Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla jotain laulua/lausetta, jota toistatte mielessänne

Vierailija
04.03.2007 |

tietyissä tilanteissa. Itselläni on muutama. Jos kertoisin, pitäisitte minua varmaan ihan sairaana :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä selostan/juonnan tekemisiäni kuin urheilusuoritusta tai saippuaoopperaa, mikä nyt missäkin tilanteessa tuntuu sovivammalta. Tämä auttaa mua, kun mulla on menossa jotain hermostuttavaa tai vaativaa tai toisaalta jotain puuduttavan tylsää.

Esim ajaminen vieraassa kaupungissa tai vilkkaassa liikenteessä; aina selostus päällä :D

Vierailija
2/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa,et tavallaan joo. Stressaantuneena mun päässä soi Postimies Pate!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kokouksen jälkeen tai jonkun muun tavallista stressaavamman tilanteen jälkeen huomaan haukkuvani päässäni itseäni sanoilla _vitun huora, vitun huora_ - silloinkin kun palaveri on mennyt ihan ok tai jopa hyvin. Joskus sanon sen ääneenkin ja pelkään vaan sitä päivää, että joku on kuulolla! Saatan myös vaikkapa lenkillä ollessani muistaa jonkun ikävän asian itsestäni ja vitun huora livahtaa huuliltani ennen kuin ehdin edes ajatella asiaa. Kamalaa...

Vierailija
4/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun oli vaikeaa löytää aina uusia kavereita. Siitä muodostui sitten sellainen, että kun olin jonkun kaverin kanssa yhdessä jossain, niin hoin mielessäni: " Mulla on ystäviä, mulla on ystäviä..."

Teen tätä vielä nyt aikuisiälläkin ja joskus saattaa lipsahtaa ääneenkin. Säälittävää vai mitä... ;)

ap

Vierailija
5/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja minun oli vaikeaa löytää aina uusia kavereita. Siitä muodostui sitten sellainen, että kun olin jonkun kaverin kanssa yhdessä jossain, niin hoin mielessäni: " Mulla on ystäviä, mulla on ystäviä..."

Teen tätä vielä nyt aikuisiälläkin ja joskus saattaa lipsahtaa ääneenkin. Säälittävää vai mitä... ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi