Seurustelu serkun kanssa?
Olen vähän ihastunut serkkuuni, ja näyttää siltä, että vastakaikuakin saattaisi tulla. Sukumme ei ole mitenkään kauhean tiivis tai paljon tekemisissä. En juuri tuntenut serkkua ennen, kuin hän sattui muuttamaan tänne samalle paikkakunnalle. Kohteliaasti kutsuin hänet kylään ja yllätys meillä klikkaa tosi hyvin. Kolmekymppisiä ja töissäkäyviä ollaan. Olisikohan serkun kanssa seurustelusta jotain yllättävää ongelmaa? Laitontahan se ei ole.
Kommentit (13)
Kuvottavaa. Mua ei kiinnosta kyllä yksikään serkuistani sillä tavalla vaikka en osan kanssa kovin läheisiä olekaan. Liian läheistä sukua kuitenkin.
Tunnen erään pariskunnan, jossa ovat serkkuja yhtä kautta ja pikkuserkkuja toista kautta. Ja ihan täyspäisiä lapsia on tullut.
Tulkaa nyt joku sentään sanomaan että mitä serkumpi sen herkumpi
Nussin serkun tyttären kanssa, hän ehdotti että kiinnostaisiko. Oltaan koko ikä oltu ystäviä ja se oli melkoinen yllätys, hän meinasi että hänellä on on ollut pari paskaa poikaystävää, mutta hän on aina ajatellut että sinä olisit hyvä panemaan.
Meinasin että oletko ihan tosissasi, hän sanoi että kyllä. Ja sitten tehtiin se.
Vierailija kirjoitti:
No, siinähän se tuli.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään keskustelua sukulaisseksistä, jossa tätä hokemaa joku ei olisi lausunut. Typerä lausuma, joka vetoaa KUVITELMAAN, kuin se houkuttaisi erityisesti siksi, että se olisi muka kiellettyä. Ei ole kiellettyä eikä erilaisempaa kuin muukaan seksi. Varmaan maalla syntynyt ja maalla lausuttu perinteinen hokema. Kynis.mies
Olen viestitellyt serkun kanssa kaikenlaista. Kerran serkkuni lähetti minulle kuvan posliinistaan ja vastavuoroisesti lähetin hänelle kuvan seisovasta seisovasta jutusta. Olen laittanut kuvan serkun posliinista tietokoneen näytön taustakuvaksi.
Oulun seudulla tää on yleistä. Kiitos Lars Leevin..
Katso ap ekaksi syvä joki elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään pariskunnan, jossa ovat serkkuja yhtä kautta ja pikkuserkkuja toista kautta. Ja ihan täyspäisiä lapsia on tullut.
Kennelmaailmassa tuo 6,25% sisäsiittoisuusraja kyllä paukkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen viestitellyt serkun kanssa kaikenlaista. Kerran serkkuni lähetti minulle kuvan posliinistaan ja vastavuoroisesti lähetin hänelle kuvan seisovasta seisovasta jutusta. Olen laittanut kuvan serkun posliinista tietokoneen näytön taustakuvaksi.
Oletpa saanut ihanaakin ihanamman taustakuvan tietokoneeseesi. Se on juuri oikealla paikalla. Paljon onnea teille molemmille! Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Oulun seudulla tää on yleistä. Kiitos Lars Leevin..
Pajalan kirkkoherra Lars Levi Laestadius, hienostunut oppinut, kasvitieteilijä ja saamelaisen muinaisuskon tutkija ja Ranskan Kunnialegioonan ritari, oli tosin moneen pirstoutuneen nimeänsä kantavan herätysliikkeen alkuunpanija, mutta tuskin sen nykyisistä haaroista mikään edes muistuttaa sitä, mitä se oli hänen omana aikanaan. Kynis.mies
Anna mennä