Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähtee ihan koht järki ton 2.v neidin kanssa

Vierailija
16.09.2008 |

kello on puol kolme EIKÄ VIELÄKÄÄN NUKU!!!! alkaa pikku hiljaa menee hermot... hilluu tuol huoneessa ja äskenkin löysin sen isoveikan sängystä leikkimässä leluilla. Onnex ei veikka sentään herännyt siihen... miten saan sen pysymään omassa sängyssä! klo. 21.30 laitoin tytön nukkumaan, vaan eipä ole vieläkään luovuttanut!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitti mennä kattoo ettei vaan havahdu ja herää :) Ottaa niin päähän toi mies kun anto sen nukkuu päikkärit klo 18.00 asti (tyttö meni siinä klo 14 pintaan nukkuu) ja itse lähdin 16.30 kouluun... ap.

Vierailija
2/6 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota paineita.

meillä molemmilla tytöillä on ollut 2 vuotiaana vaihe jolloin yöllä riekutaan.

Viime yönä kuuntelin puolituntia jänis istui maassa- hoilotusta. Aikansa laulettuaan nukahti uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olis kerrasta oppinut, ettei päikkäreitä nukuta kuuteen asti.

Vierailija
4/6 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes kanssahan tuossa pitäis järki lähteä. et voi mitenkään syyttää 2v:tä siitä, ettei nuku yöllä, jos annetaan puoli päivää nukkua. vaikka miten olis ärsyttävää valvoa. sama kuin minä syyttäisin neliviikkoista vauvaani siitä, että valvotti minua viime yön kun on niin nuha, ettei pysty hengittämään.

Vierailija
5/6 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syyhän tuo oli. Eihän kukaan pysty nukkumaan illalla jos on herännyt klo 18. Eikö mies tunne kelloa vai onko hänellä muuten jotain vikaa ymmärryksessä?

Vierailija
6/6 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon mää.

Väärin tuossa on syyttää lasta että järki lähtee.

Äijä täysurpo että antaa lapsen nukkua tuohon mainitsemaasi aikaan päiväunia ja sinä olet kaikkien urpojen äiti syyllistämällä lasta kun ei häntä voi nukuttaa vielä.

Kaikki typerykset ne lisääntyy, joo ja on mulla kolme lasta kaikki omilla soluilla luomumenetelmällä alulle saatuja ja alatiesynnytettyjä (pakko sanoa ettei syytetä katkeraksi lapsettomaksi mahoksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi