ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista nähdä ainakin Kalle Palander, Sami Kapanen, Peltsi Peltonen, Iivo Niskanen tässä ohjelmassa. Myös Martina A. on vissiin kovassa kunnossa.
Tää ois hyvä setti 👍🏻
Ehdottomasti, Iivo Niskasta tuskin kuitenkaan saadaan mukaan ennen urheilu-ura on ohi. Aktiivi urheilija ei varmaan lähde tällaiseen - liikaa loukkasntumis riskejä. Kalle Palander olisi kyllä hauska, on sen sortin kuumakalle, että alkaisihon huutaa kouluttajille takaisin..
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noin pehmeä mies on voinut olla koripalloilija, ja miten ihmeessä kukaan äänestäisi häntä eduskuntaan?
Ville on 42 ja koripalloajoista on muutama vuosi. Ja totta on, että noissa tehtävissä pituus ei ole eduksi. Varmaan joutunut ylirasitustilaan jo edellisen päivän rasituksista ja aamusella sitten tilttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen kiljui siellä majoituksen suihkussa??
Niille on tarjolla vain kylmää vettä.
Itse kyllä epäilen, että Miraa oli suihkukopissa vastassa joku erikoismies ja kiljuminen johtui kiihkeästä orkusta.
Temppareissa Mira petti miestään ja orgia näytettiin iltanuotiolla.
Kuka kouluttajista on kuumin? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella aloin elää aika vahvasti mukana. Nyt ei tunnu vielä missään. Kaipaan niitä ammattilaisia ja oikeasti tuimia suorittajia. On hyvä olla taviksia, mutta eihän niitä ole edes ollut, vaan jotain pikkujulkkiksia ja trikoopyllyvaikuttajia.
No kuule, ihan sama fiilis täälläkin. Joku on, että tää kausi ei iske. Tykkäsin viime kauden osallistujakaartista. Nyt on jotenkin nössöporukkaa....
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut Janne fani kaksi ekaa kautta, mutta jostain syystä Petäistö vei nyt voiton tällä kaudella. Tai no, tajusin, että se asuu suht lähellä meitä. :D Kaulapitkällä kuukuilen sen autoa ja pyörin lenkillä.
Kyllä vaan tämmöinen viisikymppinen pyöriäinen, jonka se varmasti nappais, jos tapais. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenki tylsä kakkosjakso, erikoisukot oli yllättävän tsemppaavia ja michael sai kuulla kunnon kannustukset ennen kuin luovutti
Ihmettelin myös kannustusta, koska yleensä tulee heti, että häivy v.ttuun siitä ja hihamerkki irti. Kuis nyt noin siliteltiin?
Naivisti uskoivat vielä, että maasta on löytynyt musta mies joka pysyy pinnalla. Ei arpaonnea tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut Janne fani kaksi ekaa kautta, mutta jostain syystä Petäistö vei nyt voiton tällä kaudella. Tai no, tajusin, että se asuu suht lähellä meitä. :D Kaulapitkällä kuukuilen sen autoa ja pyörin lenkillä.
Kyllä vaan tämmöinen viisikymppinen pyöriäinen, jonka se varmasti nappais, jos tapais. ;D
Eli asuuko vielä Porvoossa, eikö vaimo vaatinut erohakemuksessaan, että kundin pitää muuttaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hanna Tikander oli mielestäni suuri seikkailu ohjelmassa viime vuonna.
Miksiköhän nuo tuottajat kierrättää noita samoja ihmisiä. Tosi tv.stä seuraavaan tosi tv ohjelmaan.
Nelosen ohjelmia, että voisi luulla castingin olevan sama, jos ei saman tuotantofirman ohjelmia. Yhdessä ohjelmassa olleet, niin todennäköisesti lähtevät uudestaankin. Kannattaahan sitä aina kysyä. Tosin Tikanderille jäi suurimmassa seikkailussa hampaankoloon, kun tiputettiin. Se on jotain revanssia hakemassa.
Mä en jostain syystä siedä sitä ollenkaan. Onneksi se ei ole vielä niin paljon näkynyt tässä ohjelmassa. Saisi pudotakin suht varhasessa vaiheessa. Kohtahan se taas kertoo, kun hän on hyvä ihminen kun ei käytä alkoholia enää ollenkaan ja muikistelee suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hanna Tikander oli mielestäni suuri seikkailu ohjelmassa viime vuonna.
Miksiköhän nuo tuottajat kierrättää noita samoja ihmisiä. Tosi tv.stä seuraavaan tosi tv ohjelmaan.
Uimamaisteri Michael oli Farmissa ja Rami sekä Kerttu Selviytyjissä. Samojahan näissä menee. Ei oo vielä sentäs BB-Krisua tuonne raahattu.
Ei oo kuulunut aikoihin mitään.
Eikös BB-Krisu ilmoittanut jossain haastattelussa vastikään ettei rupea enää mihinkään median pelleksi. Että ohjelmat on tehty.
Joo, se oli kolmannella kerralla Selviytyjissä, kun sano noin :D
Vierailija kirjoitti:
Robin uikkareissa. Olkaapa hyvä, ladies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli asuuko vielä Porvoossa, eikö vaimo vaatinut erohakemuksessaan, että kundin pitää muuttaa pois?
Sorry, enhän mä tiedä asuuko se tuolla mutta... huhut kertoo, että paljon on ollut Hyvinkäällä omistamansa laskettelukeskuksen "verstaalla". Tsiisus, että tää on noloa, että kävin tätäkin kyselemässä sillee vaivihkaa ja nyt sitten ihan kerron täällä. Pitää vähän jarrutella tätä innostusta, selkeesti.
Vaatihan se joo, sillä ne huhut kertoikin, että on nyt tuolla majalla kortteeraamassa väliaikaisesti. Herraa en ole nähnyt, mutta sen oranssin auton lähes päivittäin. Se pistää silmään ja pitkältä.
Tulisipa lisää myös muiden maiden kausia Ruutuun katsottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Niissä kaikissa on jotain. (vaikka erään parisuhdesotkut ovat verottaneet viehätystä) Janilla on hyvä ääni kun puhuu silleen hiljaa ja rauhallisesti, seksikkäät leukaperät, ja kuinka moni äijä on sen ikäisenä niin hyvässä kondiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä epäilen, että Miraa oli suihkukopissa vastassa joku
Ai jaha, Mira on ollut temppareissa, en voi mitään, mutta minulla laski arvostusus just nyt !
Sieltä ei ole kun pari paria päässyt kunnialla läpi, mutta muuten on ollut juoppoporukan pippalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, enhän mä tiedä asuuko se tuolla mutta... huhut kertoo, että paljon on ollut Hyvinkäällä omistamansa laskettelukeskuksen "verstaalla". Tsiisus, että tää on noloa, että kävin tätäkin kyselemässä sillee vaivihkaa ja nyt sitten ihan kerr
No mitäs turhia nolostelemaan! Sananlasku sanoo, että komiaa miestä kattoo viikon syömättäkin.
Luulin, että olisi luopunut siitä oranssista Lambosta. Matiaksellahan on siis oma youtube-kanava, kaikenlaista kiinnostavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainio tuo vasikka-soluttautuja käänne. Pidin. Hauskasti leveni kuulustelun alussa hymyt. Nyt sitten voidaan seurata sitäkin, alkaako porukka epäillä jotain myyräksi. Lisääkö myös kouluttajat painetta naisluutnantille, jos alkavat ripotella tietoja, kokelaille vaivihkaa. Hieno uusi twisti.948
Samaa mieltä, todella mielenkiintoinen ja freesi uudistus muutenkin! Ja kyllä oli tosi mukava kun kouluttajat hymyilivät Jessicalle, ovathan he tavallaan kaikki "samassa veneessä" kasvaneet, Jessican sotilasarvokin reservin luutnantti!
Mutta, tulevassa kaudessa kaikki kyttäävät sitten , kuka on se värvätty soluttautuja. Tulee vainoharhainen kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä epäilen, että Miraa oli suihkukopissa vastassa joku
Ai jaha, Mira on ollut temppareissa, en voi mitään, mutta minulla laski arvostusus just nyt !
Sieltä ei ole kun pari paria päässyt kunnialla läpi, mutta muuten on ollut juoppoporukan pippalot.
Miran tempparimatka aiheutti aikanaan hirveet traumat niin Miralle, silloiselle poikaystävälle kuin koko Suomen kansallekin, joten jospa jätettäisiin se vanha asia nyt pois tästä Erikoisjoukko-ketjusta.
"Hänelle on tehty äänihuulien operaatio. Jokainen voi omalle kohdalle asiaa pohtia. Äänihuulikirurgia on vielä vaativaa hommaa. Ihmiset, jotka toisen ääntä miettii voisivat katsoa peiliin."
Siis mitä? Nielurisat on leikattu.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010386472.html