Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä

Vierailija
03.02.2025 |

Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2439)

Vierailija
1681/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. Jan on upee isä;

"Mä olen ollut tänä vuonna himassa 30 päivää perheen kanssa. Montako päivää sä olet joutunut olemaan poissa kotoa? 

Jos ottaa nuppiin katsoa sitä kun mulla menee hyvin ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja olen kovassa kunnossa niin paina estä, Jan näpäytti" 

Fleksaa sillä että on tyyliin vain 4 vk kotona 

Käsittämätöntä. Raha selkeästi tärkeämpi kuin perhe 🙄 

Nää on just näitä jotka ihmettelee miks lapset ei tuu vanhainkotiin katsoon

Vierailija
1682/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

"Mä olen ollut tänä vuonna himassa 30 päivää perheen kanssa. Montako päivää sä olet joutunut olemaan poissa kotoa? 

Jos ottaa nuppiin katsoa sitä kun mulla menee hyvin ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja olen kovassa kunnossa niin paina estä, Jan näpäytti" 

Niinpä. Tulee äijä yllättyyn ettei lapset (vaimosta puhumattakaan) ookkaan yhtä innostuneita tästä oman egon pönkityksestä kuin hän itse.

Kaikista noista tyypeistä nousee muutenkin karvat pystyyn paitsi Jannesta joka on ainoa jollain empatialla kuorrutettu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin itse mennä kokeileen vasraavaa leirii, mutta kun noi ohjaajat on ilmeisen päätyvikaisia niin en halua niiden armoille.

Ainoosti se pitkätukka vaikuttaa inhimilliseltä, kaikki muut ihan pellejä jotka näyttää just siltä että muna nousee kun saa nöyryyttää muita

Noloja 

Vierailija
1684/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

>>>>

Millainen isä fleksaa tällä.

Häpeäisi.

Vierailija
1685/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sain nauttia kymmenen vuotta tuon tyyppisestä "opetuksesta" avioliitossani. En todellakaan tulisi rakastamaan samanlaista tylytystä, enkä halua koskaan enää moista kokea. Vahvistihan se. Oman arvon tuntoni on sen verran korkealla, että kyykytystä en enää suvaitse. Myötätuntoni on samaa kohtelua kokevien puolella.

Vierailija
1686/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sain nauttia kymmenen vuotta tuon tyyppisestä "opetuksesta" avioliitossani. En todellakaan tulisi rakastamaan samanlaista tylytystä, enkä halua koskaan enää moista kokea. Vahvistihan se. Oman arvon tuntoni on sen verran korkealla, että kyykytystä en enää suvaitse. Myötätuntoni on samaa kohtelua kokevien puolella.

..tämä oli siis vastauksena kommenttiin, jossa minua suositeltiin kokeilemaan, rakastaisin..

Vierailija
1687/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja olisi hyvä ilman ylimenevää tylytystä ja epäkunnioittavaa puhetta. Tällaista ei ole esimerkiksi puolustusvoimien erikoisjoukoissa kuten laskuvarjo- tai erikoisjääkärikoulutuksessa puhumattakaan sukeltajista, lentorukista tai poliisikoulutuksesta. Antaa väärän kuvan erikoisjoukkotoiminnasta ja valintaprosessista. Mutta viihdeohjelma tämä onkin.

Mistä sinä sen muka tiedät? Ihan oikeasti nyt hei. Armeijan erikoisjoukoissa elää todellakin macho-kulttuuri. He pitävät itseään kaikkein parhaina ja suorastaan halveksuvat sohvaperunoita ja "epämiehiä". Läheinen tuttavani on suorittanut varusmiehenä laskuvarjojääkärin koulutuksen ja kyllä se homma kuulosti siltä että v itt uilu ja punnerruttaminen oli ihan arkipäivää. Ja kouluttajat oli erikoisjoukkojen ammattilaisia. 

Vierailija
1688/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

Annatko lähteen, missä ja milloin sanoi?

Vierailija
1689/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

Annatko lähteen, missä ja milloin sanoi?

nyt löytyi Seiska. Instatarinaa ei näy.

Vierailija
1690/2439 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

Toivoa sopii, että rahaa tulee joka paikasta, kun talouslukemat ovat olleet

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/polar-apex-oy/32051988/taloust…

Vierailija
1691/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarja olisi hyvä ilman ylimenevää tylytystä ja epäkunnioittavaa puhetta. Tällaista ei ole esimerkiksi puolustusvoimien erikoisjoukoissa kuten laskuvarjo- tai erikoisjääkärikoulutuksessa puhumattakaan sukeltajista, lentorukista tai poliisikoulutuksesta. Antaa väärän kuvan erikoisjoukkotoiminnasta ja valintaprosessista. Mutta viihdeohjelma tämä onkin.

Mistä sinä sen muka tiedät? Ihan oikeasti nyt hei. Armeijan erikoisjoukoissa elää todellakin macho-kulttuuri. He pitävät itseään kaikkein parhaina ja suorastaan halveksuvat sohvaperunoita ja "epämiehiä". Läheinen tuttavani on suorittanut varusmiehenä laskuvarjojääkärin koulutuksen ja kyllä se homma kuulosti siltä että v itt uilu ja punnerruttaminen oli ihan arkipäivää. Ja kouluttajat oli erikoisjoukkojen ammattilaisia. 

Tiedän siksi, että olen itse saanut erikoisjoukkokoulutuksen Utissa, työskennellyt poliisina ja ollut pv:n kriisinhallintatehtävissä. Monet kollegoistani ovat saaneet erikoisjoukkokoulutuksen pv:ssa, rajalla tai poliisissa ja työskennelleet ammattisotilaina.

Ihan oikeasti nyt hei. Sinun tietosi erikoisjoukoista perustuvat jonkun toisen kertomukseen varusmiespalveluksesta ja tähän viihdeohjelmaan.

Vierailija
1692/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljami Harjuniemen Podcast on You Tubessa. Vieraana jokainen kisasta poistunut vuorollaan. Siellä kuulee jokaisen todellisen tilanteen. Kuten juuri Janne Kaperin lukuisat vammat. Kannattaa ohittaa mielessä se, miten huono ulosanti Viljamilla on, sekä erittäin huono yleistieto. Ai jaa, mä en tiennyt.... Tuota tyyliä

Vierailija
1693/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

No nythän tuli hyvä mieli kaikille yrittäjille...

Kaikki ei ole 8-16 duunissa.  Yrittäminen ja riskinotto pitää sisällään myös sen, että ajankäytön on oltava sellaista missä perheelle jäävä aika kärsii.  Ja tästä kärsii lähes kaikki yrittäjät...    -ja kun on uusi kasvuvaiheessa oleva yritys on se raha aivan saatanan tärkeää.  Sitten jos/kun yritys on saatu niin vakaaksi että on voinut palkata lisää väkeä jolle voi delegoida alkaa tilanne helpotta ja perhe saa vakaan talouden lisäksi myös sitä yhteistä aikaa.

Täällä on helppo huudella - varsinkin jos ei omaa minkäänlaista empatiakykyä.

Vierailija
1694/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Jan on upee isä;

Toivoa sopii, että rahaa tulee joka paikasta, kun talouslukemat ovat olleet

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/polar-apex-oy/32051988/taloust…

Toivottavasti tuoreemmat luvut tulevat vielä näkyviin, ehkä tappio kääntynyt voitoksi.

Vierailija
1695/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko avata lisää tuota Petäistön ulostuloa? Viittaa siis "räkiksellä" siihen Stagalaan? Tarkoittaako "vastuuttomat ja ala-arvoiset kommentit" sitä, kun Stagala syyllistää raiskauksen uhreja, vai viitataanko nyt joihinkin muihin sen jätkän puheisiin? En seuraa nyrkkeilyä.

https://www.tiktok.com/@petaisto/photo/7502053546842443030?lang=fi-FI

Haluaisin nähdä, että nuo kaikki neljä kouluttajaa tuomitsevat naisiin kohdistetun väkivallan ja naisten syyllistämisen siitä. SILLOIN olisi respect.

Vierailija
1696/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitten jättäisit vähemmälle jenkkileffojen katselut ja niiden pohjalta satuilut. 

Itse Utista "valmistunut" laskuvarjojääkäriksi 2003 ja ihan asiallista oli koulutus jo tuohon aikaan. Helppoa ajatella, että nykyään ne pienetkin rönsyt on karsittu ja homma entistäkin asiallisempaa ja ammattitaitoisempaa.

Asepalveluksessa tietenkin jokaisen oma yksikkö on se paras ja kovin, oli sitten kyseessä taistelusukeltaja tai huoltojoukot. Puheet kuitenkin on 100%:sti pelkkiä puheita. Varusmiespalveluksessa taistelusukeltajia voi ainoana joukkona pitää jossain määrin "kovempina" kuin ketään muuta. Toki sinnekään ei mitään machoja päädy, kun ei sellaiset koulutuksessa pärjää.

Vierailija
1697/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on kyllä luonnonkaunis kun ei ole laittautunut. 

Vierailija
1698/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on oikea tietotoimisto, ajantasainen ja totuudenmukainen,eli Seiska!!Älkää hyvät ihmiset kertoko totena sen lehden höpinöitä.Ihmisistä pyritään antamaan mahdollisimman ikävä kuva lukijoille.Osaa julkkiksista ei ole lainkaan haastateltu julkaistuun juttuun,vaan kehitelty sieltä täältä.Ja luultavasti ,ellet anna haastattelua,juttu tehdään mielikuvitusta käyttäen.

Vierailija
1699/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäistö on kuuma.

Jo pelkkä ääni on seksikäs. 

Vierailija
1700/2439 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä ohjelma on esimerkki äärimmäisyyksiin menevästä kiusaamisesta. Käsittääkseni erikoisjoukkojen koulutukseen pyrkiville on kovat pääsykokeet ja -vaatimukset, joten ohjelmaan osallistuvista äärimmäisen harvalla olisi mahdollisuus läpäistä edes niitä.  Vaan nyt sitten mukaan otettuja rääkätään ihan henkiensä kaupalla viimeiseen asti, aivan kuin sadismi olisi ohjelman päällimmäisin tarkoitus. Minä tunnen niin suurta empatiaa osallistujia kohtaan, että kyyneleet valuvat ohjelmaa katsoessa. Ja nyt joku sanoo, että itsepä ovat sinne hakeutuneet. No, poliisikouluunkin on kovat vaatimukset, ja kykenemättömät karsitaan pääsykokeissa. Valmistuvat ovat sitten asia erikseen.

Sinne mennään vapaaehtoisesti ja suurin osa katsoo valmiiksi edelliset kaudet. Tietää jotain jo etukäteen. 

Vapaaehtoisesti ovat menneet eivätkä halua luovuttaa, vaan kokeilevat omia rajojaan loppuun asti... Älä nyt ihan oikeesti pälätät mistään turhanpäiväisestä kiusaamisesta tässä formaatissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi