Minkä nimisiä ovat 40 vuotiaat?
Nuo tulevaisuuden ritvat, joilla on rumat nimet?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jaana
Hanna
Sanna
Mari
Tiina
Laura
Minna
Nämä on 50 -vuotiaiden nimiä.
t.50-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari, Jussi, Jarkko, Joni, Jani, Jukka, Ville, Kalle, Antti, Veera, Saara, Noora, Maija, Tiia, Essi, Sari, Anni, Anna, Satu, Taru, Elli, Piritta, Johanna, Jonna, Kaisa.
Näitä löytyy paljon nuoremmistakin.
Jouni ja Minna on kai hippusen vanhempia.
Sulo, Yrjö, Anselmi, Hillevi, Terttu, Sinikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias
Juuso
Miikka
Miika
Veeti
Eetu
Otto
On nuorempien nimiä.
Olen eri, ja olen nyt 40-vuotias. Minun ikäluokassa yläasteella oli noista jokainen, ja tunnen tuon nimisiä suurin piirtein minun ikäisiä paljon. Veetin ehkä miellän nuorempien nimiksi, mutta Matias, Juuso, Miika/Miikka, Eetu ainakin tosi suosittuja nyt 40-vuotiaiden nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana
Hanna
Sanna
Mari
Tiina
Laura
Minna
Nämä on 50 -vuotiaiden nimiä.
t.50-vuotias
Olen 40v ja tunnen useita ikäisiäni tuon nimisiä (enkä ole listan kirjoittaja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias
Juuso
Miikka
Miika
Veeti
Eetu
Otto
On nuorempien nimiä.
Olen 41 ja listassa on useampikin koulukaverini nimi.
Sami, Rami, Juha, Juho, Janette, Joona, Jami, Jani, Jaakko, Rauha, Karoliina, Essi, Maria, Marianna, Marianne.
Oon 40 ja mun luokkakavereiden yleisin nimi oli pojilla Mikko ja tytöillä Jenni. Muita joita oli useampi aina samalla luokalla oli Jukka ja Heidi, sekä Jussi ja Anna.
Teemu, Juuso, Mari, Henna, Satu, Miia, Mika, Rami, Sanna, Piia, Marko, Jarkko, Joonas, Suvi
Tää oli ilmeisesti luokallinen :D Mutta osuu varmasti aika moni 40-vuotiaiden luokkakavereista tuohon listaan. Lisäisin itse listalle vielä Lauri ja Mikko, tyttöihin lisää nn-nimiä, kuten (Annan ja Annin lisäksi), kuten Minna, Hanna, Hanne, Henna, Jenna jne.