Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia jotka haluaisivat neitsyyden takaisin?

Vierailija
02.02.2025 |

Otsikossa kysymys. Ällöttää kun olen saastuttanut itseäni miesten kanssa liikaa. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä todellakin, yksi arabi mies saudi arabiassa, joka on miljardööri, haluaisi minut vaimoksi. Ongelma on, että pitää olla neitsyt. Vaikka olen vasta 24 vuotias, niin olen jakanut pillua ja persettä melkein sadalle miehelle ja joukossa jätti kullisia mustia miehiä, ryhmäseksiä ja kerran neljä miestä pani mua koko yön. Olen kertonut hänelle, että olen neitsyt. En tiedä miten selviän tästä, miljoonat ovat ihan käteni ulottuvissa ja kumminkin niin kaukana.

No ihan varmaan.

Vierailija
22/23 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kadun seksihistoriaani. Body countia (20 kpl) en kehtaisi tunnustaa ikinä kenellekään. 

Olin nuorena tyhmä ja vietävissä, rikkinäinen ihminen. Olen tullut aikuisena uskoon ja tämä on asia, jota käsittelen paljon.

N31

Miksi ihmeessä tuollaista häpeät? Ei seksi ketään saastuta tai pilaa, hyvänen aika. Tällä palstalla on miehiä, jotka kehuvat vaikka 200:lla kumppanilla, eikä kukaan pidä näitä miehiä likaisina.

Ja eikös uskovainen saa murhankin anteeksi, miksei sitten seksiä, mikä ei varmaankaan satuttanut ketään?

N66

Saattoi se satuttaa sitä tulevaa elämänkumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuinka???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme