Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia jotka haluaisivat neitsyyden takaisin?

Vierailija
02.02.2025 |

Otsikossa kysymys. Ällöttää kun olen saastuttanut itseäni miesten kanssa liikaa. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Erkki.

Vierailija
2/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on sosiaalinen konstruktio, joka on luotu naisten alistamiseksi. Sen kääntöpuoli on tuo sisäistetty naisviha eli uskomus, että seksi turmelee ja pilaa naisen. 

Ilmeisesti olet ollut vaurioittavissa suhteissa. Älä käännä vihaa itseäsi kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden palautusleikkauksia on saatavilla. Niissä rakennetaan naiselle uusi immenkalvo.

Vierailija
4/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti hyvä, ei sitä sulkijalihasta enää kuntoon saa.

Vierailija
5/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan sen kokeilla ihan kokeilun vuksi toisenkin kerran uudelleen, mutta luulen, että ei saisi kuitenkaan enää sitä ensimmäisen kerran jännitystä koettua, kun ei tiedä mistään vielä mitään. Että siinä mielessä en ehkä kuitenkaan.

Vierailija
6/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset tykkää kikkelistä ja saa yhdynnässä orgasmeja.

Vierailija
7/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää että joo. Seksi on ollut pakkopullaa ja en ole ikinä nauttinut siitä. Jälkikäteen ajattelen tosiaan olevani käytetty. Taustalla tosin lapsuusperheen seksuaalista hyväksikäyttöä ja nämä seksikokemuksetkin oikeastaan miesten mieliksi tehty. 

Vierailija
8/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä joitakin vastauksia. Onko joidenkin niin vaikea ymmärtää että nainen voi olla tätä mieltä? Siis kun kuvitellaan että apn on oltava mies. On todeölakin naisia jotka katuvat seksuaalihistoriaansa. Esimerkiksi myöhemmällä iällä uskoon tulleet, miehistä traumatisoituneet ja kaipa siihen muitakin syitä voi olla. Ei se sekstailu kaikille naisille ole mikään kunnia-asia ole. Sitä voi olla vaikea käsittää nykypäivänä kun naisetkin leveilevät julkisesti suurilla bodycounteillaan. 

Vierailija
9/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä joitakin vastauksia. Onko joidenkin niin vaikea ymmärtää että nainen voi olla tätä mieltä? Siis kun kuvitellaan että apn on oltava mies. On todeölakin naisia jotka katuvat seksuaalihistoriaansa. Esimerkiksi myöhemmällä iällä uskoon tulleet, miehistä traumatisoituneet ja kaipa siihen muitakin syitä voi olla. Ei se sekstailu kaikille naisille ole mikään kunnia-asia ole. Sitä voi olla vaikea käsittää nykypäivänä kun naisetkin leveilevät julkisesti suurilla bodycounteillaan. 

Mitä helvettiö höriset! Mitä uskoon tulemisella on tekemistä seksin kanssa? Ihan shaibaa puhua naisista noin, Miksi pitäisi hävetä jotain seksiä. Aivan hullua. Nauttikaa elämästä!

Vierailija
10/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä asialla halutaan saavuttaa. Aika jännä yhteensattuma, että mitä enemmän ulkkareita Suomessa, sitä enemmän on alettu käymään keskusteluja naisen seksuaalisesta asemasta ja tekemisistä. Sattumaako? 

Vierailija
11/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kadun seksihistoriaani. Body countia (20 kpl) en kehtaisi tunnustaa ikinä kenellekään. 

Olin nuorena tyhmä ja vietävissä, rikkinäinen ihminen. Olen tullut aikuisena uskoon ja tämä on asia, jota käsittelen paljon.

N31

Vierailija
12/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiö höriset! Mitä uskoon tulemisella on tekemistä seksin kanssa? Ihan shaibaa puhua naisista noin, Miksi pitäisi hävetä jotain seksiä. Aivan hullua. Nauttikaa elämästä!

Kuka on häpeästä puhunut?

Vierailija
13/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kadun seksihistoriaani. Body countia (20 kpl) en kehtaisi tunnustaa ikinä kenellekään. 

Olin nuorena tyhmä ja vietävissä, rikkinäinen ihminen. Olen tullut aikuisena uskoon ja tämä on asia, jota käsittelen paljon.

N31

Miksi ihmeessä tuollaista häpeät? Ei seksi ketään saastuta tai pilaa, hyvänen aika. Tällä palstalla on miehiä, jotka kehuvat vaikka 200:lla kumppanilla, eikä kukaan pidä näitä miehiä likaisina.

Ja eikös uskovainen saa murhankin anteeksi, miksei sitten seksiä, mikä ei varmaankaan satuttanut ketään?

N66

Vierailija
14/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyyden palautusleikkauksia on saatavilla. Niissä rakennetaan naiselle uusi immenkalvo.

Ei ole mitään emättimen aukon peittävää immenkalvoa olemassakaan. Myytti koko juttu. "Palautusleikkauksessa" ommellaan vain tikki emättimeen, joka sitten penetraatiossa repeää ja tod.näk. vuotaa verta.

Vierailija
15/23 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Mulla sama paitsi body count lähempänä sataa. Itse kaduin jo ennen ns uskoon tuloa mutta etenkin sen jälkeen. 

Vierailija
16/23 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku katuu seksiä? Sehän on itse Jumalan lahja ihmisille! Ei sitä pidä hävetä, vaan nauttia.

Vierailija
17/23 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi juuri naisten pitäis aina hävetä, siis ihan kaikkea seksissä, miksei miesten?

Vierailija
18/23 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mulla sama paitsi body count lähempänä sataa. Itse kaduin jo ennen ns uskoon tuloa mutta etenkin sen jälkeen. 

Itselläni tuli opiskeluaikoinaan varmaan parisataa mutta en kehu enkä kadu koska nautin seksistä. Toki mahtuu niihin huonojakin kertoja mutta myös todella tyydyttäviä kokemuksia enemmistö.

N 24

Vierailija
19/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todellakin, yksi arabi mies saudi arabiassa, joka on miljardööri, haluaisi minut vaimoksi. Ongelma on, että pitää olla neitsyt. Vaikka olen vasta 24 vuotias, niin olen jakanut pillua ja persettä melkein sadalle miehelle ja joukossa jätti kullisia mustia miehiä, ryhmäseksiä ja kerran neljä miestä pani mua koko yön. Olen kertonut hänelle, että olen neitsyt. En tiedä miten selviän tästä, miljoonat ovat ihan käteni ulottuvissa ja kumminkin niin kaukana.

Vierailija
20/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Hei, olen kappalainen ja voisinko mitenkään vienosti tehdä kanssasi haureuden työtä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi