Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja laittoi asunnon myyntiin ja nyt välittäjä laittoi hirveän pitkän listan miten asunto pitää järjestellä ja siivota

Vierailija
04.02.2025 |

Pitäisi pestä ikkunat ja piilottaa vessasta ja suihkusta kaikki pesuaineet. 

Lista oli pitkä. Pitäisi viedä jopa osa tavaroista pois kuvaamisen ajaksi. 

Pitääkö minun suostua tekemään kaikki mitä ehdottavat?

Monta tuntia menisi kun raivailee tavarat pois ja sitten laittelee takaisin. Vessaharjakin pitäisi kuulemma piilottaa. 

Totta kai siivoan ja järjestelen asunnon nätiksi, mutta tuntuu kohtuuttomalta, että minun, vuokralaisen, joka ei hyödy myynnistä mitään - päinvastoin, joudun käyttämään näin paljon aikaa ja vaivaa. 

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Ammattitaidoton välittäjä, kun tuollaista vaatii.

Tiedän asunnon, jossa välittäjä kävi kuvaamassa päivää ennen kuin oli aikonut. Siinä asuneet opiskelijateinit eivät siis ehtineet siivota eikä millään tavalla järjestellä asuntoa kuvauskuntoon. Ei sitä kuvista huomaa.

Vierailija
142/144 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että saavat tulla siivoamaan ihan niin paljon kuin haluavat, mutta yhteenkään sinun tavaraasi ei saa koskea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja kertoi että laittaa talon myyntiin. Entä kun olen lähdössä juuri pitkälle matkalle ja pitäisi sallia vieraiden ihmisten käyminen kotonaan sillä aikaa? Ajattelin laittaa peruslämmöt päälle lähtiessäni mikä on ihan sallittua kun täällä ei asu ketään poissaollessani. Mitä jos nostavat lämmöt sillä aikaa (viileää taloa voi olla vaikea myydä) niin maksanko minä sähköt? Ällöttää ajatus että vieraat ihmiset tulee mun kotiin jossa tunnistettavia esineitä joita ei saa piiloon, lääppii kalusteitani sekä katsoo kaappeihin. Haluaisin olla itse paikalla mutta kun olen matkoilla. Lisäksi pitäisi vielä siirrellä tavaroita stailauksen ja kuvauksen ajaksi. Mulla olis vähän muutakin tekemistä tässä juur ennen matkaa. Kauhea stressi tästä. 

Vierailija
144/144 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tehnyt mitään, kun vuokranantaja pisti asunnon myyntiin. En siivonnut edes näyttöjä varten. En muista oliko näyttöjä 1 vai useampi, mutta ainoa asia mihin jouduin vastaamaan oli, että suostunko itse irtisanomaan vuokrasopimuksen, koska asunnon ostaja oli tehnyt ehdollisen tarjouksen, ehtona tuo "oma-alotteinen" irtisanoutuminen. No alkoi tuntua siltä, etten halua olla missään tekemisissä tuollaisen vaatimuksen esittäjän kanssa, joten päätin suostua. Olisihan siinä ollut vaihtoehto, että ostaja olisi muuttanut tarjouksen ehdottomaksi, jos en olisi suostunut ja olisi irtisanonut minut heti. Jälkeenpäin selvisi, että ostaja oli oikeasti paljon mulk*mpi kuin osasin kuvitellakaan. Asuntoon piti muuttaa hänen tytär, joka todellisuudessa paljastui prostituoiduksi, jota mies paritti... Onneksi olin vain kuukauden hänen vuokralaisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi