Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä

Vierailija
03.02.2025 |

Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2439)

Vierailija
1461/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kautta seurattuani ottaisin tästä porukasta taisteluparikseni Ramin.

Muista en ole saanut sellaista kuvaa, Riku on ollut aika hyvä, mutta onko se vain näyttelyä?

Mietitkö Rikun jokaista tekemistä tuolla, että onko näyteltyä? Minä uskon Rikun olevan tuolla mukana ihan omana itsenään, ei näyttelemässä. 

Vierailija
1462/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Hanna rupesi puhumaan naisjohtajasta ? Todella outo aloitus johtamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Tikanderilla oli podcast sarja jossa haastatteli ns viihdekäyttäjiä, tiedätte mitä meinaan. Hän on itsekin raitistunut käyttäjä. Ihmettelin, kun ei sitä taistelua kertonut kouluttajille. Jotenkin se hänen siellä osoittamansa käytös, oli erittäin oman navan ympärillä pyörimistä. Ollut oma pomonsa jne... Tuo ilmeensä ei osoita kyllä mitään nöyryyttä elämän edessä. Nöyristellä ei tarvitse, mutta riittävän nöyrä kuulemaan muita! 

Silloin kun HT alkoi pitää sitä tipaton-whatwver-podcastiaan niin sanoi, että lopetti juomisen koska ei enää huvittanut ja että elämä oli sameaa alkoa lutratessa. Nyt tuolla ohjelmassa kertoi kuitenkin, että oli juomisen lopettamisen jälkeen viettänyt paljon aikaa avannossa oireita helpottamaan. Siis mitä oireita? Eihän sellainen joka viinittelee harva se viikonloppu mitään vieroitusoireita kuitenkaan saa eli kyse onkin ollut vissiin ihan reilusta riippuvuudesta. Ja sen takia muistaa mainita sen aina kun mahdollista: että silloin kun mä lopetin dokaamisen ja ilme kuin Holy Motherilla. Arggh.

Vierailija
1464/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pääse yli noista Kertun huulitäyteistä. Pelkäsin, että se tukehtuu sukellustehtävässä niihin. Miksi läheiset ei uskalla sanoa suoraan, että liika on liikaa.

Vierailija
1465/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna Tikanderilla oli podcast sarja jossa haastatteli ns viihdekäyttäjiä, tiedätte mitä meinaan. Hän on itsekin raitistunut käyttäjä. Ihmettelin, kun ei sitä taistelua kertonut kouluttajille. Jotenkin se hänen siellä osoittamansa käytös, oli erittäin oman navan ympärillä pyörimistä. Ollut oma pomonsa jne... Tuo ilmeensä ei osoita kyllä mitään nöyryyttä elämän edessä. Nöyristellä ei tarvitse, mutta riittävän nöyrä kuulemaan muita! 

Silloin kun HT alkoi pitää sitä tipaton-whatwver-podcastiaan niin sanoi, että lopetti juomisen koska ei enää huvittanut ja että elämä oli sameaa alkoa lutratessa. Nyt tuolla ohjelmassa kertoi kuitenkin, että oli juomisen lopettamisen jälkeen viettänyt paljon aikaa avannossa oireita helpottamaan. Siis mitä oireita? Eihän sellainen joka viinittelee harva se viikonloppu mitään vieroitusoireita kuitenkaan saa eli kyse onkin ollut

Vain raitistunut juoppo, on juoppoa rasittavampi.

Vierailija
1466/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan pääse yli noista Kertun huulitäyteistä. Pelkäsin, että se tukehtuu sukellustehtävässä niihin. Miksi läheiset ei uskalla sanoa suoraan, että liika on liikaa.

Sä toimit koko ajan läheistes vaatimusten mukaan?

Enpä ihmettele, jos kuvittelet, että huuliin voi hukkua.

Vierailija
1467/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin tukehtumisesta - en hukkumisesta. Ja minkä takia sä tulkitsit, että tarkoitin läheisten VAATIMUKSIA? Noissa hoidoissa tulee helposti sokeaksi ja silloin läheisen lempeä puuttuminen asiaan voi olla hyväkin juttu. Sisälukutaito kunniaan hei!

Vierailija
1468/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista en ole saanut sellaista kuvaa, Riku on ollut aika hyvä, mutta onko se vain näyttelyä?

Itse ottaisin Ömerin. Hänellä on kurinalaisuutta, voimaa, nopeutta, sitkeyttä, älyä - myös sosiaalista älyä  - ja osaa liikkua maastossa. Ei vaikuta mieheltä, joka liikaa lähtisi keulimaan vaikka ego vetäisikin johtohommiin. Pikemminkin tajuaa mitä ryhmässä työskentely vaatii. Vaikken hänen taustoistaan tiedä sen enempää, kurdit ovat yleisesti ottaen rohkeita ja tottuneet yhteisölliseen elämäntapaan, jossa vieraanvaraisuudella on tärkeä rooli.

Vierailija
1469/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Hanna rupesi puhumaan naisjohtajasta ? Todella outo aloitus johtamiseen.

On jo sanottu moneen kertaan, miksi. Get over it.

Vierailija
1470/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjoukot-ohjelma, ja joku ei osaa puhua muusta kuin yhden kokelaan huulista?

Vierailija
1471/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli armeijassa kun olin yksi vääpeli joka jaksoi juosta kuupperin testissä yli kolme kilometriä.

Vierailija
1472/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en saa katsetta niistä irti , siinä ankkakin jää toiseksi . Ennen fiksauksia oli kaunis ja muuten vaikuttaa herkän ja kivan oloiselta.

Vierailija
1473/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin Ömerin. Hänellä on kurinalaisuutta, voimaa, nopeutta, sitkeyttä, älyä - myös sosiaalista älyä  - ja osaa liikkua maastossa. Ei vaikuta mieheltä, joka liikaa lähtisi keulimaan vaikka ego vetäisikin johtohommiin. Pikemminkin tajuaa mitä ryhmässä työskentely vaatii. Vaikken hänen taustoistaan tiedä sen enempää, kurdit ovat yleisesti ottaen rohkeita ja tottuneet yhteisölliseen elämäntapaan, jossa vieraanvaraisuudella on tärkeä rooli.

No ei osaa Ömer liikkua maastossa, hänen takiaan Kertun joukkue hävisi!

Vierailija
1474/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoissa kiinnittyy kieltämättä heti katse hänen huuliinsa, jotka ovat aivan liian täynnä täytettä. Suu näyttää ylisuurelta ja aina ikäänkuin avoimelta eikä kasvot ole enää symmetriset. Puolet huulitäytteistä pois, vaaroja tulee olemaan ja on tuolla massalla huulissa. Ankkahuulet eivät sovi kenellekkään. 

Vierailija
1475/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoissa kiinnittyy kieltämättä heti katse hänen huuliinsa, jotka ovat aivan liian täynnä täytettä. Suu näyttää ylisuurelta ja aina ikäänkuin avoimelta eikä kasvot ole enää symmetriset. Puolet huulitäytteistä pois, vaaroja tulee olemaan ja on tuolla massalla huulissa. Ankkahuulet eivät sovi kenellekkään. 

Sillähän on koko suun ympärys huulten lisäksi siinä täytteessä, kuin olis joku massiivinen allerginen reaktio.

Vierailija
1476/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei osaa Ömer liikkua maastossa, hänen takiaan Kertun joukkue hävisi!

Ei ollut Ömer, vaan Kaperi joka Kertun joukkueessa mokasi. Janne Kaperi väitti osaavansa suunnistaa ja hänellä oli kompassi, mutta eipä sitten osannutkaan.

Vierailija
1477/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin tukehtumisesta - en hukkumisesta. Ja minkä takia sä tulkitsit, että tarkoitin läheisten VAATIMUKSIA? Noissa hoidoissa tulee helposti sokeaksi ja silloin läheisen lempeä puuttuminen asiaan voi olla hyväkin juttu. Sisälukutaito kunniaan hei!

Harva kuitenkaan läheisten lempeä kuuntelee, kun kuulee vaan puuttumisen. Välithän siinä poikki saa.

Toisekseen, kun kehorauha on kehorauha tässäkin. Jos Kerttu tuntee olonsa hyväksi nakkihuulissa, niin eihän se muille kuulu.

Vierailija
1478/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjoukot-ohjelma, ja joku ei osaa puhua muusta kuin yhden kokelaan huulista?

Onhan ne nyt silmiinpistävää. Ei ollenkaan sovi Kertun kasvoihin. Harvalle sopii, mutta nyt ne pistää silmään erityisesti.

Ohis

Vierailija
1479/2439 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset erikoisjoukkojen sotilaat ovat kehuneet Hannan, Kertun ja Miran suorituksia. Teidän nettikiusaajien aivottomilla kommenteilla ei ole painoarvoa.

Vierailija
1480/2439 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla jännä nähdä Hannalle Suuressa Seikkailussa kiukutellut Latelan urpo tässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän