Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jollakulla on tatuointi niin mitä se on sulta pois?

Vierailija
02.02.2025 |

Et sä sen kanssa kuitenkaan mene naimisiin eikä se tuu teille lentokentälle tai valtiolle töihin muutenkaan olipa tatuointeja tai ei!

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi kertoo nuoruuden tyhmyydestä.

Se kertoo siitä, ettei ole ryypännyt ja tupakoinut rahojaan eikä pelkää kipua. Nasut pelkää, nasut käyttää päihteitä. 

Yleensä terveet ihmiset välttää kipua. Se itsesuojeluvaisto.

Vierailija
202/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärillä on tatskat. Eli hekään eivät ole orientoituneet häiriintyneisiin äörioikeistomiehiin. Olen onnistunut kasvattajana.

Sen kysyn aina treffikumppaniltakin: Äänestätkö persuja?

Se on absoluuttinen hylkykriteeri. Kuin jarruttomuus katsastuksessa.

Wt-asenne periytyy. Voi lapsiparkoja. 

Toinen lukee kvanttifysiikkaa ja kehittää täysin uutta ohjelmointimenetelmää kvanttitietokoneille ja nostaa samalla yliopistolta kuukausipalkkaa. Sinä pillität muiden tatskoista ja KELA elättää.

Kumpihan mahtaa olla roskempi 😂

Eiköhän se ap ollut alkuperäinen pillittäjä. "Yhyy, joku ei tykkää mun tatuoinneista ja jopa sanoo sen ääneen, kun tarpeeksi pitkään tivaan!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit rumentavat maailmaa. 

Vierailija
204/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika helvetin tylsä elämä, jos jaksaa pahoittaa mielensä jonkun ventovieraan tatuoinnista.

Vierailija
205/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mutta ihmeen monia muita ihmisiä häiritsee. 

Vierailija
206/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ruma. En halua nähdä. Pitäkää vaatteet päällä. Aina.

Pidä säkin. En mä halua nähdä noin rumaa ihmistä.

Sinä valitsit ottaa tatuointeja ja oikein maksoit niistä. Minä en valinnut olla ruma.

Olet paha ja ilkeä ihminen.

Vierailija
207/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sulta pois. 

Harvinaisen typerä lause.

Oikein asiallinen toteamus muiden ihmisten tekemisten päivittelijöille. Tai haukkujille, av:n ollessa kyseessä.

Edelleen typerä lause, eihän se edes tarkoita mitään. Miten niin pois? Mikä?

Vierailija
208/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota tatuointia jos et kestä "ihanaaihanaa":sta poikkeavia mielipiteitä ja jos nämä "väärät" mp:t ovat itseltäsi pois.

Miksi kuvittelet, että tatuoinnin ottaminen oikeuttaisi haukkumisen? Mielipide saa olla, mutta sitä ei ole tapana tulla julistamaan päin naamaa, kuten jotkut tatuointien kohdalla kuvittelevat. Miten olisi käytöstavat, sekä irl että netissä?

No älä sitten kysy, jos et kestä mitään muita mielipiteitä kuin positiivisia. Tuskin kukaan kommentoi yhtään mitään, jos asiaa ei tuo esiin, mutta pakkoko näitä on jatkuvasti esitellä ja ruinata huomiota.

Vierailija
209/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi kertoo nuoruuden tyhmyydestä.

Se kertoo siitä, ettei ole ryypännyt ja tupakoinut rahojaan eikä pelkää kipua. Nasut pelkää, nasut käyttää päihteitä. 

Yleensä terveet ihmiset välttää kipua. Se itsesuojeluvaisto.

Sellaiset ihmiset, jotka kykenevät ajattelemaan omaa nenäänsä pidemmälle, kestävät kipua tai rasitusta, jos sen seurauksena saavuttaa jotain itselleen tärkeää.

Muut plösöilee ja säikkyy pientä kipua.

Vierailija
210/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sulta pois. 

Jep. Sama kuin 2 työtöntä saisi sossulta tukia, toinen niistä (Ap) saisi n.1000e/kk ja toinen vaikka 10 000e/kk. Niin Ap, mitä se on sulta pois, ethän sinä menetä tuossa mitään?

Vierailija
211/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on parhaimmillaan upeaa taidetta joilla pystyy itseään koristamaan. Toiset tykkää taiteesta seinällä, toiset ottaa taidetta itseensä. Molemmat on yhtä oikein

Taulun seinällä voi vaihtaa. Nahassa se on ikuisesti.

Vierailija
212/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ruma. En halua nähdä. Pitäkää vaatteet päällä. Aina.

Pidä säkin. En mä halua nähdä noin rumaa ihmistä.

Sinä valitsit ottaa tatuointeja ja oikein maksoit niistä. Minä en valinnut olla ruma.

Olet paha ja ilkeä ihminen.

Eihän hän sanonut mitään ilkeää, antoi vain takaisin samalla mitalla sille, joka sanoi tatuointeja rumiksi. Huonon käytöksen aloittaminen on ilkeää, siihen vastaaminen ei.

Vierailija
213/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumentaa ympäristöä kuten ruma rakennus, roskat tai koiranpaskat. Kyllä se on muiltakin pois.

Mun mielestä farkut vaatekappaleena on niin rumia, että ne rumentaa ympäristöä paljon roskia tai koiranpaskoja enemmän. 

Pidätkö samoja farkkuja yötä päivää loppuikäsi, kun olet kerran valinnan tehnyt?

Vierailija
214/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sulta pois. 

Jep. Sama kuin 2 työtöntä saisi sossulta tukia, toinen niistä (Ap) saisi n.1000e/kk ja toinen vaikka 10 000e/kk. Niin Ap, mitä se on sulta pois, ethän sinä menetä tuossa mitään?

Menetätkö sä tukesi, jos ap:lla on tatuointi?

Vierailija
215/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten raivoaminen on mennyt liian pitkälle. Musteissa on haitta-aineita edelleen. Ellei joku toisin todista.

Miten sua toisten omaa  kroppaansa laittamat haittaaineet häiritsee? Käytätkö itse pyykin/ihon/astioiden/pintojen jne pesuun käytettäviä kemikaaleja? Entsä Hiuslakkaa, Deodoranttia, tuoksuja, tai vaikka hammastahnaa? Meikkejä? Värjäätkö hiuksia? En koe että on mun ongelma jos käytät ja uitat itseäsi näissä haitallisissa kemikaaleissa, mutta jos uitat niin koetko sä oikeasti että sulla on varaa ulista muiden kemikaali kuormasta? Ja miten helvetissä se sinulle kuuluu? 

Vierailija
216/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sulta pois. 

Menetätkö sä tukesi, jos ap:lla on tatuointi?

Etkö valopää ymmärrä vertausta, siksi kyseinen sanonta on typerä

Vierailija
217/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut naiset on usein maskuliinisia, wannabe koviksia. Siihe vielä mustat hiukset ja tekoripset. 

Onneks tunnistaa hyvin ja osaa karttaa kaukaa. 

En ole maskuliininen enkä mikään wannabekovis. Ei ole mustia hiuksia eikä tekoripsiä. Hiuksissa on oma punertavanruskea väri. Ihan tavallinen töissä käyvä äiti-ihminen olen. En ole mikään kakkosluokan kansalainen.

Vierailija
218/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut ihmiset, ap mukaan lukien, ovat rumia ja aivovammaisia pösilöitä. Palkkautukoot variksen pelättimiksi.

Vierailija
219/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumentaa ympäristöä kuten ruma rakennus, roskat tai koiranpaskat. Kyllä se on muiltakin pois.

Mun mielestä farkut vaatekappaleena on niin rumia, että ne rumentaa ympäristöä paljon roskia tai koiranpaskoja enemmän. 

Pidätkö samoja farkkuja yötä päivää loppuikäsi, kun olet kerran valinnan tehnyt?

En mä pidä farkkuja, ikinä. Mutta muut ihmiset rumentaa kammottavalla tavalla katukuvaa farkkuihin pukeutuneina. 

Asia ei kuitenkaan kuulu mulle millään tavalla, ja toisilla ihmisillä on täysi oikeus häiritä mun esteettistä silmää. 

Vierailija
220/222 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia, ottaako tatuointeja vai ei. Mutta on myös jokaisen oma asia tykkääkö tatuoinneista vai ei.

En silti tajua miksi jotkut jaksavat sitä kovaan ääneen toitottaa miten vihaavat tatuointeja ja niiden kantajia. Itselläni ei ole ainuttakaan, mutta mulle on ihan yksi ja sama vaikka joku tatuoisi itsensä päästä varpaisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi