Petteri Orpo kiihtyi Huoltovarmuuskeskuksen johtajalle
Orpo tulistuu ja näyttää todellisen luonteensa koko kansalla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/petteri-orpo-arahti-huoltovarmuuske…
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Orpon mielestä nyt kun on Nato ja DCA sopimukset tehty Suomen huoltovarmuus ja puolustus voidaan lyödä lekkeriksi. USA tulee apuun, onhan siellä Orpon ihannoima Trumppi vallassa. Orpo "nerokkaana" valtiomiehenä neuvottelee niin että Trumpin tariffit ei koske Suomea. Jep jep.
Kyllähän Orpo näytti vihreää valoa EU:n yhteisvelalle puolustukseen eli ei Orpo Natoon näköjään luota vaikka sen piti tuoda turvaa. Taitaa käydä niin että Suomi maksaa loppupeleissä muidenkin puolustuksen kuin vain oman maan.
Urpo tietysti oletti, että huoltovarmuuskeskuksen pomo ylläpitäisi sitä itse saamallaan palkalla, elämmehän me niin haastavia aikoja.
Mitä tarkoittaa se, kun jotkut sanovat Petteri Orposta, että tämän tulisi tehdä kotiläksynsä kunnolla?
Minun tekisi puolestani mieli kiihtyä Orpolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo täytyy laittaa vastuuseen Suomen talouden ja turvallisuuden heikentämisestä.
Orpon tulee ilmoittaa kantansa ministeri Häkkäsen sträppäilyyn.
Häkkänen on puten taskussa pervoilun paljastuttua.
nykyään evp mutta olin 30v tekemisissä huolto varmuuden kanssa. vilja varastoista puolet homehtuneita kun kukaan ei valvonut. sauna illoilla korvattiin tarkastukset. polttoaine varastot myyty melkein tyhjiksi muka HYVÄÄN HINTAAN KUKAAN EI OLLUT OSTANUT SOPIVAAN HINTAAN TÄYTTÖÄ VALVONTA TODELLA OLEMATONTA. huolto varmuus on suomessa vitsi TODELLINEN KORRUPTION PESÄ. SULLE MULLE. TODELLINEN VALVONTA PUUTTUU TÄYSIN. ORPO TODELLA OIKEASSA VIHDOIN JOKU PUUTTUI VAIN JÄÄVUOREN HUIPPUUN.
Totuus tekee kipeää kun se tulee julki
En nähnyt takana tulevaa autoa.