Miten pitkään odotan viestiä toiselta ekojen treffien jälkeen?
Uusi tuttavuus jonka kanssa käytiin eilen illalla treffeillä. Molemmilla töitä tänään, eli ei varmaan kumpikaan olla kännykän ääressä koko ajan eli en usko että viestittely on prioriteetti. Mutta en ole tapaillut ketään vuosiin niin olen vähän ruosteessa näiden tapojen suhteen. Haluan odottaa että mies (olen siis itse nainen) laittaa ensin viestiä, koska hän on tätä enemmän vienyt eteenpäin muutenkin ja tykkään siitä asetelmasta (on siis kyllä saanut minulta aina vastakaikua tehtyään aloitteen).
Eli kysymys. Miten kauan yleensä kestää että mies laittaa viestiä ekojen treffien jälkeen? Haluaako miehet mieluummin että nainen on se joka laittaa viestiä ensin vai vaikuttaako se liian innokkaalta? Ollaan siis ikäluokkaa 25-35.
Kommentit (94)
Jos tykkäsit niin laita viestiä. Älkää pelatko pelejä. Tiedät kyllä vastauksesta mitä mies tykkäsi, jos ei suoraan sano.
Kokemukseni mukaan laittaa samana iltana jos on kiinnostunut. Mutta ehkä voisin vielä seuraavaan päivään odottaa ennen kuin toteaisin että se siitä. Jos joutuu itse kyselemään miehen perään, voi olla varma ettei häntä kiinnosta.
En ikinä olisi aloitteellinen suhteessa mieheen ja olen pitänyt 24 tuntia keskimääräisenä rajana vastauksille. Tämä on hieman tilannesidonnaista riippuen aiemmista keskusteluista ja esim. viikonpäivästä, eli joustoa löytyy jonkin verran, mutta en ala alentamaan itseäni miksikään silloin tällöin pelattavaksi kortiksi. Joko mies laittaa panoksia peliin tai pelaa jonkun muun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäsit niin laita viestiä. Älkää pelatko pelejä. Tiedät kyllä vastauksesta mitä mies tykkäsi, jos ei suoraan sano.
Niin, en haluaisi pelailla mitään pelejä, jännittää vaan. En halua vaikuttaa epätoivoiselta, koska en ole, mutta toisaalta haluan että toinen tietää että itselläni ainakin oli kivaa. Sanottiin se tosin kyllä puolin ja toisin jo eilenkin. Mutta silti.
Nykymarkkinassa on paljon kaiken maailman 50/50 miehiä ja miesvauvoja, jotka asettavat itsensä suhteessa naisen tai jopa lapsen asemaan. Naisen ei kannata tuhlata tällaiseen sekuntiakaan, vaan mennä reippaasti eteenpäin. Ei ole olemassa sellaista sosiaalista tai emotionaalista tarvetta, joka ylittäisi parisuhteen perustan, joka on nisäkkyytemme. Sukupuolirooleja ei voi muuttaa. Huonosti miehenä pärjäävä mies ei muutu naiseksi, eikä lapseksi. Se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en haluaisi pelailla mitään pelejä, jännittää vaan. En halua vaikuttaa epätoivoiselta, koska en ole, mutta toisaalta haluan että toinen tietää että itselläni ainakin oli kivaa. Sanottiin se tosin kyllä puolin ja toisin jo eilenkin. Mutta silti.
Kyllä sinä olet epätoivoinen jos haikailet miehen perään, joka ei viitsi panostaa sinuun edes viestin verran piristääksesi aamuasi ja varmistaakseen, että hän on mielessäsi. Sorry
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan laittaa samana iltana jos on kiinnostunut. Mutta ehkä voisin vielä seuraavaan päivään odottaa ennen kuin toteaisin että se siitä. Jos joutuu itse kyselemään miehen perään, voi olla varma ettei häntä kiinnosta.
Oltiin kotona joskus puolenyön jälkeen (vietettiin ehkä viisi tuntia yhdessä) ja molemmant mentiin heti varmaan nukkumaan koska aikainen herätys. Eli siksi en sinänsä heti yöllä odottanut viestiä. Mutta niin, itsekin vähän kyllä tykkään enemmän siitä että mies on se joka ilmaisee enemmän kiinnostusta alussa.
Kyllä kiinnostunut laittaa yleensä heti samana iltana jonkun oli kyllä kivaa, pääsitkö kotiin :)-tyyppisen viestin perään, mutta ihmiset on erilaisia ja joku voi laittaa vasta muutaman päivän päästä sen jonkun oli kivaa viikonloppuna, miten viikko lähtenyt käyntiin ja onko ensi viikonlopulle vielä suunnitelmia-tyyppisen viestin tai mitä nyt laittaakaan.
Ei sitä tarvitse lllenkaan odottaa, tulee jos tulee odottamattakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole epätoivoista, jos piti oikeasti. Kamalaa, että pelataan noin ja oletetaan eikä oikeasti kommunikoida.
Juu, miehen pitää olla alussa aloitteellisempi. Nämä ovat ihan biologiaan liittyvää pariutusmiskäyttäytymistä, eikä niitä tarvitse häpeillä. Eli miehen pitää laittaa ensin viesti, ellei ole jotain erityisiä syitä, miksi ei. Seuraavana päivänä on varmaan vielä ihan ok, mutta tarkoittaa, että mies on kyllä kiinnostunut, mutta jalat eivät lähteneet alta. Jos laittaa vasta toisena päivänä, niin unohda koko tyyppi (ellei ole jotain erityissyitä, miksi vasta silloin laittaa).
Jos ei samana iltana tule viestiä kun ollaan treffattu, niin se oli siinä. Oon huomannut, että parempi odottaa, että mies viestittää eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole epätoivoista, jos piti oikeasti. Kamalaa, että pelataan noin ja oletetaan eikä oikeasti kommunikoida.
On se epätoivoista jos AP laittaa nyt viestiä. Viis siitä onko oikeasti epätoivoinen vai ei, mutta jos on niin sitä ei pidä näyttää ja jos ei ole, niin siltä ei pidä vaikuttaa.
Mies laittaa kyllä viestiä jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kotona joskus puolenyön jälkeen (vietettiin ehkä viisi tuntia yhdessä) ja molemmant mentiin heti varmaan nukkumaan koska aikainen herätys. Eli siksi en sinänsä heti yöllä odottanut viestiä. Mutta niin, itsekin vähän kyllä tykkään enemmän siitä että mies on se joka ilmaisee enemmän kiinnostusta alussa.
Viimeistään seuraavana iltana on soveliasta (miehen) laittaa viesti. Jos ei laittaisi, putoaisi minun kelkastani. En tekisi tästä mitään numeroa, tosin, vaan reippaasti vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, miehen pitää olla alussa aloitteellisempi. Nämä ovat ihan biologiaan liittyvää pariutusmiskäyttäytymistä, eikä niitä tarvitse häpeillä. Eli miehen pitää laittaa ensin viesti, ellei ole jotain erityisiä syitä, miksi ei. Seuraavana päivänä on varmaan vielä ihan ok, mutta tarkoittaa, että mies on kyllä kiinnostunut, mutta jalat eivät lähteneet alta. Jos laittaa vasta toisena päivänä, niin unohda koko tyyppi (ellei ole jotain erityissyitä, miksi vasta silloin laittaa).
Ei tarvi lähteä jalat alta, itse en ainakaan naisena halua mitään pommittajaa ja mulla menee heti fiilis jos mies on liian innokas.
Orastava kiinnostus riittää, siis sillä tavalla että jään häilymään kiinnostavan miehen mieleen ja hän ottaa yhteyttä lähipäivien sisällä, mutta sellanen NYT LÄHTI JALAT ALTA PAKKO SAADA TOI MIMMI-energia on jotenkin tukahduttavaa.
Olin hiljattain ekoilla treffeillä mukavan miehen kanssa ja olin ennättänyt tuskin kotona takkia ja kenkiä riisua, kun luuriin kilahti kiitosviesti mukavasta iltapäivästä ja kysymys, haluaisinko tavata uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se epätoivoista jos AP laittaa nyt viestiä. Viis siitä onko oikeasti epätoivoinen vai ei, mutta jos on niin sitä ei pidä näyttää ja jos ei ole, niin siltä ei pidä vaikuttaa.
Mies laittaa kyllä viestiä jos on kiinnos
Epätoivoista, jos on oikeasti tykännyt miehestä?!
Epätoivoista on viestiä, vaikka ei oikeasti pitänyt tai jos olisi mies selvästi ilmaissut ettei pitänyt.
Mitä ihmeen kieroilua nykytapailu on?
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen sitä mieltä, että tuollainen "jalkojen alta lähteminen" on huono merkki. Mies on liian holtiton, ei harkitse. Ehkä päässyt treffeille vahingossa "parempansa" kanssa ja siksi täysin seonnut. Toimiva suhde perustuu systemaattiseen ja säännölliseen inputtiin, ei sekoamiseen tai treffikumppanien kuin pokemonien keräilyyn
up