Kerroin naistenillassa, että annan miehelleni ihan niin paljon kuin haluaa
Mulla on sellainen periaate vaimona, että en nalkuta ja olen valmis seksiin aina. Yleensä haluan itsekin, mutta ei ole iso vaiva joskus miellyttää pelkästään toista.
En arvannut sitä "kohinaa" mikä tästä syntyi ja jouduin ihan hirveästi puolustelemaan tätä ideologiaa, vaikka sekä mieheni että minä ollaan tyytyväisiä suhteessamme. Nalkutukseen ei ole aihetta, koska mieskin katsoo sormien läpi mun vikoja (shoppailuriippuvuus, mukavuudenhalu, harrastuksiin uppoutuminen, henkisen tuen tarve pikkujutuissakin...).
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Jos osaa kummunikoida rakentavasti, ei tarvitse nalkuttaa. Neuvottelemalla saa myös oikeasti tuloksia aikaan. Nalkuttaja on jo oikeasti luovuttanut asiansa suhteen ja riitelee vain sitä, ettei toinen totellut.
Totellut? Eihän kumpikaan ole parisuhteessa päällikkö ja määräävässä asemassa. Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen, eikä parisuhteen laji, avo- tai avioliitto muuta sitä mitenkään.
Jos kuvittelee, että toisen pitäsi totella on jo hävinnyt. Jos haluaa saada toisen tekemään jotain pitää hänet saada tekemään se omasta tahdostaan. Pätee muuten erittäin hyvin naisen seksihaluihin ja seksin harrastamiseen.
No ei kai kukaan halua pihdata ja nalkuttaa. Siihen vaan päädytään jos suhde menee huonoon jamaan ja kommunikaatiotaidot on heikot. Harva tosin myöskään myöntää nalkuttavansa, vaan kokee sanovansa asiasta.
Kai se ois kenen tahansa mielestä kivointa jos tekisi mieli seksiä aina kun puolisonkin, ja se olisi niin hyvää että siitä innostuu vaikkei just sillä hetkellä hirveästi himottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt näitä nalkuttajia. Se kertoo kyllä aika paljon älykkyydestä jos nalkuttaa, koska siitä ei ole kuin haittaa. Ehkä se on se myrkyllinen ego joka siellä pauhaa.
Tai pettymys ja arvottomuuden tunne, kun ei ole tullut kuulluksi. Tai opittu huono käytösmalli, josta on vaikea päästä pois.
Naiset pihtaavat ja nalkuttavat. Miehen pitäisi olla jännämies tossun alla.
Mulle ei ainakaan seksi ole sitä, että mä vain annan. Mulla on oikeus myös sanoa ei. Ei mun tarvitse pelkästä velvollisuudesta suostua seksiin. Kyllä se pitää olla yhteistä kivaa. Silti en ole mikään pihtari vaan seksiä kyllä riittää.
En koskaan alistuisi olemaan tuollainen panopatja kuin ap on. On miehelleen pelkkä mälli ämpäri ja ap tyhmänä vain haluaa miellyttää mies. Ei mitään omaa tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin käy niin miehen pitää mennä itseensä ja miettiä mikä meni pieleen parisuhteen hoidossa. Koska ei koske kaikkia miehiä ja parisuhteita.
Aikani yritin sitä, että vaan "annan" miehelleni kun tämä haluaa, vaikkei itse olisi jaksanut eikä huvittanut. Sitten se alkoi viedä ne viimeisetkin halut ja koko homma vaan inhottaa, vaikka mies kyllä oli huomioiva sängyssä. Ei siis toiminut. Oma haluttomuus oli hormonaalista laatua ja tilanne parani itsekseen kun normaali hormonitoiminta palautui, mutta jos mies ei olisi ollut kärsivällinen ja ymmärtäväinen, olisi suhteeseen ja seksuaaliseen vetovoimaan voinut tulla isoja lommoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin käy niin miehen pitää mennä itseensä ja miettiä mikä meni pieleen parisuhteen hoidossa. Koska ei koske kaikkia miehiä ja parisuhteita.
Joo, jos sama kuvio toistuu parisuhteesta toiseen niin kannattaa miettiä sitä omaa osuutta asiaan. Ei kukaan halua olla pihtaava ja nalkuttava akka, siihen vaan jotenkin päädytään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ainakaan seksi ole sitä, että mä vain annan. Mulla on oikeus myös sanoa ei. Ei mun tarvitse pelkästä velvollisuudesta suostua seksiin. Kyllä se pitää olla yhteistä kivaa. Silti en ole mikään pihtari vaan seksiä kyllä riittää.
En koskaan alistuisi olemaan tuollainen panopatja kuin ap on. On miehelleen pelkkä mälli ämpäri ja ap tyhmänä vain haluaa miellyttää mies. Ei mitään omaa tahtoa.
Tyhmyys tiivistyy kyllä sinun sanomisessa ja asenteessasi. Haukut ap:ta tietämättä mitään todellisuudesta. En miehenä olisi koskaan noin asennevammaisen naisen kanssa, mikäli nyt edes olet nainen. Sinulle lienee täysin käsittämätön ajatuskin, että joku saattaa haluta haluta aina kun puolisokin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas aika outoja ystävättäriä. Minä pidän miehen virkeänä, kun halua hiukan useammin kuin hän. Ei ole koskaan kieltäytynyt, kun teen hänelle seisokin. Keinovalikoimassani on toki hyväilyt ja pallien suutottelu, mutta ei suikkaria. Yksi erikoisuuteni on kostuttaa sormi pimpissä ja pyyhkiä se hänen nenäänsä, jopa sieraimiin sisälle.
Hyi helvetti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys tiivistyy kyllä sinun sanomisessa ja asenteessasi. Haukut ap:ta tietämättä mitään todellisuudesta. En miehenä olisi koskaan noin asennevammaisen naisen kanssa, mikäli nyt edes olet nainen. Sinulle lienee täysin käsittämätön ajatuskin, että joku saattaa haluta haluta aina kun puolisokin haluaa.
En ole tyhmä vain sen vuoksi, että en alistu seksiorjaksi. Mulla on oikeus määrätä itse omasta vartalostani. Siitä ei yksikään mies päätä. Älä pelkää, mä en tuollaista sovinistia huolisi.
Tuo on hämmentävä ilmiö suomessa. Ei saa sanoa tai ilmaista, että antaa miehelleen joskus vaikkei itse huvittaisi. Tai että teki miehelleen iltapalan ja kantoi sen sohvalla olevalle miehelle ihan vain sen vuoksi, että miestä väsytti ja halusi tehdä miehelle jotain hyvää. Heti alkaa jonkunlainen arvostelu ja kyseenalaistaminen ja kysely siitä, että etkö ymmärrä, että miehesi käyttää sinua hyväkseen. Harvaa tajuaa, että rakkaudesta tuollaisiakin tekoja tehdään eikä niistä odota mitään vastapalveluksia. Haluaa vain tehdä toiselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hämmentävä ilmiö suomessa. Ei saa sanoa tai ilmaista, että antaa miehelleen joskus vaikkei itse huvittaisi. Tai että teki miehelleen iltapalan ja kantoi sen sohvalla olevalle miehelle ihan vain sen vuoksi, että miestä väsytti ja halusi tehdä miehelle jotain hyvää. Heti alkaa jonkunlainen arvostelu ja kyseenalaistaminen ja kysely siitä, että etkö ymmärrä, että miehesi käyttää sinua hyväkseen. Harvaa tajuaa, että rakkaudesta tuollaisiakin tekoja tehdään eikä niistä odota mitään vastapalveluksia. Haluaa vain tehdä toiselle hyvää.
Yhtälailla mua arvostellaan ja haukutaan nyt tässä ketjussa kun kerron, että mä en tuollaiseen alistu ja mulla on oikeus sanoa ei. Jos mua ei seksi huvita, niin sitten ei ole seksiä. Mun oikeus. Rakkaudesta en ala itseäni alistamaan seksiin jota en juuri sillä hetkellä halua. Kuvottava ajatuskin, että en saisi itse määrätä omasta vartalostani.
Kaikilla on toki oikeus päättää omasta vartalostaan. Tätä oikeutta käyttämällä voit yhtä lailla antaa miehelle kuten ap, tai sitten kieltäytyä ja pihdata.
Jos tavoitteena on rakastava parisuhde, niin kieltäytyminen tuntuu aika erikoiselta tavalta edetä asiassa.
Minulla on vähän sellainen epäilys, että ap tykkää varsin paljon miehestään. Että on oikeinkin kiva harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta koskaan en ole katunut seksiä, en edes silloin, kun en olisi täysin jaksanut, mutta olen antanut, koska miestä panetti. Seksiä en ole harrastanut, tai harrasta kenen tahansa kanssa myöskään, joten omakin tahto löytyy. Ja osaan (ja olen osannut) sanoa myös ei, silloin, kun ei kerta kaikkiaan ole kyennyt. (esimerkiksi jos migreenikohtaus on iskenyt päälle, niin en voi olla kuin pimeässä huoneessa lepäämässä. fyysinen rasitus voi laukaista oksentelukierteen, enkä ole koskaan ollut suhteessa oksentlufetissimiehen kanssa, joten siitä ei olisi ollut apua). On jokseenkin kuvottavaa, että joku väittää jonkun toisen olevan panopatja vain siksi, että hänellä itsellään on ilmeisen ahdas käsitys seksistä ja kaiketi kuvittelee, että hänen tapansa on olla se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla mua arvostellaan ja haukutaan nyt tässä ketjussa kun kerron, että mä en tuollaiseen alistu ja mulla on oikeus sanoa ei. Jos mua ei seksi huvita, niin sitten ei ole seksiä. Mun oikeus. Rakkaudesta en ala itseäni alistamaan seksiin jota en juuri sillä hetkellä halua. Kuvottava ajatuskin, että en saisi itse määrätä oma
On oikeus , mutta älä hauku toisia sovinisteiksi tai miesten spermaämpäriksi. Kuullostat ihan lesbolta ja teidä vaikka olisitkin noin ehdottomine mielipiteineen.
Itse ole ap.n kanssa täysin samaa mieltä, joka hyvää seksintäyteistä parisuhdetta takana koko ikä. Ihan samoin olen antanut vaimolleni aina kun hän on halunnut, riippumatta siitä olenko ollut väsynyt jne...Kullini on seissyt aina tarvittaessa ja seisoo vieläkin, jos ei muuten niin pillerin voimalla. Mutta seksistä ei tulisi mieleenkään kieltäytyä.Tällä varmistanut, että seksiä ollut aina paljon, samoin vaimolla seksihaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla mua arvostellaan ja haukutaan nyt tässä ketjussa kun kerron, että mä en tuollaiseen alistu ja mulla on oikeus sanoa ei. Jos mua ei seksi huvita, niin sitten ei ole seksiä. Mun oikeus. Rakkaudesta en ala itseäni alistamaan seksiin jota en juuri sillä hetkellä halua. Kuvo
Mä olen kyllä hetero. Ei kiinnosta seksi naisten kanssa. Mulla on oikeus sanoa mielipiteeni. Jos mies alkaisi kuvittelemaan, että suostun aina seksiin ja olettaa mun tekevän niin ihan vain hänen mielikseen, niin kyllä siinä alkaisi omat halut hiipua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on toki oikeus päättää omasta vartalostaan. Tätä oikeutta käyttämällä voit yhtä lailla antaa miehelle kuten ap, tai sitten kieltäytyä ja pihdata.
Jos tavoitteena on rakastava parisuhde, niin kieltäytyminen tuntuu aika erikoiselta tavalta edetä asiassa.
Minulla on vähän sellainen epäilys, että ap tykkää varsin paljon miehestään. Että on oikeinkin kiva harrastaa seksiä.
Se, että ei ole joka päivä jalat auki miehen edessä vain miestä miellyttääkseen ei tarkoita sitä, että pihtaisi. Mä haluan seksiä, mutta mulla on oikeus sanoa myös ei. Myös rakastavassa parisuhteessa voi sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo vaan ihan meidän elämää. Uskon, että moni muu ajattelee samoin. Siitä ei vaan saa puhua ilmeisesti. Ap
Kuule Sirpa, jos noin todella on, niin miksi Teemu käy vieraissa?
Olen aina ihmetellyt näitä nalkuttajia. Se kertoo kyllä aika paljon älykkyydestä jos nalkuttaa, koska siitä ei ole kuin haittaa. Ehkä se on se myrkyllinen ego joka siellä pauhaa.