Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailetteko ihmisiä jotka tekee todella paljon töitä?

Vierailija
03.02.2025 |

Niin paljon että vapaa-aikaa ei ole ja kaikki muu elämä jää. Läheiset jää aina kakkoseksi työlle. Moni tällainen kehuskelee työnteollaan ja pitää itseään parempana ihmisenä. Esimerkiksi jotkut yrittäjät tai sellaiset jotka voivat tehdä rajattomasti ylitöitä. Minä en ole vielä tajunnut mitä hienoa tuossa on...? 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile, mutta totta tuo, että ne jotka elää noin niin kyllä mainostaa sitä :D Tuntuu, että oikein haluavat nostaa itseään ylemmäs sillä työnarkomaaniudellaan. Kehuskellaan miten ei edes nukuta ja taas tehty 18 tuntisia päiviä, syödä ei ehdi jne. 

Vierailija
42/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihailtavaa, enkä usko että sitä kukaan ihailee. Minun on ainakin pakko tehdä paljon töitä, että saan maksettua elämäni. Täällä Helsingissä asumiskustannukset ovat niin järkyttävät, että ylitöistä ei voi kieltäytyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ihaile, mutta jos ihminen on löytänyt työkseen jotain, josta todella paljon pitää ja pelkkä ajatus työstä saa hymyn nousemaan huulille ja kaikki siinä on kivaa ja sopii hälle, niin silloin koen, että se on ihailtavaa ja olen positivisesti kateellinen, eli toivon, että itsekin löytäisin joskus yhtä ihanan työn.

Vierailija
44/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa läheisten puolesta kun heille ei jää aikaa. 

Siis mitä ihmeen sikaa? Miksi niille pitäisi sikaa jäädä!

Vierailija
45/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää siitä niin ok, mutta mulle vapaa-aika on töitäkin tärkeämpää. Kerran täällä vaan eletään kuitenkin.

Juu. 10-12 työvuoroa kuussa ja 18-20 vapaapäivää. 2400-3000 netto riippuen viikonloppuöiden määrästä.

- sote keikkayökkö

Vierailija
46/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile,a

Vierailija
47/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen traumatisoitunut tällaisista markkinatalouden hrista. Jäätävää, sielutonta sakkia. Ahneita opportunisteja ja narsisteja.

Vierailija
48/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on useita. Mm mieheni.  Täytyy kyllä nostaa hattua hänelle ja ihmetellä ikuista innostusta ja virtaa.

Vierailija
49/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen Muskia joka on usein sanonut tekevänsä 120 tuntista viikkoa ja nukkuneensa tehtaidensa lattioilla.

Vierailija
50/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat todella hyviä työssään ja se on intohimo. Työtään vihaavaa marttyyria en ihaile. 

Vierailija
51/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ottaa vaan päähän, koska ne on rohmunnu itsekkäänä kaikiltat muilta töitä

Vierailija
52/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ihastus muuten ihanalta vaikuttavaan mieheen lopahti, kun tämä alkoi kertoa, että on 30 vuotta tehnyt aina 2 työtä ja kesälomatkin vaan töitä. Eihän tuon kanssa voi olla mitään yhteistä, kun oma viikosaldo on 35 tuntia ja 2kk kesäloma. Laiskaksi mies olisi luultavasti hyvin nopeasti alkanut arvostelemaan. 

Ehkä hän teki töitä siksi, että ei saanut naista eikä elämässä ollut muuta? Säästi rahaa siihen, että voi pitää myöhemmin vapaata naisen kanssa.

paskat noi työnsankarit jatkaa hautaan asti.

Vierailija
53/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen ahkeria, paljon töitä tekeviä ihmisiä.

He elättävät myös niitä, jotka eivät tee töitä. Paljon työtä tekevät ihmiset ovat kapasiteetiltaan vahvoja, elättävät itse itsensä.

Vierailija
54/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihailen ja arvostan.

Vierailija
55/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihailee laiskuutta? Toiset laiskat, jotka eivät pärjää työelämässä olettaisin.

Vierailija
56/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ihastus muuten ihanalta vaikuttavaan mieheen lopahti, kun tämä alkoi kertoa, että on 30 vuotta tehnyt aina 2 työtä ja kesälomatkin vaan töitä. Eihän tuon kanssa voi olla mitään yhteistä, kun oma viikosaldo on 35 tuntia ja 2kk kesäloma. Laiskaksi mies olisi luultavasti hyvin nopeasti alkanut arvostelemaan. 

Ehkä hän teki töitä siksi, että ei saanut naista eikä elämässä ollut muuta? Säästi rahaa siihen, että voi pitää myöhemmin vapaata naisen kanssa.

Jep, ja täysin totta tuo, että ihailevat sitä omaa elämäntyyliä ja suhtautuvat usein naureskellen ja laiskoina niihin, jotka tekee töitä vain 8h/pv. Myös vähänkään pidemmät lomat saati sairaana lepääminen punainen vaate näille, pitäisi painaa vaan menemään vaikka olisikin kipeä :D 

Vierailija
57/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
58/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihailen ahkeria, paljon töitä tekeviä ihmisiä.

He elättävät myös niitä, jotka eivät tee töitä. Paljon työtä tekevät ihmiset ovat kapasiteetiltaan vahvoja, elättävät itse itsensä.

Onneksi itsensä voi elättää myös ilman turhaa työhulluutta. Eikä noista kaikki edes elätä ketään muita, ei ole perhettä eikä niin isoja tuloja, että niistä kukaan muu verojen kautta eläisi. 

Vierailija
59/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin. Tulee aina vaikutelma siitä, että yrittää sillä lunastaa jotain lapsuuden traumaa jossa on kokenut kelpaamattomuutta. Katso, isä, miten ahkera olen.

Jotkut varmaan pakenevat sillä ahdistavia asioita joita eivät ole käsitelleet, ei sekään kovin fiksua.

Pahimpia ovat juuri ne, jotka sitten jatkuvasti tuovat esille sitä miten kiireellisiä ovatkaan ja mukamas vähän naureskelevatkin asialle, jotta saavat siitä mainittua tarpeeksi ja tuotua muiden tietoon. Mitaliako kaipaavat?

Vierailija
60/73 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja täysin totta tuo, että ihailevat sitä omaa elämäntyyliä ja suhtautuvat usein naureskellen ja laiskoina niihin, jotka tekee töitä vain 8h/pv. Myös vähänkään pidemmät lomat saati sairaana lepäämine

tollainen työnsankari haukku mut ja kyseli miten voin pitää 4 viikon kesäloman et kuka sit työt tekee sanoin palvelen jo näitä herroja 11 kuukautta et 4viikkoo omaa elämää ei ole likaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän