Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissäkäyvät eivät ymmärrä sitä että yksinhuoltaja äidin 2500€ tuista iso osa menee vuokraan, laskuihin ja ruokaan.

Vierailija
02.02.2025 |

Vain satasia jää omaan käyttöön. Helppohan se on työssäkäyvän huudella kuinka tuet on muka suuret.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivellä eläjät ei ymmärrä,  että työssä käyvää hivenen harmittaa, kun veroprosentti on sairas osittain heidän takiaan!

Vierailija
42/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta telttaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni työssäkäyvä saa tuon saman verran rahaa, ja jos ovat yksinhuoltajia, niin eiköhän samat kulut ole heilläkin. 

Eli ap unohti sanoa, että työtön yksinhuoltaja. Suurin osa yksinhuoltajista käy töissä. Ainakin kaikki minun tuntemani, ja tunnen heitä useita, koska olen sellainen itsekin ja olen hakeutunut samassa tilanteessa olevien seuraan. 

Itse tienaan palkansaajien ylimmässä 3 prosentissa. 

Vierailija
44/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja

Vierailija
45/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä

Vierailija
46/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta

Vierailija
47/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH ei ymmärrä että muut ihmiset maksavat IHAN KAIKKI KULUNSA ITSE.

Vierailija
48/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivellä eläjät ei ymmärrä,  että työssä käyvää hivenen harmittaa, kun veroprosentti on sairas osittain heidän takiaan!

Kyllä me ymmärretään mut ei kiinosta .ahdistaako jo tuleva työviikko?

Vierailija
49/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraan, laskuihin ja ruokaanhan ne tuet on tarkoitettu. Jos sen jälkeen jää useampia satasia käyttöön, niin aika riittävät tuet on kyllä. Ei tuilla ole tarkoitus saada samanlaista elintasoa kuin työssä käymällä.

Mutta samalla tavalla se työssä käyvä yh saa lapsilisää ja elatustukea/-apua ja ne tulevat palkan LISÄKSI kun taas työttömällä ne vähentävät muita tukia. Jos lapsia on monta niin työssä käyvä voi olla oikeutettu myös asumistukeen ja jopa toimeentulotukeen.

Vierailija
50/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on 

Vierailija
51/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin palkkakin menee useimmilla.

Vierailija
52/52 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraan, laskuihin ja ruokaanhan ne tuet on tarkoitettu. Jos sen jälkeen jää useampia satasia käyttöön, niin aika riittävät tuet on kyllä. Ei tuilla ole tarkoitus saada samanlaista elintasoa kuin työssä käymällä.

Mutta samalla tavalla se työssä käyvä yh saa lapsilisää ja elatustukea/-apua ja ne tulevat palkan LISÄKSI kun taas työttömällä ne vähentävät muita tukia. Jos lapsia on monta niin työssä käyvä voi olla oikeutettu myös asumistukeen ja jopa toimeentulotukeen.

Miten niin työttömällä vähentävät muita tukia? Minun ansiosidonnainen päiväraha olisi ainakin sen verran, etten saisi muita tukia. Tuskin se päiväraha sen jälkeenkään on mitenkään sidonnainen lapsilisään tai elatustukeen.

Oletko muuten miettinyt, että parisuhteessa lastensa kanssa oleva saa tavallaan myös elatustukea, kun sehän on vain toisen vanhemman osuus lapsen kuluista, ja parisuhteessa lapsen kulut yleensä jaetaan, ja lisäksi lapsilisän saa yhdessä olevatkin. Eli se on se muutaman kympin yh-korotus, mikä poikkeaa pariskunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän