Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä

Vierailija
03.02.2025 |

Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2439)

Vierailija
761/2439 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ohjelmaan osallistuville maksetaan?

No mitähän noille nyt muutenkin maksetaan julkisuudessa olemisesta. Olennaista on kuitenkin kokemus jota ei saa mistään muualta.

Jatkan vielä.... ja mielenkiintoista ja virkistäväähän on myös se, että tässä ohjelmasaa ei ole mitään megasuurta 30 000 euron rahapalkintoa jota "kisaajat" metsästäisivät. Siis täysin periaatteella "kokemus on arvokkaampaa kuin raha". Ja niinhän sen pitäisikin olla.

Ja sitä paitsi kun verot miinustetaan, niin eihän näistä rahapalkinnollisista ohjelmista kukaan lähde taskut täynä juuri se määrä rahaa mitä hoetaan. Eli ei olla vihdoinkaan sorruttu tähän "petokseen" Erikoisjoukot sarjassa, mikä on tosi kiehtovaa!

Vierailija
762/2439 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisjoukot: Mira Ahola kertoo, miten tehtävä nosti pintaan traumat lähisuhdeväkivallasta  

jep jep, tollasta "viihdettä" sitten, mikäs sen kivempää katsottavaa kun nainen ottaa mieheltä turpaan..prkl..tommosen ohjelman pystyy tekemään kyllä ilman sellaistakin pskaa. Tää kertoo joko käsikirjoittajan tai kouluttajien maailmankuvasta ihan riittävästi. Toki eivätpä olisi ekoja miehiä jotka saa kiksejä naisten pelosta. Onneksi osui Riku pariksi, joka ei tainnut pahemmin nauttia tästä mätkimisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2439 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi on ollut huonompi kuin eka ja toka, mutta katsottava kumminkin. En tykännyt, että panttivangin pelastus oli muutettu tuollaiseksi ryhmätehtäväksi. Toisaalta siinä oli kiinnostavia elementtejä, mutta aiemmin, kun ovat tehneet yksin tuon homman, niin on nähnyt todella sen, miten yksilöinä suoriutuvat. Nyt osa vaan möllisteli ja muutama teki.

Ovatkohan mulkanneet motivaatiomonttuakin... ja soluttautuja-juttu on ihan turha ja tylsä.

Vierailija
764/2439 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorehkot naiset, jotka kaikki ovat tulleet hakemaan rajojaan, ovat mielestään hyviä urheilijoita, mutta tuolla huomaavatkin olevansa pelkkiä itkupillejä.

Tämähän se. Nykyajan treeni on usemmiten fitness-tyyppistä ulkonäön muokkaamista eikä kuntoa/voimaa kehittävää "oikeaa" treeniä. Lopputulos on sitten se, että takapuoli on kyllä jättimäinen, mutta yhtäkään juoksuaskelta ei pystytä ottamaan. Toiminnallisuus puuttuu täysin.

Crossfit olisi tähän(kin) hyvä pohja.

Vierailija
765/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Se ihan tarkoituksella haluttiin järjestää ja laittaa sillä tavalla. Nimenomaan minua haluttiin koetella, että miten mä sen kestän, kun laitetaan henkilökohtainen traumani tiedostaen, että olen joutunut miehen pahoinpitelemäksi, Mira uskoo.

Hän kirjoittaa videon yhteyteen, että hänen taustansa olivat tiedossa. Hän uskoo, että haluttiin luoda herkullinen tilanne siitä, mitä tulisi tapahtumaan, sekä kestäisikö Rikun ja Miran kantti."

Toivottavasti Erikoismiehillä ja jätkänaisilla on nyt hyvä mieli.

https://www.seiska.fi/katso/lahisuhdevakivallan-uhri-erikoisjoukoissa-m…

Vierailija
766/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin mesoaa jumpassa, että kouluttajat haluavat "huippuyksilöitä, ei mitään keskikastia". Hahhah, pitäisiköhän kaivaa esiin se jakso, jossa Janne sanoo, että kokelaan on hyvä olla "keskikastia". Siinä sen taas näkee, että ukot eivät itsekään tiedä.

Vierailija
767/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin mesoaa jumpassa, että kouluttajat haluavat "huippuyksilöitä, ei mitään keskikastia". Hahhah, pitäisiköhän kaivaa esiin se jakso, jossa Janne sanoo, että kokelaan on hyvä olla "keskikastia". Siinä sen taas näkee, että ukot eivät itsekään tiedä.

Itse luulen että tarkoittivat vähän eri asioita molemmat. Huippuyksilöitä joo fysiikan ja suorituskyvyn kannalta, mutta keskikastia siinä mielessä että ei saa erottua esim. sähläämisellä a pelleilyllä muista.

Vierailija
768/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen että tarkoittivat vähän eri asioita molemmat. Huippuyksilöitä joo fysiikan ja suorituskyvyn kannalta, mutta keskikastia siinä mielessä että ei saa erottua esim. sähläämisellä a pelleilyllä muista.

Toisin sanoen vahvaa suorittamista, mutta ei mitään ylimääräistä.

Vierailija
769/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen....... säällittävää sähläämistä......

Vierailija
770/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Robin ovat kuin paita ja peppu, puhuvat todennäköisesti paljolti samaa kieltä.

Vierailija
771/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa pois potkimisissa aina logiikkaa ole. Viime kaudella kokoomuksen Susanna sai roikkua seitsemän päivää mukana, vaikka ei ollut hyvä missään.

Vierailija
772/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni etukäteen kertoo miten on hlö joka tekee mitä päättää, on jääräpää, menee vaikka läpi harmaan kallion. Ei siitä ole hyötyä jos on personaltrainer tms ja on bodya&sporttia, jotkut vaan pystyvät enemmän ylittämään itsensä. Motivaatiomonttu sen taas näytti. Mitähän arvostusta tuo Hanna luulee saavansa tuolla ilmeellä?On enemmän naurettava ilme. Naiset yllättävän hyvin pärjäsivät. 

Vierailija
773/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni etukäteen kertoo miten on hlö joka tekee mitä päättää, on jääräpää, menee vaikka läpi harmaan kallion. Ei siitä ole hyötyä jos on personaltrainer tms ja on bodya&sporttia, jotkut vaan pystyvät enemmän ylittämään itsensä. Motivaatiomonttu sen taas näytti. Mitähän arvostusta tuo Hanna luulee saavansa tuolla ilmeellä?On enemmän naurettava ilme. Naiset yllättävän hyvin pärjäsivät. 

Niinpä. Olen itsekin työ- ja arkielämässä todella jääräpäinen ja sitkeä, mutta tiedostan kyllä ettei se auttaisi minua erikoisjoukoissa tippaakaan. Tämä siksi, että fysiikan lakeja vastaan ei auta edes tahdonvoima, ainakaan määräänsä pidemmälle, eikä minun jumppa- ja lenkkeilytaustani takaa läheskään tarpeeksi kovaa fyysistä kuntoa.

Nykyihmiset haluavat uskoa olevansa kontrollissa ihan kaiken suhteen. Halutaan ajatella, että vain taivas on rajana ja kaikki on vain itsestä kiinni. Sellaista keinotekoista pöhinää kaikki. 

Vierailija
774/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rottamaisen näköistä tuo soluttautujan tehtävä. Esittää tuvassa empaattista halikaveria ja sitten puukoa selkään. Toivottavasti ei ole enää seuraavilla kausilla.

Vierailija
775/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER ALERT JAKSO 3

Ei olleet oikeita käsikranaatteja.

Ihmettelinkin, kun sokka irti ja vielä vatvotaan jotain.

Kyllä oikeaa kranaattiakin voi pitää sokan irrottamisen jälkeen kädessä pitkäänkin. Sinänsä toimintaperiaate sama, mutta eiköhän nuo olleet joitakin harjoituskranaatin tapaisia, joissa on vain se sytyttimen nalli, mutta ei muuta räjähdettä.

Vierailija
776/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muut kilpailijat sanovat, kun kuulevat että porukassa olikin soluttautuja? 

Vierailija
777/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa noita kilpailijoiden selittelyjä välissä

Vierailija
778/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine pudotettiin,

hän itse  luuli, että pärjää hyvin, mutta kouluttajat näkivät toisin.

Vierailija
779/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Kerttu Rissasen vikisee, kauanko kestää tuolla. 

Vierailija
780/2439 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokelas 15, Hanna Tikander, näyttää siltä että on nielaissut sipulin. 

Hän oli jossain muussakin ohjelmassa ja sen muistan, että en pitänyt hänestä. ( mikä se ohjelma oilikaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä