ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Matias on kuumin kouluttajista, vaikka ei ihmisenä kovin miellyttävältä vaikutakaan. Olen katsonut hänen valmennusmainoksia ja ig julkaisuja niin leuhkalta vaikuttaa.
Mutta on kyllä ohjelmassa kuuma, kun istuu siinä kuulustelupöydän ääressä ja kurtistelee kulmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen kiljui siellä majoituksen suihkussa??
Niille on tarjolla vain kylmää vettä.
Itse kyllä epäilen, että Miraa oli suihkukopissa vastassa joku
Temppareissa Mira petti miestään ja orgia näytettiin iltanuotiolla.
Ai jaha, Mira on ollut temppareissa, en voi mitään, mutta minulla laski arvostusus just nyt !
Sieltä ei ole kun pari paria päässyt kunnialla läpi, mutta muuten on ollut juoppoporukan pippalot.Miran tempparimatka aiheutti aikanaan hirveet traumat niin Miralle, silloiselle poikaystävälle kuin koko Suomen kansallekin,
Mutta eihän tuo AD/HD tyyppi todellakaan kuulu tuollaiseen ohjelmaan. On vaarallinen itselleen ja muille kun ei kuuntele ohjeita kun ollaan tekemisissä räjähdysaineiden ja muiden vaarallisten aineiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainio tuo vasikka-soluttautuja käänne. Pidin. Hauskasti leveni kuulustelun alussa hymyt. Nyt sitten voidaan seurata sitäkin, alkaako porukka epäillä jotain myyräksi. Lisääkö myös kouluttajat painetta naisluutnantille, jos alkavat ripotella tietoja, kokelaille vaivihkaa. Hieno uusi twisti.948
Samaa mieltä, todella mielenkiintoinen ja freesi uudistus muutenkin! Ja kyllä oli tosi mukava kun kouluttajat hymyilivät Jessicalle, ovathan he tavallaan kaikki "samassa veneessä" kasvaneet, Jessican sotilasarvokin reservin luutnantti!
Mutta, tulevassa kaudessa kaikki kyttäävät sitten , kuka on se värvätty soluttautuja. Tulee vainoharhainen kausi.
Totta tämä, nyt ei vielä kukaan osaa epäillä, mutta seuraavalla kaudella tuleekin sitten "Petolliset" vibat, kun kaikki epäilee toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kouluttajista on kuumin? 😍
Knutti 🥰 Se ääni 🙃
Vierailija kirjoitti:
Matias on kuumin kouluttajista, vaikka ei ihmisenä kovin miellyttävältä vaikutakaan. Olen katsonut hänen valmennusmainoksia ja ig julkaisuja niin leuhkalta vaikuttaa.
Mutta on kyllä ohjelmassa kuuma, kun istuu siinä kuulustelupöydän ääressä ja kurtistelee kulmiaan.
Voi, voi, on sulla perusteet analysoida jonkun luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä on taas "naiset jotka vihaavat naisia" vauhdissa.
Vois kirjoittaa sellaisen kirjan, katkerista naisista jotka kitisevät liian näkyvistä naisista ja lopulta ylittävät rajat.
älä mene sukupuolen taakse piiloon. Olla nainen ei ole vammaisuutta, jolloin ei saa vaatia mitään.
-nainen
Kyllä on kouluttajien kielenkäyttö ronskia.
V...n paskoja heittoja ( kranaatti)
Pyörikää hillomunkit siellä hiekassa, että on p...sereikäkin hiekassa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kouluttajien kielenkäyttö ronskia.
V...n paskoja heittoja ( kranaatti)
Pyörikää hillomunkit siellä hiekassa, että on p...sereikäkin hiekassa!
Minulla on valistunut arvaus siitä, kuka noin puhuu.
paljonko tuon miehen syke oli kun se oli liian korkea? Kuuliko väärin kun se sanoi 95? eihän se ole tosi korkea, luulin et jotain 150 ois.
ei ku 195 olikin. varmaan nestehukka, ylirasitus
Arvelin SVT:tä ja supraventikulaariseksi takykardiaksi kutsui lääkärikin sitä. Tuttu vaiva. Hyvänlaatuinen, mutta ei mukava.
Vierailija kirjoitti:
ei ku 195 olikin. varmaan nestehukka, ylirasitus
Arvelin SVT:tä ja supraventikulaariseksi takykardiaksi kutsui lääkärikin sitä. Tuttu vaiva. Hyvänlaatuinen, mutta ei mukava.
Tää Mira näköjään tykkää esiintyä alusvaatteillaan mielellään
Toi Ömer kyllä vaikuttaa aika leuhkalta ja itseriittoiselta kaverilta. Toivoisin, että saisivat istutettua siihen vähän nöyryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler!
Jakso 3 on varmasti myrkkyä Eino (no 14) faneille, äijä töpeksii ihan huolella molemmissa tehtävissä. Tosin puhtaita suorituksia ei muutenkaan montaa nähdä.
Jakson 3 päivä olisi ollut mulle se päivä kun olisin lähtenyt kotiin jos olisin ollut tuolla. Varsinkin Riku joutui ikävään tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenki tylsä kakkosjakso, erikoisukot oli yllättävän tsemppaavia ja michael sai kuulla kunnon kannustukset ennen kuin luovutti
Ihmettelin myös kannustusta, koska yleensä tulee heti, että häivy v.ttuun siitä ja hihamerkki irti. Kuis nyt noin siliteltiin?
Naivisti uskoivat vielä, että maasta on löytynyt musta mies joka pysyy pinnalla. Ei arpaonnea tälläkään kertaa.
Höh, onhan tässä maassa parikin tummempi ihoista, jotka ovat käyneet uinnin arvokisoissa Suomea edustamassa, toinen heistä ottanut mitalinkin. Ei mitään jokapäiväistä kauraa vaaleaihoisillekaan.
Spoiler+++
Päivän 3 kranaattitehtävässä oli myyrälle keksitty säikäytysjuttu. Tuli siitä vaan mieleen, että olisikohan hänelläkin jäänyt heitto vajaaksi mutta haluttiin ylläpitää ajatusta, että hän on kouluttajien kanssa pro-tasolla. Keksittiin sitten tollanen jekku. Naiset eivät yleisesti ottaen ole hyviä heittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kouluttajista on kuumin? 😍
Mä olen ollut Janne fani kaksi ekaa kautta, mutta jostain syystä Petäistö vei nyt voiton tällä kaudella. Tai no, tajusin, että se asuu suht lähellä meitä. :D Kaulapitkällä kuukuilen sen autoa ja pyörin lenkillä.
Kyllä vaan tämmöinen viisikymppinen pyöriäinen, jonka se varmasti nappais, jos tapais. ;D
Eli asuuko vielä Porvoossa, eikö vaimo vaatinut erohakemuksessaan, että kundin pitää muuttaa pois?
Ei kai kukaan tuollaista voi erohakemuksessa vaatia? Toistaiseksi ihminen saa Suomessa itse valita asuinpaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti menee jo ohjelmasta uskottavuus, kun on muijat naamat tällingissä ja stringeissä keekuloidaan. Huijataan, et ois kokelailla vaan tavarat mitkä annetaan. Herää kysymys, et mistä kaikesta muusta huijataan?
Pikkuisen on munkin silmään pistänyt nuo naisten huolitellut meikit, ei oikein sovi askeettisen sotilaselämään. Ja stringit tosiaan, sotilaiden luulisi käyttävän niitä armeijan alusvaatteita..
Ei noilla ole armeijan varusteet muutenkaan. Silloin kun itse suoritin naisten vapaaehtoista asepalvelusta, naisille ei ollut talon puolesta alusvaatteita, toki kuitattiin varusvarastolta samat miesten alkkarit kuin miehetkin, mutta omia alusvaatteita käytettiin. Saattoi siellä joillakin olla stringitkin, mistäpä sitä kaikkien housuja tietäisi. Nyt muutama vuosi sitten uutisoitiin että naiset saa kans intin alusvaatteet, merinovillaiset, mitä kyllä ihmettelen.
Ne pinsetit on kyllä aika monitoimityökalu. Kulkee itselläkin mukana lähes joka paikassa.