Teinityttö lukitsee itsensä aamuisin vessaan tunniksi ja pikkuveli myöhästyy taksista
Poika on erityislapsi ja kulkee taksilla. Käy aina Isolla hädällä syötyään aamupalan mutta ongelma on se,että tässä vaiheessa isosisko on lukinnut itsensä vessaan ja kun poika lopulta pääsee sinne,on kello niin paljon että pitäisi olla taksissa. Ja taksihan ei montaa minuuttia odota.
Olen tosissani harkinnut jo pottaa pojalle mutta olisi vähän outoa jos 9v äkistää pottaan olkkarissa.
Kommentit (182)
Miten olisi toisen vessan rakentaminen? Se olisi sellainen pitemmän ajan ratkaisu kiistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko varmaa että hän meikkaa? Ehkä hänelläkin on kakkahätä,vatsa kipeä eikä kehtaa kertoa äidilleen. Suihkii sitten hajuvettä ettei haise.
Tunti kakalla?
Sairaalaan meno siinä vaiheessa olis kunnossa.
Kuule,jos on ärtyvä suoli tunti vessassa ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi lukittautuu? Mitä se tekee siellä vessassa? Meikkipeilit omaan huoneeseen, jos siitä on kyse ja heitätte niskapersotteella ulos vessasta. Ei sisarusta eikä ketään muitakaan saa estää pääsemästä kakalle. Mikä nykyajan vanhempia vaivaa, kun ei opeteta tämän vertaa toisten huomioon ottamista?
No minä.olen syntynyt 1978 eikä kyllä omat vanhemmat saaneet minua aamuisin pois vessasta kun laitoin hiuksia ja meikkasin. Sama miten paukuttivat ovea.
Miksi olit tuollainen itsekäs kusipää? Ihan hyvin olisit voinut neikata ja laittaa hiukset toisessa huoneessa.
Jos ei ole peiliä ja kunnon valoa niin ei voi.
Lammesta olisit voinut katsoa omaa peilikuvaasi, auringon valossa.
Teini horolla on aamun Onlyfans lähetys kotoa käsin jos oikein arvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko varmaa että hän meikkaa? Ehkä hänelläkin on kakkahätä,vatsa kipeä eikä kehtaa kertoa äidilleen. Suihkii sitten hajuvettä ettei haise.
Tunti kakalla?
Mutta jos ei ole, aika huolestuttavaa.
Teini ja taapero -hullu taas vauhdissa. Hakeudu hoitoon jo, hyvä ihminen.
niin kuin armeijassa konsanaan: "paska katkee nyt!"
Kun luen tätä ihmettelen miten minä pärjäsin lapsuuskodissa jossa oli vain yksi wc ja viisi ihmistä + usein vielä meidän lasten kaverit.
Vierailija kirjoitti:
mitä se siellä vessassa tekee? jotain only fansia?
hyväilee pussya sensuelli 🤭
Meillä on sääntönä että se kellä on pieni hätä menee ensin. Samoin vessahätä menee esim. hammaspesun edelle.
Näin pärjää neljä ihmistä yhden toiletin taloudessa.
Eikö teillä ole kuin yksi vessa?
Lukko pois ovesta. Problem solved.
Kehittyneissä länsimaissa on makuuhuoneiden yhteydessä oma wc ja suihku, vanhemmilla wc ja kylpyhuone ja vieraille oma wc. Näin on ollut jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunti kakalla?
No sitä suuremmalla syyllä lääkäriin.
Mä en ole koskaan tajunnut tuota vessassa meikkaamista. En ole koskaan meikannut vessassa. Mulla on käsipeili sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole kuin yksi vessa?
Mitä ihmeellistä tuossa on? Mä asun omakotitalossa ja tässäkin on vain yksi vessa.
Osta peili jonka edessä voi rauhassa meikata
tsiis.... sovitte, että aamuisin vessaa saa käyttää maksimissaan 10 minuuttia
No totta kai hän pukee omassa huoneessa :D Ei vain sitä tarvinnut erikseen ohjeistaa,osaa kyllä siirtyä vaatekaapille