Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu serkun kanssa?

Vierailija
02.02.2025 |

Olen vähän ihastunut serkkuuni, ja näyttää siltä, että vastakaikuakin saattaisi tulla. Sukumme ei ole mitenkään kauhean tiivis tai paljon tekemisissä. En juuri tuntenut serkkua ennen, kuin hän sattui muuttamaan tänne samalle paikkakunnalle. Kohteliaasti kutsuin hänet kylään ja yllätys meillä klikkaa tosi hyvin. Kolmekymppisiä ja töissäkäyviä ollaan. Olisikohan serkun kanssa seurustelusta jotain yllättävää ongelmaa? Laitontahan se ei ole. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä

Vierailija
2/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Mua ei kiinnosta kyllä yksikään serkuistani sillä tavalla vaikka en osan kanssa kovin läheisiä olekaan. Liian läheistä sukua kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään pariskunnan, jossa ovat serkkuja yhtä kautta ja pikkuserkkuja toista kautta. Ja ihan täyspäisiä lapsia on tullut.

Vierailija
4/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt joku sentään sanomaan että mitä serkumpi sen herkumpi

Vierailija
5/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin serkun tyttären kanssa, hän ehdotti että kiinnostaisiko. Oltaan koko ikä oltu ystäviä ja se oli melkoinen yllätys, hän meinasi että hänellä on on ollut pari paskaa poikaystävää, mutta hän on aina ajatellut että sinä olisit hyvä panemaan.

Meinasin että oletko ihan tosissasi, hän sanoi että kyllä. Ja sitten tehtiin se.

Vierailija
6/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, siinähän se tuli.

Vierailija
7/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt yhtään keskustelua sukulaisseksistä, jossa tätä hokemaa joku ei olisi lausunut. Typerä lausuma, joka vetoaa KUVITELMAAN, kuin se houkuttaisi erityisesti siksi, että se olisi muka kiellettyä. Ei ole kiellettyä eikä erilaisempaa kuin muukaan seksi. Varmaan maalla syntynyt ja maalla lausuttu perinteinen hokema. Kynis.mies

Vierailija
8/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestitellyt serkun kanssa kaikenlaista. Kerran serkkuni lähetti minulle kuvan posliinistaan ja vastavuoroisesti lähetin hänelle kuvan seisovasta seisovasta jutusta. Olen laittanut kuvan serkun posliinista tietokoneen näytön taustakuvaksi.

Vierailija
9/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun seudulla tää on yleistä. Kiitos Lars Leevin..

Vierailija
10/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap ekaksi syvä joki elokuva!

Vierailija
11/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään pariskunnan, jossa ovat serkkuja yhtä kautta ja pikkuserkkuja toista kautta. Ja ihan täyspäisiä lapsia on tullut.

Kennelmaailmassa tuo 6,25% sisäsiittoisuusraja kyllä paukkuisi.

Vierailija
12/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viestitellyt serkun kanssa kaikenlaista. Kerran serkkuni lähetti minulle kuvan posliinistaan ja vastavuoroisesti lähetin hänelle kuvan seisovasta seisovasta jutusta. Olen laittanut kuvan serkun posliinista tietokoneen näytön taustakuvaksi.

Oletpa saanut ihanaakin ihanamman taustakuvan tietokoneeseesi. Se on juuri oikealla paikalla. Paljon onnea teille molemmille! Kynis.mies

Vierailija
13/13 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun seudulla tää on yleistä. Kiitos Lars Leevin..

Pajalan kirkkoherra Lars Levi Laestadius, hienostunut oppinut, kasvitieteilijä ja saamelaisen muinaisuskon tutkija ja Ranskan Kunnialegioonan ritarioli tosin moneen pirstoutuneen nimeänsä kantavan herätysliikkeen alkuunpanija, mutta tuskin sen nykyisistä haaroista mikään edes muistuttaa sitä, mitä se oli hänen omana aikanaan. Kynis.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän