Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että vieraissa käydään siksi, että se on kiellettyä ja näin ollen kiehtovampaa?

Vierailija
02.02.2025 |

Uskotko, että mitä enemmän kumppani haluaa rajoittaa toisen tekemisiä, sitä enemmän toista kiinnostaa tehdä niitä salassa toiselta?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjän itsetunto nollassa. 

Hakee onnea toisista kun ei sitä sisältänsä löydä.

Onhan se mahdollista. Tietysti olisi voinut ajatella, että oma puolisoni olisi tuottanut minulle jotain onnea. Mutta löysin onnea ja rakkautta muualta.

Vierailija
22/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava itsekkyys taustalla näissä pettäjissä. Ei ole mikään pakko pettää. Voi aina vain erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol. jos koet monogaamisen suhteen rajoittavana, niin avoimiakin löytyy. kunnon mieslapsi :D

Vierailija
24/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtava itsekkyys taustalla näissä pettäjissä. Ei ole mikään pakko pettää. Voi aina vain erota. 

Yksin olemine pelkoa myös. 

Vierailija
25/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin olemine pelkoa myös. 

Ihminen, joka ei osaa olla yksin, ei ole valmis parisuhteeseen. Läheisriippuvaisuuteen voi hakea apua. 

Vierailija
26/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän  vieraissa käymiseen liittyy valtava jännitysmomentti.  Se onkin yksi kiihottava juttu pettämisessä.

Lisäksi on ihmisiä, sekä miehiä ja naisia, jotka kaipaavat paljon vaihtelua, tempoa, sähäkkyyttä elämäänsä.

Luonnekysymys osittain, toiset ovat villimpiä ihmisiä.

Ei se vieraissa käyminen mistään huonosta itsetunnosta johdu.

Huonolla itsetunnolla varustettu nainen / mies, ei edes uskalla, kykene saamaan liiton suhteita.

Se vaan on niin, että kun tuntee erittäin voimakasta seksuaalista vetovoimaa toista ihmistä kohtaan,

niin kaikki eivät pysty vastustamaan kiusausta.  Vaan ottavat riskin.

Sitäpaitsi, eihän tuollainen mitään rakkautta ole.   Vain puhdasta seksiä.  Fyysisten halujen tyydyttämistä.

Vierailija
27/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin miehet erovat, ennenkuin on täysi varmuus uudesta suhteesta.

Miehet eivät lähde tyhjän päälle.

Vierailija
28/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin miehet erovat, ennenkuin on täysi varmuus uudesta suhteesta.

Miehet eivät lähde tyhjän päälle.

Aivan. Heikot ei pärjää yksin.

Vierailija
29/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän  vieraissa käymiseen liittyy valtava jännitysmomentti.  Se onkin yksi kiihottava juttu pettämisessä.

Lisäksi on ihmisiä, sekä miehiä ja naisia, jotka kaipaavat paljon vaihtelua, tempoa, sähäkkyyttä elämäänsä.

Huonolla itsetunnolla varustettu nainen / mies, ei edes uskalla, kykene saamaan liiton suhteita.

Se vaan on niin, että kun tuntee erittäin voimakasta seksuaalista vetovoimaa toista ihmistä kohtaan,

Sitäpaitsi, eihän tuollainen mitään rakkautta ole.   Vain puhdasta seksiä.  Fyysisten halujen tyydyttämistä.

Toki addiktiot ovat oma lukunsa, ei sekään tervettä ole.

Mitä uskaltamista pettämisessä on? Pettäjät eivät uskalla sitoutua edes itseensä..

Vierailija
30/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mun mies on pihdannut naimisiin menosta asti. Ollaan oltu aviossa 3 vuotta,  seksiä ollut alta 10x

Viimeeksi yli vuos sitten. Vallankäyttöä tai mitälie.

Olen laihtunut 30kg naimisiin menosta jos siihen nyt joku haluaa tarttua. Eikä päinvastoin.

Alkaa olla niin että jos tilaisuus tulee etsimättä pettää niin teen niin. Ja jos aikaa menee niin saatan etsimällä etsiä.

Mikset vain eroa, kuten muutkin joilla on selkärankaa?

Onhan noita syitä. Asutaan mun talossa, eletään just nyt vaan mun tuloilla .Kaveri/kämppis suhteena tää olis vallan ok ja toimiva.

Vierailija
31/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaattessahan se ei ole sentään kiellettyä. Laki ei kiellä pettämistä. Ihmiset on keksineet tämän ihan itse. 

Vierailija
32/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mun mies on pihdannut naimisiin menosta asti. Ollaan oltu aviossa 3 vuotta,  seksiä ollut alta 10x

Viimeeksi yli vuos sitten. Vallankäyttöä tai mitälie.

Olen laihtunut 30kg naimisiin menosta jos siihen nyt joku haluaa tarttua. Eikä päinvastoin.

Alkaa olla niin että jos tilaisuus tulee etsimättä pettää niin teen niin. Ja jos aikaa menee niin saatan etsimällä etsiä.

Mikset vain eroa, kuten muutkin joilla on selkärankaa?

Onhan noita syitä. Asutaan mun talossa, eletään just nyt vaan mun tuloilla .Kaveri/kämppis suhteena tää olis vallan ok ja toimiva.

Jo vaan mammat itkisi jos vaimon heittäisi pihalle tossa tilanteessa :D

Vierailija
33/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
34/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaattessahan se ei ole sentään kiellettyä. Laki ei kiellä pettämistä. Ihmiset on keksineet tämän ihan itse. 

Yksiavioisessa suhteessa kiellettyä. Miksi näiden narsistien pitää hakeutua monogaamiseen suhteeseen jos ei löydy itsehillintää tai halua omistautua vain yhdelle? 

Vierailija
35/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki addiktiot ovat oma lukunsa, ei sekään t

Hehän ovat jo sitoutuneet, kun ovat avioliitossa / avoliitossa, on lapia, yhteinen asunto, kesämökki ym.

Tuo jos mikä, on sitoutumista.

Seksi on sitten kokonaan eri asia.    Miksi juuri sängyssä pyörähtäminen toosen kanssa, on kaikkien pahinta?

Naisena huolestuisin todella paljon, jos tietäisin, että miehellä on syvä henkinen keskusteluyhteys miehen kanssa.  Ne ovat asioita, jolloin toiseen voi rakastua retkahtaa toiseen kunnolla.

Koska henkisessä suhteessa löytää toisen samalaisuuden, erilaisuuden ja huomataan miten hyvin ne natsaa yhteen.

Tuollainen suhde tietää todennäköisemmin avioeroa.

Seksijutut ovat satunnaisia, ohimeneviä keissejä.

Vierailija
36/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksiavioisessa suhteessa kiellettyä. Miksi näiden narsistien pitää hakeutua monogaamiseen suhteeseen jos ei löydy itsehillintää tai halua omistautua vain yhdelle? 

Mikä sen kieltää tai kuka?   Äläkä tuputa mitään joulupukki satuja. 

Vierailija
37/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun ilmaantui selkäreppulapsia tehtaileva elämässään epäonnistunut halveksittu sarjapettäjä.

Vierailija
38/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen kieltää tai kuka?   Äläkä tuputa mitään joulupukki satuja. 

Jokaisessa suhteessa on omat sääntönsä. Jos tarvitset lakeja kunnioittamaan toisten asettamia rajoja olet henkisesti keskenkasvuinen. 

Vierailija
39/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee riesa kehitellä tarinat kaikille juhlapyhille, synttäreitäkin pitää olla yhtä monta kun on heilojakin kun ei voi samana päivänä olla monessa paikassa. Ihmissuhteinakaan ne ei oikein kehity kun on hädintuskin aikaa edes kunnon varveihin, saatikka kynttiläillallisiin kun on jo mentävä seuraavan luokse. Tietty unissa puhuminen on ihan nou nou ja muutenkin vie energiaa kun pitää muista mitä kellekin on valehdellut. Ihan karmee himmeli vain siksi että pääsee uittamaan.

Vierailija
40/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen tuttava kertoi joskus suoraan että pettäjämiehet pettävät sen takia koska ovat epävarmoja siitä huomiosta mitä kumppani saa. Vaikka kumppani ei antaisi huomiolle mitään vastakaikua vaan olisi ihan neutraali ja oma itsensä. Tämän takia monet kauniit julkkis naisetkin ympäri maailmaa joutuvat petetyksi ja luulevat sen takia olevansa rumia. 

Eli heikko itsetunto. Luulisi että jos on luotettava kumppani niin se olisi juuri egoa pönkittävää että on sellainen nainen kenet moni haluaisi saada itselleen. Veikkaan myös että jotkut miehet eivät osaa ilmaista sänkytarpeitaan naiselle tai jos ovat jotakin sairasta settiä kuten ryhmäseksi niin menevät etsimään helposta lähteestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän