Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?
Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.
Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.
En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan etsinyt.
Osuu kohdalle sattumalta.
Yksi katse riittää tunnistamiseen.
Mistä on väärä kysymys.
Miksi on se oikea.
Mitä sinulla on tarjottavana parisuhteessa?
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat hyviä vinkkejä, jos olet yli neljäkymppinen. Lavatanssit eivät todellakaan vedä puoleensa nuoria naisia. Itsevarmuuden ja puhelimen käyttämättömyyden korostaminen ovat myös selviä merkkejä vanhemman sukupolven kosketuksen puutteesta nykyaikaan. Olen itsevarma enkä edes omista älypuhelinta, mutta nämä eivät riitä herättämään naisissa positiivisia tunteita; ennemminkin minua pidetään outona, kun en käytä WhatsAppia tai mitä näitä nyt on.
Kuten kirjoitin: Joutuu tekemään uhrauksia. Itselläni yksi ensimmäisistä uhrauksista oli se, että jouduin ottamaan WhatsAppin käyttööni. Toinen oli facebook - tili. Molemmat tarvitsin harrastukseen liittyvien tiedotusten ja tanssiryhmäläisten kanssa yhteydenpidon vuoksi. Kumpikin oli aiemman pitkäaikaisen ja vahvan periaatepäätökseni vastainen kun en halunnut pitkällä tikullakaan koskea Metan ohjelmiin.
Kyllä se on ongelma jos menee ottamaan opit naisista jostain 60v harakoista, he toimivat hyvin eri periaatteilla kuin kolmekymppiset tai parikymppiset. Heissä on eri "ohjelmisto" niin sanotusti.
Suurin virhe minkä mies voi tehdä on kuvitella olevansa kokenut sen perusteella, että on ollut tekemisissä äitinsä/siskonsa/eksänsä, jne. kanssa. Jokainen nainen on yksilö ja persoona. Jos mies alkaa kukkoilemaan ja pätemään olemattomalla kokemuksellaan niin sulkee 95% ehdokkaista ulkopuolelle, ja tuohon 5% jäävät vain ne joilla ei ole mitään kokemusta, eli neitsyet, eli kauheat naiset tai sellaiset joita varten pitää luovuttaa sielunsa jollekin lahkolaispapille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää miten kukaan ei ole vielä kysynyt olennaisinta kysymystä! Ap kertoo etsivänsä alle 30-vuotiasta naista, mutta mikä on hänen oma ikänsä?
Tällä hetkellä olen 32-vuotias, mutta olen ollut samassa tilanteessa 18-vuotiaasta asti. Minulla on enemmän yhteistä hieman nuorempien kanssa, joita suurin osa kavereistanikin on.
18-30 vuotiaat naiset ovat yleensä opiskelijoita eli pyörivät opiskelijabileissä, kerhoissa, ym. Sukutaustasta riippuen heillä saattaa olla muitakin harrastuksia.
Mitä nuo yhteiset asiat ovat ja miksei sieltä löydy kumppania?
Alkaa juomaan viinaa niin löytyy, ihmisten ilmoilta. Tinderit ja muut pärstä värkki sovellukset voi poistaa samantien, samat huuhkajat siellä pyörii ja mikään ei kelpaa. Muuten kannattaa alkaa elämään, reissaamaan, matkustelemaan.
Kolmekymppisenä tarjolla on vain yh-roskaa. Toki näitä voi ja kannattaakin vain panna, mutta olo on vähän kuin spitaaliseen koskiski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sieltä, minne se on oletettavasti mennyt. Pubiin, keilahallille, punttisalille, metsään lenkille, pyykkitupaan, autotalliin, naapurin äijälle. Tai onhan se voinut lähteä viemään roskapussia. Ne reissut saattaa kestää pidempään.
Roskakatos onkin erinomainen paikka lähestyä vieraita naisia. Etenkin pimeässä. Tältä foorumilta saa aivan fantastisia vinkkejä.
Samaten tuo, että random mies lähestyy naista metsälenkillä...
No mun puoliso löytyy pääosin olkkarista. Jonkin verran viihtyy ulkotöissä tai autotallissa. Saattaapi joskus käväistä kaupassa tai huoltiksella kahveella tai ralleissa. Nää todennäköisimmät.
Ehkä näkökulmaa voisi vaihtaa ja selvittää ensin mitä haluaa tapailemalla erilaisia ihmisiä.
Sillä tavoin opit itsestäsi ja heistä. Mitä haluat ja mitä et.
Kun tiedät, mitä haluat teet itsestäsi sellaisen ihmisen, joka on haluttava haluamasi kumppanin mieleen.
...
Tiesithän, että Tinderissä voi olla yhteyksissä toisiin?
Eli juttele ja sovi tapaamisia.. Selvitä, mitä naiset haluavat, mikä menee vikaan.. Eli missä voisit kehittyä tms Ota opiksesi kaikesta.
Huomaat ettei kuka tahansa kelpaa vaan niin sinulla kun muilla on omia mieltymyksiä.
...
Muut ehdotukset oli myös hyviä.. roskien viemistä myöten.
Eli käy paikoissa, sali, kirjasto, kauppa, kahvila.. juttele jonoissa, puistonpenkillä jne.
Juttele erilaisille ihmisille. Nuorille, vanhoille, miehille, naisille opi heistä ja heiltä.
Kasvata(laajenna) itseäsi.
Tulet sekä mielenkiintoiseksi, mutta samalla pääset käsiksi muihin resursseihin.
Eli verkostoidut.. Jolloin mahdollisuutesi kumppanin löytämiseen paranevat.
Liity puolueeseen, jota kannatat ja joka tuntuu sinulle sopivimmalta. Käy paikallisissa, piirin ja valtakunnallisissa tapahtumissa. Löydät itsesi kaltaista seuraa ja ystäviä, jopa puolisonkin yli puoluerajojen.
Malmin sairaalasta. Och samma porusskij.
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän, että Tinderissä voi olla yhteyksissä toisiin?
Et taida itse ymmärtää, että Tinderissä naisen täytyy ensin tykätä miehen profiilista, jotta mies voi edes lähettää viestiä. Moni hyväkään mies ei saa siellä yhtäkään tykkäystä yhdeltäkään naiselta, joten kaikki muut neuvosi jäävät täysin teoreettisiksi.
Minullakin on laaja verkosto töiden ja kultturiharrastusten puolesta, mutta niissä verkostoissa ei ole vapaita naisia. Kolmenkympin tienoilla kaikki on jo varattu.
suomi24 treffit sivusto on hyvä
Aina kannattaa etsiä puolisoa sieltä, missä paikoissa itse viihtyy ja millaisia asioita haluaa elämäänsä sitten, kun on se puoliso.
Olen väsyksiin asti kuunnellut ruikutuksia siitä, kuinka puoliso esim. juo ja on aina haluamassa baariin - ja se puoliso on aikanaan tavattu jossain baarissa, vaikka itse ei ole baarielämästä järin kiinnostunut. Silti on juuri sinne tarvinnut änkeä sitä puolisoa hakemaan. Onko siis joku IHME, jos sieltä tarttui joku baarikärpänen hihaan...?! Joskus tuntuu, että ihmiset on tosi tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sieltä, minne se on oletettavasti mennyt. Pubiin, keilahallille, punttisalille, metsään lenkille, pyykkitupaan, autotalliin, naapurin äijälle. Tai onhan se voinut lähteä viemään roskapussia. Ne reissut saattaa kestää pidempään.
Roskakatos onkin erinomainen paikka lähestyä vieraita naisia. Etenkin pimeässä. Tältä foorumilta saa aivan fantastisia vinkkejä.
Jos rehellisen kohteliaasti lähestyy naista ja kysyy ulos, ei tilanteessa ole mitään väärää. Siinä vaiheessa ei enää ole sinun vastuulla jos nainen tekee vääriä tulkintoja/ahdistuu yms.
Kuinka todennäköistä on, että itse ottaisit treffikutsun vastaan tuntemattomalta tuossa tilanteessa?
Jos riittävän hyvännäköinen nainen: 100%
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne, missä on naisia. Kansanopiston kursseille, teatteriin, kulttuurimatkoille jne. Miesten ja naisten harrastukset ovat usein eriytyneitä. Minä löysin omani kielikoulusta ulkomailta.
Joo, tanssikursseilla 100% naisia. Jos menet sinne, sinut kyllä huomataan.
Olisko menny autotalliin piiloon? Meillä mies myös joskus häipyy kellariin ja sieltä hänet sitte löydän.
En ole koskaan käyttänyt tinderiä. Omaan puolisooni tutustuin koulussa.
Eikä nykypäivänä naimisiinmeno ole pakollista. Vanha patriarkkinen jäänne.
Oot kuitenkin tutkaillut livenä verkostosi läpi.
Moni voi olla tuossa vaiheessa yksinhuoltaja. Sellaisella naisella on elämänkokemusta, vastuuta ja mahdollisesti pysyy rauhallisesti aloilllaan eikä juokse baareissa tms.
...
Miten olisi vähän nuoremmat naiset?
Esim. ne, jotka opiskelee Yliopistolla tai AMK?
...
Matkustatko? Ehkä toisella paikkakunnalla?
...
Nykysin on myös seminaareja.. toivon, että ne olisi täynnä laadukkaita ihmisiä, mutta sinullehan riittää se yksi.
Ei tarvitse löytää kuin yksi henkilö, joka voi elää sinun kanssasi ja josta pidät myös silloin kun hurmos kuluu pois.
...
Tosta thaibordellista koska sinne menee puutteessa olevat jotka ei muuten saa. Pattayalla käy. Ne maksaa siitä että saa niin anna ilmaiseksi tai puoleen hintaan saat heti vakituisen .
Tupakkapaikalta.