Happy Pancake kokemuksia? Tinder ei toimi, joten joku muu pitäisi keksiä
Itselläni ei Tinder toimi - enkä tarkoita matcheja tms, vaan itse sovelluksen kanssa on koko ajan teknistä ongelmaa ja muuta. Millainen tuo Happy Pancake on? Onko paljon käyttäjiä, ja miten eroaa sisällöllisesti Tinderistä? Varsinkin käyttäjäkokemukset kiinnostaisi nyt.
Kommentit (35)
Ei se ole välineestä kiinni. Missä se sinun sielunkumppanisi mahtaa elää live-elämäänsä? Mene sinne.
Pannarista löysin nykyisen aviomieheni, joten positiivinen kokemus oli.
Riippuu vähän. Naiselle yleensä toimivat kaikki alustat. Miehenä joudut tekemään kaikki aloitukset, joten katsele youtubesta kaikki videot miten aloitetaan keskustelu deittisovelluksissa ja sovella. Tylsiin aloituksiin naiset eivät pannarissakaan vastaa.
Pannarissa on paljon profiileja mitä ei ole käytetty vuosiin, saisivat siivota sitä joskus.
Ei toimi pannari. Ja siellä on kauhukseni samat naamat kun viimeksi ollut siellä 4-5v. sitten. Siis samat naamat aina vaan. Ja ovat myös aktiivisia eli lähestyvät. Lähdin poies. Muuten sivusto on toimiva ja helppokäyttönen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän. Naiselle yleensä toimivat kaikki alustat. Miehenä joudut tekemään kaikki aloitukset, joten katsele youtubesta kaikki videot miten aloitetaan keskustelu deittisovelluksissa ja sovella. Tylsiin aloituksiin naiset eivät pannarissakaan vastaa.
Olen siis itse nainen. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole välineestä kiinni. Missä se sinun sielunkumppanisi mahtaa elää live-elämäänsä? Mene sinne.
No sen kun tietäisi, missä elää live-elämäänsä. En myöskään ulkonäön perusteella pysty päättelemään, kuka on sielunkumppanini, ja en kiinnostu pelkän ulkonäön perusteella. Joten vaikka kävelisi kadulla vastaan, enhän sitä mitenkään tietäisi.
Oliko pannari se jossa oli enemmän tai vähemmän kysymyksiä mihin vastaamalla se loi mätsejä? Johonkin tällaiseen vastasin aikoinani liian moneen kysymykseen ja sitten se jotenkin meni siitä vaikeammaksi.
Vierailija kirjoitti:
No sen kun tietäisi, missä elää live-elämäänsä. En myöskään ulkonäön perusteella pysty päättelemään, kuka on sielunkumppanini, ja en kiinnostu pelkän ulkonäön perusteella. Joten vaikka kävelisi kadulla vastaan, enhän sitä mitenkään tietäisi. Meidän työpaikalla, minun harrastuksissa tai kavereiden kavereissa hän ainakaan ei näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen kun tietäisi, missä elää live-elämäänsä. En myöskään ulkonäön perusteella pysty päättelemään, kuka on sielunkumppanini, ja en kiinnostu pelkän ulkonäön perusteella. Joten vaikka kävelisi kadulla vastaan, enhän sitä mitenkään tietäisi. Meidän työpaikalla, minun harrastuksissa tai kavereiden kavereissa hän ainakaan ei näytä olevan.
Sori, luulin ettei aiempi viesti mennyt läpi, kun tuli error-ilmoitus...
Vierailija kirjoitti:
Oliko pannari se jossa oli enemmän tai vähemmän kysymyksiä mihin vastaamalla se loi mätsejä? Johonkin tällaiseen vastasin aikoinani liian moneen kysymykseen ja sitten se jotenkin meni siitä vaikeammaksi.
Millä lailla vaikeammaksi, ja millaisia kysymykset olivat?
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi pannari. Ja siellä on kauhukseni samat naamat kun viimeksi ollut siellä 4-5v. sitten. Siis samat naamat aina vaan. Ja ovat myös aktiivisia eli lähestyvät. Lähdin poies. Muuten sivusto on toimiva ja helppokäyttönen.
Oletko varma, että ovat olleet siellä koko tuon ajan, vai olisiko joku muukin saattanut olla välillä poissa ja palannut sinne - kuten sinäkin teit?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen naiset tarvitsevat näitä nettideittisovelluksia?
Kumppanin löytämiseen. Kuinka niin? Kaikki eivät jaksa tai ehdi päivystää baareissa kaikki viikonloput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin löytämiseen. Kuinka niin? Kaikki eivät jaksa tai ehdi päivystää baareissa kaikki viikonloput.
No eiköhän naiset löydä kumppanin muualtakin. Ja jos eivät löydä, niin sovellukset tuskin auttavat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän naiset löydä kumppanin muualtakin. Ja jos eivät löydä, niin sovellukset tuskin auttavat asiaa.
Mitä tarkoitat? Olen ap, ja olen (aiemmin) löytänyt seuraa myös muualta. Sovellukset vaan voivat laajentaa sitä reviiriä, mistä etsiä. En ainakaan itse ehdi juosta missään yöelämässä. Ja pointtini on tässä löytää samanhenkinen ihminen, jonka kanssa olisi molemminpuolista kiinnostusta. Se ei paljoa pariutumista edistä, vaikka kuinka moni sellainen olisi minusta kiinnostunut, jotka itse eivät ole sitä, mitä haen. Ja aina ei niitä oikeanlaisia tyyppejä tule vastaan omalla työpaikalla tai omissa harrastuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Olen ap, ja olen (aiemmin) löytänyt seuraa myös muualta. Sovellukset vaan voivat laajentaa sitä reviiriä, mistä etsiä. En ainakaan itse ehdi juosta missään yöelämässä. Ja pointtini on tässä löytää samanhenkinen ihminen, jonka kanssa olisi molemminpuolista kiinnostusta. Se ei paljoa pariutumista edistä, vaikka kuinka moni sellainen olisi minusta kiinnostunut, jotka itse eivät ole sitä, mitä haen. Ja aina ei niitä oikeanlaisia tyyppej
Myöskään ne miehet, joita etsit, tuskin tarvitsevat sovelluksia seuranhakuun.
No mene sinne, siinähän selviää