Happy Pancake kokemuksia? Tinder ei toimi, joten joku muu pitäisi keksiä
Itselläni ei Tinder toimi - enkä tarkoita matcheja tms, vaan itse sovelluksen kanssa on koko ajan teknistä ongelmaa ja muuta. Millainen tuo Happy Pancake on? Onko paljon käyttäjiä, ja miten eroaa sisällöllisesti Tinderistä? Varsinkin käyttäjäkokemukset kiinnostaisi nyt.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Myöskään ne miehet, joita etsit, tuskin tarvitsevat sovelluksia seuranhakuun.
Miksi eivät tarvitsisi? Tai vaikka niin olisikin, kyllä he voivat silti sovellustenkin tarjontaa selailla. Kaikki eivät tosiaan etsi seuraa baareista, ja kaikille ei riitä se, että kumppani on kiva ja hyvännäköinen. Jotkut haluavat oikeasti samanhenkisyyttä, ja jos vähänkin poikkeaa keskivertonormista, voi olla, että oikeanlaista ei aina tule vastaan. Kyllähän minäkin periaatteessa voisin löytää kumppanin muualtakin - mutta sitä odotellessa voi ihan hyvin katsoa, löytyisikö nopeammin sovelluksesta.
Oma kokemukseni on jo 8 vuoden takaa. Olin Suomi24:ssä ja Happy pancakessa. Aika paljon enemmän tuli viestejä HP:ssa, mutta oliko huonoa tuuria vai mitä, sieltä en saanut yksiäkään treffejä sovittuja. Suomi24:ssä oli kahdet treffit viikon sisällä ja kolmannetkin olisi järjestyneet ellen olisi itse perunut, kun löysin etsimäni. Yhdet oharit koin sellaisen taholta, joka oli noissa molemmissa, ja näkyypä olevan Instagramissakin (ig ehdottelee, en ole etsinyt).
Työkaveri pariutui pikavauhtia Happy pancakesta löytämänsä miehen kanssa. Täytyy sanoa, että on sellainen mies joka ei ihan joka naiselle kelpaisi, mutta työkaveri pamautti sen kanssa kihloihin muutaman kuukauden jälkeen :o
Siskoni on Tinderissä ja HP:ssa. Samoja naamoja, jopa samoilla kuvilla on siellä kuin minun aikanani! Ja samojen tyyppien kanssa oli viestitellyt. Että on ne piirit pienet täällä pk-seudullakin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän. Naiselle yleensä toimivat kaikki alustat. Miehenä joudut tekemään kaikki aloitukset, joten katsele youtubesta kaikki videot miten aloitetaan keskustelu deittisovelluksissa ja sovella. Tylsiin aloituksiin naiset eivät pannarissakaan vastaa.
Minä (nainen) löysin netistä miehen. Eli eikö se Suomi 24 toiminut ihan molemmille? Siinä olet oikeassa, että tylsiin aloituksiin ei saa helposti vastauksia. Johtuu siitä, että ei haluta jakaa ainutlaatuista elämää tylsän ihmisen kanssa. Pitää osata joko puhua tai sitten kirjoittaa. Jollei kumpikaan onnistu, niin hankalaa on kumppanin saaminen yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen naiset tarvitsevat näitä nettideittisovelluksia?
Kumppanin löytämiseen. Kuinka niin? Kaikki eivät jaksa tai ehdi päivystää baareissa kaikki viikonloput.
No eiköhän naiset löydä kumppanin muualtakin. Ja jos eivät löydä, niin sovellukset tuskin auttavat asiaa.
Minä ainakin löysin netistä kumppanin. Olin aiemmat löytänyt baareista ja yhden töistä. Nykyisen kanssa ei tavattaisi yhtään missään, koska hän ei käy viihteellä. Ulkoillaan ja matkustellaan, mutta en minä metsästä ole koskaan seuraa hakenut :D
Hyvä ja kiltti mies ei taaskaan näytä kelpaavan..
Jos teet perus klisee-profiilin, voi tulla paljon panoehdotuksia. Jos taas kerrot totuudenmukaisesti itsestäsi, saat muutaman miesvauvan viestejä yhyy, ei tollainen saa olla....
Ja pannarissa on iso lauma porukkaa, jotka olleet vuosia samoilla valokuvilla ja profiiliteksteillä ihmettelemässä miksei kelpaa kenellekään. Vaatimuksia on kyllä, mutta itsellä ei mitään annettavaa
Voiko Happy Pancakessa kuka tahansa laittaa kenelle vain viestejä, vai toimiiko samalla lailla kuin Tinder, että ensin pitää tulla match?
Vierailija kirjoitti:
Voiko Happy Pancakessa kuka tahansa laittaa kenelle vain viestejä, vai toimiiko samalla lailla kuin Tinder, että ensin pitää tulla match?
Jos muistan oikein, niin kuka tahansa tosiaan pystyi laittamaan. Muistan kun joku "Kalevi" kirjoitti jotain Hei, kedon kaunein kukka. No, nätisti kirjoitti, mutta Kalevi ei ollut iiiihan sitä mitä etsin.
Se ksiä kyseltiin paljon enkä minä niidenkään profiilien kanssa ollut ollut missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein, niin kuka tahansa tosiaan pystyi laittamaan. Muistan kun joku "Kalevi" kirjoitti jotain Hei, kedon kaunein kukka. No, nätisti kirjoitti, mutta Kalevi ei ollut iiiihan sitä mitä etsin.
Se ksiä kyseltiin paljon enkä minä niidenkään profiilien kanssa ollut ollut missään tekemisissä.
Ääh, tämä on kyllä rasittavaa. Tinderin hyvä puoli on se, että voi itse karsia epäkiinnostavat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tällä hetkellä siellä on mahdollisuus rajoittaa yhteydenotot siten, että vain käyttäjä itse voi olla aloitteentekijä viestimisessä. Flirttejä ja tykkäyksiä kuviin ja profiilitekstiin voi antaa vapaasti. Käytännössä tuo rajoittaminen on itselle ainoa järkevä tapa, kun viestejä tulisi muuten useita kymmeniä päivässä.
Olen korkeasti koulutettu, sporttinen nainen Etelä-Suomesta ja erikoisin viesti ennen kuin rajoitin yhteydenottoja oli joltain selvästi vanhemmalta, pyöreältä peruskoulun käyneeltä Lapin mieheltä. Ajattelikohan hän, että muuttaisin hänen vuokseen Lappiin...
Noin viikon olen siellä ollut ja keskustelut fiksujenkin tyyppien kanssa hiipuu pian. Taidan pysyä sinkkuna :D Onnellisena sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin löytämiseen. Kuinka niin? Kaikki eivät jaksa tai ehdi päivystää baareissa kaikki viikonloput.
Mikä juttu tää on että baareista pitää viikonloppuna joku naarata?
Kuka ylipäätään haluaa puolison, joka vapaa aikansa notkuu alkoholin äärellä?
Ei mitään sutinaa, pidempään jo roikkunut siellä. Taitaa naama olla jo kulunut. Jotku ulkkarit tai pi llunvonkaajat saattaa laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on että baareista pitää viikonloppuna joku naarata?
Kuka ylipäätään haluaa puolison, joka vapaa aikansa notkuu alkoholin äärellä?
Niinpä. Kyllä normaalimman kumppanin löytäminen pannarissa tai muissa deitti-sovelluksissa paremmin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pannari se jossa oli enemmän tai vähemmän kysymyksiä mihin vastaamalla se loi mätsejä? Johonkin tällaiseen vastasin aikoinani liian moneen kysymykseen ja sitten se jotenkin meni siitä vaikeammaksi.
OKCupid oli kysymyspohjainen, pitkät listat. Vilkaisin joskus mutta en käyttänyt.
En. En vain jaksanut onlinedeittimaailmaa, jossa keskustellaan monessa eri saitissa/sovelluksessa monen eri naisen kanssa samaan aikaan. Jotenkin vain siinä nimet hukkuu ja yhteys ei edes kiinnosta.