Kerroin naistenillassa, että annan miehelleni ihan niin paljon kuin haluaa
Mulla on sellainen periaate vaimona, että en nalkuta ja olen valmis seksiin aina. Yleensä haluan itsekin, mutta ei ole iso vaiva joskus miellyttää pelkästään toista.
En arvannut sitä "kohinaa" mikä tästä syntyi ja jouduin ihan hirveästi puolustelemaan tätä ideologiaa, vaikka sekä mieheni että minä ollaan tyytyväisiä suhteessamme. Nalkutukseen ei ole aihetta, koska mieskin katsoo sormien läpi mun vikoja (shoppailuriippuvuus, mukavuudenhalu, harrastuksiin uppoutuminen, henkisen tuen tarve pikkujutuissakin...).
Kommentit (64)
Meillä on sama juttu. Olemme olleet mieheni kanssa pian 14 vuotta yhdessä ja en muista, että olisin koskaan kieltäytynyt seksistä. Lähtökohtaisesti aina tekee seksiä mieli kun miehenkin. Mies on kyllä kieltäytynyt seksistä minun ehdottaessani joitain kertoja väsymyksen, työstressin tai kiireen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ainakaan seksi ole sitä, että mä vain annan. Mulla on oikeus myös sanoa ei. Ei mun tarvitse pelkästä velvollisuudesta suostua seksiin. Kyllä se pitää olla yhteistä kivaa. Silti en ole mikään pihtari vaan seksiä kyllä riittää.
En koskaan alistuisi olemaan tuollainen panopatja kuin ap on. On miehelleen pelkkä mälli ämpäri ja ap tyhmänä vain haluaa miellyttää mies. Ei mitään omaa tahtoa.
Yhtälailla miehellä on oikeus lopettaa suhde jos ajattelet noin itsekkäästi. Parisuhde on kompromissien tekoa ja toisen ajattelua. Jos toisen tarpeiden nostaminen välillä omien edelle tuntuu väärältä niin ei sinun parisuhde hyvältä kuulosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hämmentävä ilmiö suomessa. Ei saa sanoa tai ilmaista, että antaa miehelleen joskus vaikkei itse huvittaisi. Tai että teki miehelleen iltapalan ja kantoi sen sohvalla olevalle miehelle ihan vain sen vuoksi, että miestä väsytti ja halusi tehdä miehelle jotain hyvää. Heti alkaa jonkunlainen arvostelu ja kyseenalaistaminen ja kysely siitä, että etkö ymmärrä, että miehesi käyttää sinua hyväkseen. Harvaa tajuaa, että rakkaudesta tuollaisiakin tekoja tehdään eikä niistä odota mitään vastapalveluksia. Haluaa vain tehdä toiselle hyvää.
Yhtälailla mua arvostellaan ja haukutaan nyt tässä ketjussa kun kerron, että mä en tuollaiseen alistu ja mulla on oikeus sanoa ei. Jos mua ei seksi huvita, niin sitten ei ole seksiä. Mun oikeus. Rakkaudesta en ala itseäni alistamaan seksiin jota en juuri sillä hetkellä halua. Kuvottava ajatuskin, että en saisi itse määrätä oma
Sä olet juuri se ihmistyyppi, jota toivon että omat lapset eivät kaverikseen löydä koskaan. Musta olisi hyvä ajatus, että olisit ihan yksin. Kuulostat niin itsekkäältä ja itsekeskeiseltä ihmiseltä, että niin varmasti kaikkien kannalta parasta eikö vain? Onnea ja menestystä siitä huolimatta.
Saa toki kieltäytyä. Tuo vain miestä miellyttääkseen särähtää pahasti korvaan. Mieskin toivoo naiseltaan, että tuntee olevansa haluttu ja rakastettu ja sinun mielestä suostuminen on vain miehen miellyttämistä jos itseä ei satu haluttamaan?? Tuskin mieskään silloin enää haluaa halutonta naista. Itseltä menisi ainakin halut ja mitä enemmän siihen törmäisi sen lähempänä olisi ero.