se jos mikä on ärsyttävää!kun ite olis ihan valmis ja toinen ei oikeen oo samoilla linjoilla..:(

mut onneks useimmiten hommat sujuu yhteisymmärryksessä;)

hannah ja joku toinenki oli odotuspuolelta täällä,ihanaa<3 se on vaan niin kiva kuulla raskauskuulumisia ja nähdä rv. merkintöjä,hih.pienestä sitä on ilonen ja toiveikas!

).( ollaan pupuiltu nyt muutamia kertoja menneinä päivinä kun tänään kp.16.limoista päätellen ovis oliki pe.tosin aika kivuton,et en tiiä irtosko sieltä mitään:/ mut nyt sitte ootellaan.

mun sexdrivella oltais kyllä oltu sängyn puolella useemminki,mut eihän sitä toista voi pakottaakkaan;)

nyt alkaa taas se tylsä odottelu..plääh..

tsempataan nyt toisiamme että jaksetaan!:)

-hyntty uuteen viikkoon kp.16/24-28 yk.12 se kai jo on.menee laskuissa sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli maassa.. " hyvin" alkoi tämäkin viikko, täti tuli juuri ja kp 31 vaihtui 1:ksi.. :(

Nyt ei ole itku kaukana.. taitaa tuo l-puoli olla mulle todennäköisempi seuraavaksi palstaksi kuin o-puoli :´(

On niin paha olla...

Anteeksi vuodatukseni..

T. Juli kp 1/27-32

Vierailija
4/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas maanantai... heti alkuun taidan aloittaa omalla navalla:

).( Kävin terkkarilla aamulla juttelemassa noista vuotohäiriöistä (tuhrua, menkat kestää kaikkiaan n. 10 ¿ 11 vrk jne.). Sanoi, että sinänsä tuo tuhruttelu ei välttämättä ole vaarallista, kiusallista tosin, mutta että aloitetaan tutkiminen kuitenkin papa-kokeella. Siinä selviää, onko mitään tulehdusta tms. ja jos ei ole ja vuotohäiriöt jatkuu, niin sitten tutkitaan varmaankin, onko jotain polyyppia tai muuta vuotelemassa. Ovista olen tikuttanut koko viime viikon... pe ja la sain himmeät viivat (eli negat kuitenkin), eilen viiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva, joten saapa nähdä tänään (menee muuten viimeinen tikku!), olisko sitten yhtä tumma. Pupuiltiin kyllä la ja su, saapa nähdä oliko liian aikaista. Tänään varmaan pupuilut jää kyllä väliin, kun papan oton jälkeen alkoi vuotaa (yleensä aina mulla tulee vuotoa sen jälkeen) ja ¿alakerta¿ tuntuu vähän ikävältä.

Hyntty: kiva kuulla, että teidät on nuoresta iästänne huolimatta otettu lääkärissä tosissaan. Toivotaan, että jotain selviää. Tsemppiä oikein kovasti!

Buuffa ja Hannnah: moi! ihania odotuskuulumisia ja hyvä, että molempien vointi ollut hyvä ja vauvoilla kaikki kunnossa.

Cerise: Onnea matkaan gynekäynnille ja tulehan kertomaan kuulumiset tännekin : )

Juli: voi Juli... tosi iso hali ja tätipahoittelut... Koeta kestää ja yrittää tsempata kuitenkin! Vaikka varmasti nyt vaikeelta tuntuukin, niin kyllä se päivä vielä paistaa, usko pois.

Marzu: älä huoli, kyllä tänne vähitellen juttuihin mukaan pääsee : ) Tosi on, että kovasti hiljentynyt palsta tässä viime aikoina, mutta toivotaan, että nää uudet palstailijat kirjoittelis innokkaasti. Tätipahoittelut sinne...

Nellamaija: moi pitkästä aikaa ja halit! kurjaa tuo endo... toivottavasti helpottaisi. kiitos tikutus-tsempeistä (alku aina hankalaa... ; )).

Sanle: varovaiset plussaonnittelut ja haamunvahvistusta sinne! ; )

Sara-Maria: tätipahoittelut, mutta sullahan taitaa kuitenkin olla ihan ok mieli? Ja tosiaan hyvä, että kierto ei venynyt.

Hätähousu: Toivottavasti salmonella talttunut ja pääsette jatkamaan yritystä. Kurjan kuuloinen olotila ollut, hyvä, että se ainakin mennyt ohi.

Vilkutukset kaikille muillekin ja tulkaahan turinoimaan joukolla!

Dajm kp19 (29-32) yk4

Vierailija
5/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti kommentointia:

Marzulle ja Sara-Marialle: Tätipahoittelut!

Juli: Iso jaksuhali sinne tädin kouriin! *halittaa*

Onnittelinkohan jo Rouvavauvaa? No, onnea nyt kuitenkin vielä, ja tarrasukkia mukaan!

Sanlelle kyllä kanssa varovaiset onnittelut... vai miten on, oletko uutta testiä tehnyt? *bd*

nellamaija: Aqua siirtyi l-puolelle.

hyntty: Kiva kuulla, että lääkärikäynti alkoi toivokkaasti!

Vilkutuksia kaikille muille mukaville enskoille ja plussantäyteistä viikkoa!

ON: Täti pakkailee kamojaan. Mieli on todella maassa... pitäisi varmaan varata sitä lekuri aikaa että sais jotain mielenrauhaa.

Nyt lukemaan filosofiaa.

-Mary

Vierailija
6/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uutta testiä tehty, vaan piiinaillaan nyt ihan rauhassa ainakin keskiviikko aamuun, jos ei täti siihen mennessä tule. Mä oon syhtautunut siihen haamun-kuvatukseen niinku negaan. Osaako joku sanoa b-sure merkkisestä testistä, että onko niissä sitä viivanpaikkaa? Joissakin testeissä ilmeisesti on ja joissakin ei. Mietin että josko se ois ollu semmonen eikä mikään haamu.. No mut toiveissa eletään, niin kauan kuin ei tätiä näy ja kuulu.

Vierailija
7/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli moi kuumeilukamuille o/

JULILLE ISO HALI!!! kp 1 on se pahin, toivoa, tsemppiä ja tärppionnea uuteen kiertoon!

NELLAMAIJA: Täällähän minä :) Aina välillä käyn kurkkimassa tuttujen nikkien kuulumisia. Uusia nikkejä on niin monta (mikä on tietty kiva juttu), että oon melkein pudonnut pulkasta näin kevään kynnyksellä. Voi hitto sitä endoa! Se on kyllä hämärä ja inha vaiva! Hienoa, että miehesi on mukana reippaana teidän projektissanne. Käythän kertoilemassa, miten asiat etenee, kovasti toivon teille onnistumista!

ROUVAVAUVA oli plussanut, ONNEA!!! Ja kyytiläiselle nyt tuplasti niitä tarrasukkia!

NUUTTILLE halaus myös sinne Atlanttin taa! Toivottavasti mieli on siellä jo parempi. Hienoa, että mies tuota tutkimusjuttua ehdotti. Ja käyhän sinäkin kertoilemassa kuulumisia, jookos? Ja plussatuulia sinne kauas tietty!!!++++++++++

HÄPÖLLE hurjasti huiskutuksia kans, raportoi tilannetta, kun ehdit! Olet ollut mielessä myös monesti!

Muille kuumeilukamuille halauksia myös, DAJM, SARAMARIA, MARYROSE (tsemppiä kirjoituksiin!!!)... Ja kaikille uusille: TERVETULOA!

ON: Yk 13 menossa. Päätettiin tää kierto vielä ainakin mennä luomusti ennen tutkimuksia, kauhistuttaa oikeestaan koko lapsettomuustutkimus-juttu, pitää vielä sulatella hetki. Mut hei, mä sain eilen ovistestissä plussan, jeeee!! Kp 16 siis eilen ja käytin Clearbluen digitaalista, niin ei tarvinnu arvailla viivan vahvuutta. Miehus ei vaan oikein tunnu ymmärtävän, että tätä pitäis nyt sitten hyödyntää kunnolla, höh.

Noniin, palailen taasen. PLUSSARIKASTA MAALISKUUTA ENSKOILLE!!!

Vierailija
8/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että mieles on maassa,aina se tättärän vierailu tuppaa pikkasen masentaa itse kutakin. Koita kuitenkin jaksaa *voimahali*

Omasta navasta sen verran,että täti pakkailee jo laukkujaan (vihdoinkin). Luultavasti vielä kuitenkin pari päivää tuhruttelee täällä,mutta sitten pääsee taas pöllyttelee peittoja.

Jaksamista kaikille!!!

Vierailija
9/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqua: Ihanaa, että olet vielä kuulolla!

Tulen kyllä kertomaan, miten hommat etenee meillä. Mulla taitaa olla suurempi kynnys siirtyä l-puolelle, kuin niihin tutkimuksiin¿ Ei kuitenkaan luovuta toivosta siellä eikä täällä, eihän! Ja toivottavasti sait miehesi vaaka-asentoon ja oviksen hyödynnettyä;)! Luomuplussa peukutusta bdbdbdbd!

Kiitos kaikille endo-symppauksesta. Oon päättänyt selättää sen vaivan: tavalla tai toisella, jos ei muuten niin sitten vaikka leikkuupöydän kautta.

Hyntty: Olen roikkunut täällä jo vuoden ja kaksi kuukautta palstailemassa. Yritys aloitettiin vuosi sitten ja alkuun tjottailtiin, koska mies teki ulkomailla töitä ja nähtiin harvakseltaan ja nyt ollaan sitten asuttu saman katon alla taas puoli vuotta. Endo häiritsee aikalailla yritystä ja selvisipä tuossa muutama kuukausi sitten, että miehellä on ollut laskeutumaton kives lapsena, joten tarttis vissiin tutkailla tarkemmin, onko jopa molemmissa vikaa¿

Mutta nyt aika toiveikkaalla tuulella, vaikka en uskalla unelmiin heittäytyä, kun viimeksi taisin unelmillani eksyttää tädin ihan suotta viikolla myöhäiseen.

Juli: Rutistus, älä huoli! Otetaan tässä kevään korvalla joukkorynnistys vanhojen voimalla o-puolelle, jooko?!! Toivonkipinöitä!

Sanle: hyvältä kuulostaa, bdbdbd, toivottavasti viivat vahvistuu!

Koiramammallekin peukutusta jänskiin fiiliksiin!

Cerise: Onnea plussaamisesta, taisin missata sen palstatauolla! Tarrasukat matkaan pikkuiselle!

Sara: Ihanaa, kun jaksat olla rauhallinen ja toiveikas siellä! Se on unelmaominaisuus palstaemolle, pitää meidät muut jotenkin jalat maassa ja hyvällä mielellä!

Mary: Älä kuitenkaan lue filosofiaa aamunkoittoon, niin kuin eppujen biisissä, siitä voi seurata urheiluhulluutta pidemmän päälle¿;)

Vilkutuksin,

nellamaija

Vierailija
10/41 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli niin monta vanhaa kamua paikalla!

Kiitokset Aqualle ja Nellalle tsempityksista!!!

Mieli on jo vahan parempi...sain tanaan varattua ajan oma laakarilla 2 viikon paahan, jos vaikka sais vahan selvyytta etta miten tassa hommassa edetaan. Sehan voi olla etten paase mihinkaan tutkimuksiin ennen kuin se vuosi on taynna.

Nellamaijalle tsemppia endon kanssa...mulla ei ole viela varmuutta endosta, mutta epailyjahan mulla on ollut jo teinista asti.

Aqualle kans peitonpollytys onnea! Ihanan hyvantuulinen viesti sulla!

Julille ja marylle iso jaksuhali...valitettavasti tiedan miten rankkoja noi kp1 on...tuntuu etta maailma kaatuu niskaan ja nurkissa lymyaa vaan epatoivo ja toteutumattomat haaveet. Mutta kylla me tasta voiton puolelle paastaan...plussia jakoon nyt heti!!!

Dajm: kiva kun paasit lekuriin vahan selvittamaan asioita. Makin pissin tikkuun vahvan viivan vasta vikana testauspaivana:)

Sara-Marialle iso kiitos...oot ihan mahtava palsta emo.

uusille tervetuloa ja plussanneille paljosti onnea matkaan!

Plussatuulia rapakon takaa kaikille!!!

Mennaan kaikki suoraan o-puolelle, ja jatetaan se l-puoli valiin!

Nyt pitaa palata duunin pariin...lounastunti on loppu

halein

nuutti

Vierailija
11/41 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täällä menee taas iltavuoroon töihin ja pääsee klo 22. Eilen olin töissä klo 7:30-20:15, että ei tässä juuri ehdi kotona olla! =(

Juliaana-82: Olen todella pahoillani tädin saapumisesta! Itke pois jos se helpottaa. Voimia!!!

dajm75: Toivottavasti niihin vuotohäiriöihin saadaan nyt jotain selkoa! Todellä tylsää tuo tiedottomuus.

Sanle: Älä pidä kauaa jännityksessä! Täällä on sormet ja varpaat ristissä. =D

Aqua80: Miehet ne osaa olla välillä niin yksinkertaisia. =D Mutta hieno juttu, että ovis tuli bongattua!!!

nellamaija: Tuo endo osaa sitten olla varsinainen hirviö. Voimia taistellessasi sen kanssa.

Minulla on jo kolmatta päivää nännit arkoina ja alavatsalla on tuntunut siis niitä " nippailuja" /" vihlomisia" (alkoivat kp:nä 21). On tää kyllä jännää, kun ei yhtään osaa odottaa, miten tämä keho taas toimii. Kerroin miehelle noista " vaivoista" ja kysyi vain, että " et kai ole raskaana?" . Miten niin " et kai" ??? Eikös se tässä ideana juuri olekin? Sanavalinta ihmetytti...

Jännityksellä odotan, miten kamalat tulee ensimmäisistä luomukuukautisista. :-o BTW... Näen melkein joka yö seksiunia ja pupuilla tekisi mieli jatkuvasti!!! Mieskin ihan ihmeissään...

Hyvää tiistaipäivän jatkoa!

Vierailija
12/41 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistämmne koitetaan, tsemppiä ja onnea plussanneille !

Vierailija
13/41 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan ensikoihin, juuri lopetin pillerit. Toivon kovasti tärppäämistä nopeasti. Kummallista miten luonnolliselta ajatus omasta lapsesta näin yhtäkkiä tuntuukin.

Vierailija
14/41 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille enskoille!!

Täällä sitä vielä sinnitellään. Huomenaamuna koittaa testin uusinta jos ei täti ennen sitä tule. Positiivista on, että lämmöt on edelleen koholle 0,5-0,7 astetta ja ennen menkkoja niiden pitäs ilmeisesti tipahtaa normaalille tasolle tai näin oon ymmärtänyt. ja nyt siis jo kp 28, eli hyvältä näyttää. Mies oli kyllä illalla sitä mieltä että mitä sitä turhaan testaamaan, eiköhän se aikanaan sieltä selviä että tuleeko mitään... Siis mitäh? Minäkö muka jaksaisin odottaa. Tottakai minä testaan!!! Oman mielenrauhani vuoksi ja uteliaisuudesta! Ihmeellisiä nuo miehenkuvatukset ja niin kärsivällisiä;)

Vierailija
15/41 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon,tänne kyllä mahtuu turisemaan =)

Muille paljon vilkutuksia!! Palailen paremmalla ajalla..elikkä luultavasti heti huomenna. Täti enää tuhruttelee pikkasen,joten mieli on taas parempi. Pupuiluintoa kaikille enskattarille!

Vierailija
16/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin kertomaan, että ensimmäinen salmonellan kontrollinäyte oli negatiivinen. Tänään vielä pitäis yrittää saada kiinni tartuntatautien lääkäriä, joka saa arvioida onko jo turvallista jatkaa vauvaprojektia. Toivottavasti, sillä ovis olis kiertojen mukaan joka su tai ma. Jos saan luvan, menen ostamaan taas ovistikkuja, se on jännää puuhaa se tikuttelu...

Olis niin kiva päästä taas jatkamaan yritystä! Olin jotenkin niin masentunut, kun heti yrityksen alettua tuli tällainen typerä takapakki. Ensin sain yli kaksi vuotta puhua miestä ympäri ja heti ensimmäisen yrityskierron jälkeen joutuu jäämään tauolle, ei ollut kivaa. Mut nyt on mieli taas paljon parempi ja toiveikas. Saas nähdä mitä se lekuri sanoo...

Ja vielä tätipahoittelut niistä kärsiville...

Kevätmieltä toivottelee

-Hätähousu-

Vierailija
17/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilinkin jo näin aikaisin. Lukulomalla tuleekin nyt nukuttua melkein joka päivä tuonne puoleen päivään :)

sanle: Onkos tätiä vielä näkynyt vai joko testissä selkeämpi plussa? *bd*

Aqua: Moroo o/ Kiitos tsempityksestä kirjoituksiin, ens viikon maanantaina sekin rumba alkaa :/ Ja onneksi olkoon oviplussasta! :)

Nella-Maija: En ookaan kuullut tuollaista eppujen biisiä, toisaalta tiedän vaan ne ¿hitit¿ :) Joo, en lukenut aamun koittoon. Hikiset 2tuntia tuli vaan luettua :D

Passionate: ¿Et kai?¿ :D Kylläpäs tuli luikautettua sammakko¿ *bdbd* sinne! Ihan järkeenkäypät oireet... ;)

Tervetuloa jonriik ja sarakas! Nyt vaan pulisemaan ja kuumeilemaan yhdessä meidän enskojen kanssa! :)

Hätähousu: Hyvä uutinen että se salmonella oli negatiivinen! Toivottavasti lekuri antaa luvan jatkaa kuumeilua ;)

Vilkutuksia Dajmille, Sara-Marialle, Julille, Nuutille, hapölle, fiiulle, Dizkulle, Katalle, marzulle, koiramammalle, rapulle sekä kaikille muillekin ensikoille!

Oma ).(

(jonka takia en malttanut olla tulematta tänne kertomaan teille...)

Mä oon tässä eilen ja toissapäivänä ollut aika maassa ja itku kurkussa ton tädin takia ja kiukunnut ihan turhaan tolle avokillekin. Eilen sitten se yhtäkkiä halus mennä katsomaan vihkisormusta mulle ja käytiin varaamassa sellainen ihana ihan pelkistetty, klassinen, valkokultainen

sormus, joka menee vähän niinkuin " veen -muotoisesti" :D

Mä seisoin siinä kultakaupan edessä niin muikeena ku naantalin aurinko, koska en halunnut olla vieressä kun tuleva herra maksaa sen jne. :) Nyt vaan odotan, että vielä kerran ihan sormuksen kanssa se polvistuu mun eteen :)

-Onnesta hymyillen vieläkin, Mary

Vierailija
18/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tein tuossa ja kyllähän se haamu sieltä tummui, eli eiköhän se salamatkustaja ole sinne kiinnittynyt. Tuntuu niin epätodelliselta että yk 1 tuotti heti tuloksen ja muutenkin ei osaa vielä ajatella että raskaana ollaan. No mutta eiköhän siihen ajan kanssa totu, jos ötökkä siellä loppuun asti pysyy:)

Vierailija
19/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiheihei, mukavia uutisia heti bongasin:

Sanle: ++++ Paljon Plussaonnea! ++++ Siehän ¿paukun¿ pistit: plussa heti yk 1:ssä, hienoa! : ) Onko mitä oireita?

Aqua: moiiii! kiva kuulla siusta! Hienoa, olit oviksen bongannut... mites se mies: saitko mukaan hyödyntämään ovisplussaa? ; )

Marzu: jokos täti ymmärsi häipyä kokonaan?

Nellamaija: tsemppiä sinne ja jaksamista!

Nuutti: moi sinnekin! Hyvä, että olit saanut varattua lääkäriaikaa, tulethan sitten kertomaan, mitä siellä sanottiin? Tsemppiä! Minä en vielä lääkärille asti näiden vuotohäiriöiden kans päässyt, vaan ihan terveydenhoitajalla kävin.. mut edistystä nyt sekin sentään.

Passionate: siullahan pitkiä työvuoroja on, jaksuja! Joo, tosiaan toivon, että jotain selkoa tulis noihin vuotohäiriöihin. Tietysti sitä on toivottava toisaalta, ettei papassa mitään näkyis : ( Vaan, että selviäis jotenkin muuten. Heh, hiukan huvittava tuo miehesi ¿et kai¿ ¿kommentti... meillä oli vähän vastaava kommentti miehellä, kun ekassa yrityskierrossa tein testiä ja hän sitten kysyi: ¿mitenkäs VAKAVA tilanne on?¿ : )

Jonriik, Sarakas74: tervetuloa joukkoon, nyt vaan ahkerasti palstailemaan!

Hätähousu: kiva, että mahdollisesti sen näytteen puolesta ainakin pääsette jatkaman yritystä. Varmaan turhauttavalta tuntui tuo tauko heti sen siun pitkän odotuksen jälkeen.

MaryRose: oih ja voih, siullahan on aika romanttinen miehus! : ) Varmasti piristänyt tädin pahoittamaa mieltäsi. Olikos hän jo kosinut siuta aiemmin, vai ihan uusi juttuko tää nyt oli?

).( Maanantaina käytin viimeisen ovistikun, mutta viiva oli taas himmentynyt... joten mitenkähän on: olikohan se sunnuntain lähes yhtä tumma viiva sitten ovisplussa? Mene ja tiedä... anyway, ei tässä kauheita pupuiluintoja kyllä olis ollutkaan, kun meni alapää (ja alamahakin!) melkoisen helläksi papa-kokeen otosta. En tiedä miten se nyt niin herkästi reagoi. Voihan tuosta alamaha-nippailusta tietysti osansa olla mahdollisella oviksellakin : ) Joten jos se ovisplussa oli, niin onnistuminen jää lauantain ja sunnuntain pupuilujen varaan.

Dajm kp21 (29¿32) yk4

Vierailija
20/41 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania plussauutisia, paljon onnea Sanle!!! Ja Rouvavauva oli plussannut myös, onnea rutkasti sinnekkinpäin!

Tervetuloa uusille, Jonriik, Sarakas, Hyntty ainakin!

Mary, kuulostaa ihanan romanttiselta...iiks!! Oliko niin, että häitä ette ole vielä sen kummemmin suunnitelleet vai onko multa mennyt ohi? Tsemppiä lukuihin, nyt varmaan jaksaa taas paremmin kun tapahtuu tuollaista ihanaa...

Julille voimakas rutistus ja tätipahoittelut! Kurjaakurjaa. Mutta toivoa on aina ja kyllä se aurinko vielä paistaa sinnekkin..

Dajm, kiva kun pääsit lääkäriin, niin alkaa vuotokummalllisuudet selviämään.

Koiramamma pykäili hääkutsuja! Milloin teillä on häät? Pitäisi itsekin hakea vähän lisää tarvikkeita ja tehdä loput. En ole pitänyt itteäni minään näpertelijänä mutta niitä kutsuja on ihana askarrella..

Hätähousu oli joutunut salmiksen kouriin, kurjaa. Toivottavasti saatte pian siunauksen vauvaprojektin jatkamiselle. Koska niinhän se on, että kun viimein on saanut siihen luvan, niin ei jaksaisi Yhtään odottaa!

).( Mitä kertoisin? Haluaisin jo kovasti taas yrittää, mutta ehkä maltamme vielä muutaman kuukauden. Se olis järkevää.. Saisi opiskelutkin kohtuullisen hyvälle mallille jos nyt vielä vähän malttais... Vähänkö masentaa olla järkevä ja Taas odottaa sitä odottamisen alkamista, mutta eikö se tästä. On nyt ainakin paljon kaikkea muuta ajateltavaa, remonttikin päällänsä!

Vielä terkkuja Nuutille rapakon taakse! Samoin Aqualle, nellalle, marzulle, dizkulle, passionatelle, ceriselle, sara-marialle ja kaikille muille ihanille enskoille! Toivoo fiiu.