Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin naistenillassa, että annan miehelleni ihan niin paljon kuin haluaa

Vierailija
02.02.2025 |

Mulla on sellainen periaate vaimona, että en nalkuta ja olen valmis seksiin aina. Yleensä haluan itsekin, mutta ei ole iso vaiva joskus miellyttää pelkästään toista. 

En arvannut sitä "kohinaa" mikä tästä syntyi ja jouduin ihan hirveästi puolustelemaan tätä ideologiaa, vaikka sekä mieheni että minä ollaan tyytyväisiä suhteessamme. Nalkutukseen ei ole aihetta, koska mieskin katsoo sormien läpi mun vikoja (shoppailuriippuvuus, mukavuudenhalu, harrastuksiin uppoutuminen, henkisen tuen tarve pikkujutuissakin...).

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisikin totta, niin alat pihtaamaan. Puolisoni puhui aikoinaan vähän samaan tyyliin. 10 vuotta nyt ilman seksiä. Haluja minulla olisi, mutta eihän nainen minusta välitä. Tulee vielä nukkumaan päivävaatteissa, etten voi koskettaa paljasta ihoa. Jos yritän viedä käden intiimialueille, niin lyö.

Ihana elämä ap:n kaltaisen naisen kanssa.

Johan tuossa tulee leskimiehen syndrooma eli vehe lopettaa toimintansa käytön puutteessa. Muutama vuosikin riittää.

Vierailija
22/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vielä laittanut, että naisena naistenillassa.

Se sulta unohtui tällä kertaa, höpsö!

Jep :D

Nämä on aina yhtä outoja ja läpinäkyviä, kun palstamiehet esiintyvät naisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että puhut "antamisesta", nosti jo oksennuksen kurkkuun. Et vaikuta kovin fiksulta naiselta.

Vierailija
24/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä tieto.Voit sitten Shoppailla rauhassa :) eli palvelusta toisesta paikasta.

Kelle on ns.myynyt itsensä.

Vierailija
25/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että puhut "antamisesta", nosti jo oksennuksen kurkkuun. Et vaikuta kovin fiksulta naiselta.

Juu sana antaminen, on mullekkin no no, hyi helvata.

Vierailija
26/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus ja mulla aivan samoja ajatuksia. Olen huomannut palstalla, että jos teen aloituksen jossa kehun miestäni, niin se poistetaan. 

Vierailija
27/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko varmasti meille muillekin himokkaille aina? 

Vierailija
28/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky aika on niin hullu, että naiset eivät siedä sitä, että joku nainen on tyytyväinen miehen kanssa. Se on pahin asia mitä voi olla, samaa katekoriaa, kuin nämä jutut, että on vaarallisempaa törmätä metsässä mieheen kuin karhuun. Elämme hyvin omituisia aikoja!

Vierailija
29/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on meidänkin syvän rakkautemme yksi, mutta erittäin tärkeä osatekijä. Emme kumpikaan ole KOSKAAN kieltäytyneet seksistä pitkän elämämme aikana, kun toinen on edes vihjannut seksitarpeestaan. Kun edellisen kerran puhuin tästä pari vuotta sitten, KUKAAN ei palstalla uskonut - eivät naiset, eivätkä miehet - uskoneet, että ei koskaan. Silti se on KIRJAIMELLISESTI totta.

Sulois-herttainen vaimoni ei KOSKAAN nalkuta. Naispuoliset työtoverinsa ihmettelivät ääneen, kun hän ei KOSKAAN sanonut minusta mitään kielteistä, vaikka he itse sanoivat VAIN kielteisiä asioita. Kun kaksi naispuolista työtoveriani kertoivat, kuinka he pihtaavat vitunantamista valtakamppailusyistä, ja minä protestoin, että tulos ei ole hyvä, he aivan tosissaan kumpikin sanoivat, että millä muulla sitten saa tahtonsa läpi kuin pihtaamalla. Aivan kamaleellista!

Sen lisäksi, että monen niin naisen kuin miehenkin elämä kamaloituu mustasukkaisuuden takia, niin myös halun taistella VALLASTA. Nämä molemmat ovat synnynnäisiä ja geneettisiä piirteitä, evoluution tuotoksia, jotka tekevät elämän ikuiseksi RIITELYKSI. Kynis.mies

Vierailija
30/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kateus toisten hyvästä seksielämästä on voimakasta. Näkyy tälläkin saitilla selvästi. 

Meillä on samanlainen suhde kuin ap:lla, vaikka ollaan jo lähelllä 70v. Koko ikä yhdessä ja aina molemmat halunneet seksiä ja tyydyttää toisemme. Vaimo ei ole koskaan nalkuttanut emmekä ole koskaan riidelleet. Itse olen ollut säästäväisempi kuin vaimoni, mutta katsonut läpi sormien vaimon hankintoja. Hyväähän on kumminkin ajatellut. Raha ei ole itselle tärkeää, rakkaus on. Rahat olleet aina yhteisiä riippumatta siitä kumpi tienannut milloinkin enemmän.

En usko, että vaimoni on paljon avautunut naisporukoissa ,vaikka onkin ollut aina naisvaltaisella hoitoalalla töissä. Mutta olen kyllä kuullut lukuisia muiden naisten hänelle kertomia juttuja haluttomista miehistä. Vaimo ollut erityisen tyytyväinen omasta viriilistä aina halukkaasta miehestään. Pitänyt siksikin hyvää huolta minun paineistani ja kullistani, kuten taas eilenkin.

Vierailija
31/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo vaan ihan meidän elämää. Uskon, että moni muu ajattelee samoin. Siitä ei vaan saa puhua ilmeisesti. Ap

Kerropa vielä, miksi halusit kertoa elämästäsi!

Vierailija
32/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä vaimolta ja ei sinun tarvitse puolustella teidän suhdetta muille. Jos muut ovat eri mieltä niin sitten nämä muut voivat olla semmoisessa suhteessa kun huvittaa. Ehkäpä ovat vain kateellisia toimivasta suhteesta?

Vierailija
33/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sirpa Selänne aloittanut palstailun?

Vierailija
34/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapiko laittaa poistoon?

Olitko siellä tyttöjen illassa kenties?

Vierailija
35/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnilleen sama. 15 vuotta yhdessä, seksiä niin paljon kuin mies haluaa/pystyy. En oikein ymmärrä miksi olisin parisuhteessa sellaisen kanssa jonka kanssa en halua seksiä.  

Vierailija
36/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus antaa jotenkin tosi yksinkertaisen kuvan aloittajan miehestä. Näin kärjistäen, mies on tyytyväinen periaateseksiin ja sen myötä suhdekin sitten hyvä ja mitäs pikkuvioista, kun aina halutessa saa.

Eikä siis siinä mitään, jokainen muodostaa omalla tavallaan suhteensa.

Vierailija
37/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus antaa jotenkin tosi yksinkertaisen kuvan aloittajan miehestä. Näin kärjistäen, mies on tyytyväinen periaateseksiin ja sen myötä suhdekin sitten hyvä ja mitäs pikkuvioista, kun aina halutessa saa.

Eikä siis siinä mitään, jokainen muodostaa omalla tavallaan suhteensa.

Joskus sitä syö ruoaksi periaateruokaa, eli vaikka maksalaatikkoa. Ei sen ruoan aina tarvitse täydellistä olla, eikä se kerro siitä älykkyydestä mitään. Minä saan sinusta yksinkertaisen kuvan.

Vierailija
38/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko keskustelu lähtee siitä että seksi on jotain mitä nainen "antaa" ja mies "saa" niin keskustelu koskee sellaisia ikäluokkia joille seksi alkaa olla jo muutenkin historiaa.

Vierailija
39/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koko keskustelu lähtee siitä että seksi on jotain mitä nainen "antaa" ja mies "saa" niin keskustelu koskee sellaisia ikäluokkia joille seksi alkaa olla jo muutenkin historiaa.

Höpö höpö taas. Ei koske mitään ikää tai vuosikertaa. Ei pidä keskittyä pilkunviilaukseen jonkun sanan takia, vaikka antaminen ja saaminen antaakin yksipuolisen kuvan. Vaikka olenkin 70-luvun nuoria, ei ole tullut puhuttua seksistä koskaan noilla sanoilla. Eivät liity meidän rakasteluun mitenkään.

Vierailija
40/64 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa kummunikoida rakentavasti, ei tarvitse nalkuttaa. Neuvottelemalla saa myös oikeasti tuloksia aikaan. Nalkuttaja on jo oikeasti luovuttanut asiansa suhteen ja riitelee vain sitä, ettei toinen totellut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän