ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Kipa Tiivolalta siis näytti. Korjaan kommenttini, ei Kiba Lamberg. Ei ikänsä puolesta ole Kerun äiti, mutta ehkä kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Kipa Tiivolalta siis näytti. Korjaan kommenttini, ei Kiba Lamberg. Ei ikänsä puolesta ole Kerun äiti, mutta ehkä kaveri?
Olihan näillä ainakin yhteisiä Youtube-videoita ja molemmat treenialalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri. He tarjoavat yhteisiä valmennuksia.
Tympeää tylyttää jos toinen on hiljaisempi luonne
Kertun ja ohjeiden antajaan yhteispeli panttivangin siirtämisessä pakettiautoon oli melkoista koheltamista ja
heikkoa suorittamista. Tuskin olisivat päässeet oikeassa tilanteessa pitkällekään.
Sisukkaasti hän kuitenkin yrittää, mutta minusta on pitkään tuntunut, että häntä kannatellaan loppuun saakka mukana.
Epäilyttävä oli tämä sukellustehtäväkin, jossa eka yrityksellä pääsi hädin tuskin pinnan alle ja toisella yrittämällä meni kuin saukko.
Vierailija kirjoitti:
Jotka arvostelevat Jannen juoksukuntoa, niin kyse ei vaan ole huonosta kunnosta, vaan kaverin jalat ihan riekaleina. Kertoo podcastissa, Viljamin, tilanteen. Polvia leikattu lukuisia kertoja.
Höpöhöpö..Jannella ei vain kestänyt kunto. Kertoi itse kuinka syke ei tasaantunut levossa. Kokeili tehtävää uudestaan omalla videollaan muttei silloinkaan suoriutunut siitä.
Katselin Ömerin haastattelua Viljamin kanavalla. On se Viljami kieltämättä tietämätön kun sana "fundamentaalinen" ei ollut tuttu. Englannin kielestä vois päätellä jos ei muuten tiedä
Vierailija kirjoitti:
Katselin Ömerin haastattelua Viljamin kanavalla. On se Viljami kieltämättä tietämätön kun sana "fundamentaalinen" ei ollut tuttu. Englannin kielestä vois päätellä jos ei muuten tiedä
Olisiko toisaalta kyse siitä, että haluaa podissaan vältettävän vierasperäisiä ilmauksia, jos voi suomeksikin sanoa, myös kaikkia kuuntelijoita ajatellen? Halusi Ömerin selittävän myös anekdootti-sanan.
Kyllä se Jankin herkistyy omissa haastatteluissa. Se on tuollainen rooli jonka ottanut. Joku kyseli Kiba Lambergia? Kuka lie... Itse tiedän Kiba Lambertin sekä Kiba Lumbergin. Harmi kun sukellus koitui kahden vaikeimmaksi, tässä kohtaa, kun loppu häämöttää. Mutta näin homma etenee. Siinäkin Jan ensin huusi ja oli jonku mielestä ilkeä, mutta kun käski altaalta pois, sanoi ihan nätisti, varoitti kaatumasta kun reuna liukas. Kaksi täysin eri äänensävyä.
Jan on ainakin omille lapsilleen kirjoittanut instassa rakkaudentunnustuksia ja ylistyksiä. Eräässä erikoisjoukkojen jaksossa sanoi, että herkkyydessä ei ole mitään väärää.
Viljami välttelisi vierasperäisiä sanoja... Höpö höpö. Jos ei erota näyttelyä ja näyttelemistä toisistaan, niin ei ole kyse mistään vierasperäisistä asioista. Ihmetellä sopii, miten Diilissä ollessaan, on pärjännyt, kun siellä tulee vastaan monenlaista.
Mä en voi ymmärtää miten paljon sen Hanna Tikanderin suun mutristelu ärsyttää. Mua myös ihmetyttää ettei nää erikoisjoukkojampat siihen reagoi enempää. Todellä ylimielinen kuva tulee Hannasta ihan vaan sen jatkuvan naaman perusilmeen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ymmärtää miten paljon sen Hanna Tikanderin suun mutristelu ärsyttää. Mua myös ihmetyttää ettei nää erikoisjoukkojampat siihen reagoi enempää. Todellä ylimielinen kuva tulee Hannasta ihan vaan sen jatkuvan naaman perusilmeen takia.
Sillä on suu koko ajan norsun v...ulla. Ei sovellu muutenkaan luonteeltaan tiimityöskentelyyn. Joutaisi pudota.
Harmittaa toi läksytys Danielin "harmaudesta". Se että on vetäytyväisempi luonne ei tee heikkoa suorittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Riku vapisi kylmässä kuin haavan lehti. Pohjoisen ukko taas tosiaan seisoi kuin toteemipaalu, vissiin jokunen pakkanen nähty!
No, Riku on Kajaanista, joten on jonkusen pakkasen kokenut lapsuudessaan ja nuoruudessaan.
Olipa "reilu" tuo myrskytehtävä. Kerttu autettiin taas läpi siten, että uhri oli hyvin lähellä lauttaa. Daniel yritettiin hukuttaa ja saatiin siten paniikkiin. Kouluttaja Robin sanoi palaverissa, että poikanen pelästyi rajua käsittelyä.
Helsingin keskustassa auto on vain kallis kuluerä: hinta, vakuutukset, autopaikka ( kallista), huollot vielä päälle ja riskaabelia pitää kalliilla katupaikalla.
Kertulla on vielä mahdollista ajaa ajokortti, mutta autoa ei Helsingin keskustassa ole tarpeellista pitää.
Plussajakson spoileri: Onko Kiba Lamberg Kertun äiti? Oli saman näköinen videoterveisissä.