Petteri Orpo kiihtyi Huoltovarmuuskeskuksen johtajalle
Orpo tulistuu ja näyttää todellisen luonteensa koko kansalla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petteri-orpo-arahti-huoltovarmuuske…
Kommentit (209)
Petteri " lapanen " yllättyi taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolla ei riitä kyvykkyys nykyiseen tehtäväänsä. Se on nähty monta kertaa jo. Hermostuminen siitä, että joku ei halua painaa villaisella tosiasioita kertoo paljon. Orpo on oikeasti onneton sähläri.
Hän on mennyt mukavan lupsakan miehen maineella eteenpäin, hyvän tyypin imago on karissut ja jäljelle jäänyt vain 65 miljardin valtion velka ja verojen nosto.
En usko, että Orpo on ollut koskaan "hyvä tyyppi" vaan enemmänkin "hyödyllinen hölmö". Siis sellainen hölmö, joka on sopinut kahden sisäisen kuppikunnan puolueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolla ei riitä kyvykkyys nykyiseen tehtäväänsä. Se on nähty monta kertaa jo. Hermostuminen siitä, että joku ei halua painaa villaisella tosiasioita kertoo paljon. Orpo on oikeasti onneton sähläri.
Hän on mennyt mukavan lupsakan miehen maineella eteenpäin, hyvän tyypin imago on karissut ja jäljelle jäänyt vain 65 miljardin valtion velka ja verojen nosto.
Niin, kumma kyllä aina, kun Kokoomus on hallituksessa, se on ottanut melkoiset määrät velkaa. Näin oli siis jo ennen vuotta 2008. (Kokoomushan oli yhtäjaksoisesti osana hallitusta vuosien 1987 ja 2019 välisen ajan.)
Mutku Sanna!
Mistähän löytyisi viralliset listaukset siitä mihin valtion rahat (verorahat) tällä hetkellä menevät?
Missä on säästetty ja mihin sitä rahaa on annettu?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus - sydän oikealla.
Orpo - sydänkohtaus oikealla.
On hyvä että asioita tuodaan rehellisesti esiin kansalaisille. Kiitos siitä Janne Känkäselle. Tottahan toki Orpo siitä hermostuu, asioiden rehellinen esille tuominen kun on hänelle vieras asia.
Jos alkoholiongelmainen joutuu olemaan ilman viinaa, hänestä tulee helposti kiukkuinen ihminen.
Mulle, mulle, mulle, ja kaverille kans-Orpo.
Orpo ei ole tajunnut että suurin osa suomalaisista näkee hänen esityksensä läpi. Voi ihan aiheellisesti kysyä, että kenen etua Orpo ensisijaisesti ajaa? Omaansa ja kavereidensa vai suomalaisten?
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei ole tajunnut että suurin osa suomalaisista näkee hänen esityksensä läpi. Voi ihan aiheellisesti kysyä, että kenen etua Orpo ensisijaisesti ajaa? Omaansa ja kavereidensa vai suomalaisten?
Samaa toki olisi voinut kysyä edelliseltä hallitukselta.
Vierailija kirjoitti:
*Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö Turun tunnin junaa toteutettaisi* -Orpo 31.7.2024
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Ei ole kahta sanaa siitä, etteikö Turun tunnin junaa toteutettaisi* -Orpo 31.7.2024
Joo, siihen kyllä riittää rahaa. Investointi, joka on todettu jo etukäteen taloudellisesti kannattamattomaksi.
Riikka Purra haaveilee kaunokirjallisen teoksen kirjoittamisesta.
Riikka Purra yrittää nyt uhriutua ja saada myötätuntoa, kun alue- ja kuntavaalit ovat parin kuukauden päästä. Eihän se aviopuoliso muuten olisi tätä kirjaa julkaissutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siihen kyllä riittää rahaa. Investointi, joka on todettu jo etukäteen taloudellisesti kannattamattomaksi.
"Katsokaas, kun minä olen Turusta. Ymmärrättehän te tämän?" (Petteri Orpo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katsokaas, kun minä olen Turusta. Ymmärrättehän te tämän?" (Petteri Orpo)
Siihen junaan myydään kaiketi ainoastaan 'de luxe' -hintatason lippuja.
Niin, kumma kyllä aina, kun Kokoomus on hallituksessa, se on ottanut melkoiset määrät velkaa. Näin oli siis jo ennen vuotta 2008. (Kokoomushan oli yhtäjaksoisesti osana hallitusta vuosien 1987 ja 2019 välisen ajan.)