Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissäkäyvät eivät ymmärrä sitä että yksinhuoltaja äidin 2500€ tuista iso osa menee vuokraan, laskuihin ja ruokaan.

Vierailija
02.02.2025 |

Vain satasia jää omaan käyttöön. Helppohan se on työssäkäyvän huudella kuinka tuet on muka suuret.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei kannatakaan töihi mennä niin kauaa kun kotona olemisesta saa parempaa palkkaa. 

Kun lapset on 18v niin alat sitten miettiä työjuttuja, koska sitten ei tuollaisia maksuja saa enää. Joku vois kertoa paljon pitkäaikaistyötön saa kuukaudessa tukea? 

kato kelan sivuilta .eipä paljoa .kun olin työtön niin kyllä olin aina perseauki.nyt vaimon kanssa omakotitalo ja rahaa on.

Vierailija
22/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvä käy töissä ja tienaa itse ne rahansa. Sinullakin on aina se sama mahdollisuus. Se työtön persaukinen yh olis voinut miettiä huolella ennenkuin levittää jalkansa eikä heittäytyä kädet ojossa yhteiskunnan riesaksi ja rasitteeksi. Ei tarvitse arvailla jälkikasvun tulevaisuuden näkymiä yhteiskunnan riesana ja rasitteena, kiitos kotoa saadun opin ja mallin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää elättää itsensä ja perheensä. 

Vierailija
24/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000 euroa kuussa tienaava ei ymmärrä, että tekoripset saa muutamalla dollarilla? No, ei aina äly ja rikkaus kohtaa. Valitettavasti.

Vierailija
25/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen "omaan käyttöön"?

Vierailija
26/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraan, laskuihin ja ruokaanhan ne tuet on tarkoitettu. Jos sen jälkeen jää useampia satasia käyttöön, niin aika riittävät tuet on kyllä. Ei tuilla ole tarkoitus saada samanlaista elintasoa kuin työssä käymällä.

Kyllä esim auto ja tarpeeksi iso-asunto 4 lapselle on pakollista ja ihmisoikeus

Ap

Mene töihin tienaamaan itse rahat kaikkeen tuohon senkin torakka. 

Vierailija
27/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pummina eläviä kuten laittomat huijarit ja petkuttajat . On passittomia rikollisia Latviasta jotka elänyt huijaamalla. Ne pidätetään heti jos menee sinne. Ne murtautuu koteihin autoihin vintille. Asuu salaa . Vuokraa sänkyä tai saa huoneen työtä vastaan . Nukkuu vihreillä kerrostaloissa. Kellareissa ja asuntovaunussa. Ne varastelee päivittäin. On sossiun rahoilla narkomaaneja hostelleissa motellissa. Sossun asunnoissa venäjän prostituutio huumekauppa. Turkin kansalaisia sossun rahoilla täällä mutta Turkissa asunnot. 

Vierailija
28/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin avaaja luulee vastavanlaisen työssä käyvän yksinhuoltajaäidin 2000 euron kuukausipalkan menevän ja riittävän?

Voisiko muuten joku tuilla elävä avata vähän sitä, mitä ne laskut sisältävätkään? Minä pyrin ainakin maksamaan kaiken heti pankkikortilla, jolloin pysyn taloustilanteeni tasalla.

Vierailija
29/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliksi tulee yhteiskunnalle. 

Vierailija
30/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraan, laskuihin ja ruokaanhan ne tuet on tarkoitettu. Jos sen jälkeen jää useampia satasia käyttöön, niin aika riittävät tuet on kyllä. Ei tuilla ole tarkoitus saada samanlaista elintasoa kuin työssä käymällä.

Ap

Mä oon itse tienannut sen muutaman dollarin niin kyllä mulla on oikeus ostaa muutamalla dollarilla tekoripset. Vai sinulleko ne pitäisi ostaa?

Vierailija
31/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet yksinhuoltaja. Ei yhden ihmisen palkalla lapsia kasvateta. 

Vierailija
32/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkoissa huijataan tavarat ammattivarkaat " auttamiseksi" kerätään itselleen niin vaatteet kuin kassit reput matkalaukut ja loput myydään . Ammattimaista verotonta pummina elämistä . Tehdään työtä nostetaan tukia ja varastetaan. Pesutuvilta varastetut lakanat kuin kodinkoneet asunnoista myydään eteenpäin osa Virossa. 

Vierailija
33/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä oon itse tienannut sen muutaman dollarin niin kyllä mulla on oikeus ostaa muutamalla dollarilla tekoripset. Vai sinulleko ne pitäisi ostaa?

En tarvitse tekoripsiä kun on varsin mainiot omasta takaa, kiitos vain. Oikeudet tuovat mukanaan myös velvollisuuksia. Jos haluaa saada hämäläisen reikäleivän, on otettava se reikä siitä keskeltä kans. 

Vierailija
34/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia tukia ei tasan varmasti yh saa.

Saisko tähän faktat pöytään, mistä tuo tukiraha muka koostuu?

Ansiosidonnainen vanhempainvapaa on sitten asia erikseen ja sitä saa vain pienen hetken vauva-aikana.

Vierailija
35/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne minunkaan tulot tilille jää! 

36/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten lisäännyit? Onko kännissä huutavat teinit niin ihania että sen takia annoit koko jalkapallojoukkueen panna itseäsi, etkä edes tiedä kuka on lasten isä?? Sinuna en katsoisi edes peiliin, sillä ei sekään kaikkea kestä....

Vierailija
37/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se yksinhuoltaja (, mistäblähin se on tarkoittanut samaa kuin yyötön?) tajuaisi, että me kaikki työssäkäyvät  koulutuksesta riippumatta sinkut tai parisuhteessa elävät vanhemmat emne saa bruttopalkkaa noin paljon. 

Ehkä  hän kuitenkin ymmärtää brutto ja netto -palkan eron. 

Vierailija
38/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ajattelit että 2500€ palkka menee?! Se menee juurikin samoihin maksuihin kuin sinulla. Vi-tun valtavan suuri ero on se, että pitää viitenä päivänä viikossa tehdä töitä tuon rahan eteen. 

Vierailija
39/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun se yksinhuoltaja (, mistäblähin se on tarkoittanut samaa kuin yyötön?) tajuaisi, että me kaikki työssäkäyvät  koulutuksesta riippumatta sinkut tai parisuhteessa elävät vanhemmat emne saa bruttopalkkaa noin paljon. 

Ehkä  hän kuitenkin ymmärtää brutto ja netto -palkan eron. 

Epäilen.

Vierailija
40/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin loinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän