Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että toinen ihminen voi tehdä toisen hulluksi?

Vierailija
04.03.2007 |

Siis siinä määrin että saa toisen tekemään itselleen jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Narsisteja on paljon ympärillämme ja heillä on lähipiiriin tai vaikka työyhteisöön uskomaton valta.

Vierailija
2/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hullu toisen hulluks saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on komea, kiltti, huolehtivainen perheenisä, ja saa mut kohta hulluksi sillä välinpitämättömyydellä mitä hän osoittaa mua kohtaan.

Lisäksi hän syyttää lähes kaikista ongelmista mua, ennen mua kaikki on kuulemma sujunu aina hyvin ja hienosti. Olen monia kertoja yrittäny lähetyä häntä omaan vajavaiseen tapaani, saada jostain kiinni jotta päästäis edes alkuun näissä meidän ongelmissa. Vaikka olisin kuinka rauhallinen ja rakentava, juttu päättyy aina siihen että mun silmissä lähes mustenee kun katson sitä flegmaattista, vittuilevaa ihmistä joka ei käsitä ollenkaan että yritän löytää häneen yhteyttä. Teen sen väärin, väärään aikaan, väärillä sanoilla jne josta syystä estän häntä tekemästä mitään..

Meinaan tulla hulluksi kun ajattelen mitä kaikkea kaikki menettävät erossa ja taas tähän jääminen tarkoittaisi mulle oman arvon totaalista murentumista.

Yllätys-yllätys- olen kotoisin perheestä jossa ei ollu olemassakaan semmoista kuin toisen ihmisen arvo ja kunnioitus.

Sen sijaan oli kilttejä ja kunnollisia ihmisiä.

Vierailija
4/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttaa tuon narsismin tunkeminen joka paikkaan. Mieheni syyttää mua esim. narsistiksi, kun yritän huolehtia itsestäni tai kun olen vihainen ja ilmaisen itseäni ja milloin istäkin. ja hän itse on kunnollinen, tunnollinen, kiltti, rauhallinen.

Ei narsisti oo selitys kuin pienelle osalle asioista.

Vierailija
5/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että voi. Toisaalta pistää miettimään, että miksi uhri antaa toisen ihmisen tehdä itsensä hulluksi eikä pidä puoliaan. Usein uhrin asemassa oleva valitsee itse osansa. Tiedän, koska olen itse sellainen läheisriippuvainen tapaus. Valkkasin itselleni miehen, joka saa mut tuntemaan itseni yhtä paskaksi kuin oma isäni. Muutenkin meillä on hyvin samanlainen dynamiikka perheessä kuin lapsuudenkodissani. Ja multa meni ainakin kymmenen vuotta ennen kuin tajusin tuon.

Vierailija
6/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykenee manipuloimaan toista. Ihmisethän vaikuttaa toisten tekemisiin ihan arkielämässä, halutaan samoja asioita kuin muut jne. Ihan yhtä hyvin voi tehdä hulluksikin.

Vierailija
7/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei siinä vaiheessa enää tarvinnut asua saman katon alla!

Joskus silloin nuorena mietin että muuttuisiko isäni jos vaikka tappaisin itseni:((((