Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet: tuntuuko teistä siltä, että on helppoa löytää tyttöystävä deittisovelluksista?

Vierailija
02.02.2025 |

Millaisia kokemuksia teillä (sinkku)miehillä on: onko teillä ollut helppoa löytää tyttöystävää deittiäpissä kuten Tinderissä jne? Tai edes parin kuukauden tapailusuhdetta?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole se itsevarmin tai komein mies ja deittisovelluksissa on niin kova kilpailu ja miesten yliedustus, joten en pärjää siellä yhtään. Vuosien mittaan siellä olo on vain nakertanut mielenterveyttä.

Itsevarmuus tulee onnistumisista. Onnistumiset tulevat komeudesta. Suostumuksen voi saada myös rahalla tai huumeilla, mutta siinä ei ole molemminpuolista viehätystä. 

Naisten ihailua voi saada myös rikollisella toiminnalla. Murhamiehillä on aina rakastajia odottamassa vankilan ulkopuolella vaikkeivät tyypistä mitään muuta tietäisi kuin hänen rikoksensa..

Vierailija
22/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka osaa antaa niin että nainen nauttii, aina on sellaiselle miehelle seksiä tarjolla. 

Tuollaisen miehen kanssa nainen pääsee nauttimaan myös herpeksen kaikista riemuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mitään tyttöystäviä haluta. Mimmi viikossa riittää.

24/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaa käyttäny deitti sovelluksia tai treffit palstoja,  Kyllä se vastaan tullee jos on tullakseen. En siis etsimällä etsi naisia tai lähe kapankaan nainen mielessä.

Vierailija
25/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olen ylipainoinen siis kirjoittajan mielestä elämänhallintani menettänyt nainen. 

Olen myös akateeminen, taitava ja pidetty asiantuntija hyvässä ammatissa, en viisikymppiseksi mennessä päivääkään työttömänä.

On hyviä ihmissuhteita ja harrastuksia. Kiltti, sosiaalisesti lahjakas, älykäs, empaattinen, aikaani seuraava, sataprosenttisesti päihteetön.

Mutta kun minulla on fyysisiä sairauksia, joiden vuoksi ei bmi ole alle 25, olen menettänyt elämänhallintani. Selvä.

Eivät tällaiset miehet etsi naista. He etsivät muovista panonukkea.

Vierailija
26/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko miehet, että se Tinder on joku taikaikkuna, jonka kautta jokainen sammakko saa prinsessan??

Ei sellaista ole. Ei se sovellus siinä välissä auta, oikeastaan vain sekoittaa asioita, koska se on niin ulkonäkökeskeinen. Sun pitää olla naiselle se oikea persoona eikä se välity siitä ruudun kautta.

Ja mitä tulee lihaviin, vanhoihin ja kehitysvammaisen oloisiin niin heitä tulee vastaan naisillekin, lisäksi vielä pelottavat hyypiöt. 

Käsittämätöntä, mikä jumala tuo Tinder on joillekin. En liity ikinä.

Vierailija
27/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole se itsevarmin tai komein mies ja deittisovelluksissa on niin kova kilpailu ja miesten yliedustus, joten en pärjää siellä yhtään. Vuosien mittaan siellä olo on vain nakertanut mielenterveyttä.

Itsevarmuus tulee onnistumisista. Onnistumiset tulevat komeudesta. Suostumuksen voi saada myös rahalla tai huumeilla, mutta siinä ei ole molemminpuolista viehätystä. 

Naisten ihailua voi saada myös rikollisella toiminnalla. Murhamiehillä on aina rakastajia odottamassa vankilan ulkopuolella vaikkeivät tyypistä mitään muuta tietäisi kuin hänen rikoksensa..

Kaltaiset etsii toisiaan vai huolisitko sinä tuollaisen naisen? Usein vaikea päihdeongelma.. Itse en.

Vierailija
28/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilotytöt on tätä maailmaa jos seksiä haluaa, seksin jälkeen on taas vapaa tekemään mitä itse haluaa, parisuhteessa asiat ovat toisin.

Suomessa on niin pienet markkinat ja vähän tekijöitä että hinnat on pilvissä ja asiakaspalvelu on surkeaa. Tarvittaisi kovaa kilpailua sille alalle jolloin hinat tippuisi ja näiden  naiste npitäisi oikeasti kilpailla asiakkaista. Sitten kun panon saa muutamalla kympillä nykyisen 200-300 sijaan niin voi lopettaa treffeillä käynnin.

Kaikkihan on kallista jos ei ole rahaa.

Jos miehellä on rahaa oikeasti tuhlattavaksi asti niin ei sellainen tarvitse ilotyttäjä kun hänelle on tarjolla naisia jotka etsii kävelevää lompakkoa.

Vierailija
29/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaiset etsii toisiaan vai huolisitko sinä tuollaisen naisen? Usein vaikea päihdeongelma.. Itse en.

Pitäisi kun ei hirveästi ole vaihtoehtoja. Tutkimusten mukaan ne naiset jotka hullaantuu rikollisista ovat jopa pelottavan normaaleja.

Vierailija
30/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Olen ylipainoinen siis kirjoittajan mielestä elämänhallintani menettänyt nainen. 

Olen myös akateeminen, taitava ja pidetty asiantuntija hyvässä ammatissa, en viisikymppiseksi mennessä päivääkään työttömänä.

On hyviä ihmissuhteita ja harrastuksia. Kiltti, sosiaalisesti lahjakas, älykäs, empaattinen, aikaani seuraava, sataprosenttisesti päihteetön.

Mutta kun minulla on fyysisiä sairauksia, joiden vuoksi ei bmi ole alle 25, olen menettänyt elämänhallintani. Selvä.

Eivät tällaiset miehet etsi naista. He etsivät muovista panonukkea.

Addikteille epärehellisyys on tyypillistä.

Ruoka-addiktien käyttämiä harhautuksia ovat mm:

-tieteen kyseenalaistaminen: "kaloriteoria ei ole 100% oikeassa". Tosiasia on, että yksikään lihava ei ole edes syönyt kaloriteorian mukaisesti ja kyse on laajojen kokonaisuuksien laiminlyönnistä pitkäaikaisesti eikä hienosäädöstä

-suhteellisuuksien vetäminen överiksi; kirjoittaja puhui sairaalloisesta ylipainoisesta ja toinen vetää keskusteluun tiukahkon BMI-rajan; voisit sanoa rehellisesti, että mikä se BMI on eikä vääristellä toisen sanoja. Laadullisempi tapa sanoa tämä on kutsua normaalipainoista "laihaksi"

-munan ja kanan sekoittaminen: lihavuuskäyttäytyminen vaikuttaa umpieritykseen ja aiheuttaa sairauksia eikä pelkästään niin, että joku sairaus pakottaa elimistön varastoimaan energiaa valtavasti. Kilpirauhasen hoitoon yms. löytyy kyllä lääkkeet

-nälkähormoneihin vetoaminen ja nälän esittäminen voittamattomana: vaikka nälkähormoneissa olisi vikaa, mitä ei yksilötasolla juuri koskaan todeta, ihminen voi silti laskea kalorinsa ja tietää, että vaikka tekisi mieli syödä, hän pysyy hengissä ja pärjää hyvin syömällä vain riittävästi ja tarpeeksi monipuolisesti. Kehonrakentajat ja erilaiset painoluokkaurheilijat sekä seksistä haaveilevat perusmiehet taistelevat jatkuvasti mielihaluja ja himoja vastaan tietäen, että he eivät kuole, jos he eivät tyydytä himojaan tässä ja nyt. Ihminen voi opetella uusia tapoja 

Vierailija
31/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti löytää yhden yön panon kun tarpeeksi valehtelee ja lupailee asioita. Aamut on vaan kauheita kun niistä akoista pitää päästä eroon ennen kun se kerkiää alkaa tekemään yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia mihin minulla ei ole aikomustakaan osallistua

Vierailija
32/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole vaikeaa vaan mahdotonta. Ei yhtään matchiä tai tykkäystä.

M32

Vierailija
33/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin naisten.

Tuollaiset .iehet ja heitä ihailevat naiset ovat täysin marginaalisia 

Vierailija
34/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää panoseuraa eikä tyttöystävää. Ei naiset halua seurustella.

Vierailija
35/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäidit ovat tinderissä alinta kastia.

Usein luulevat olevansa jotain palkintopokaaleja.

Vierailija
36/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksista on mahdotonta löytää tyttöystävää.

Vierailija
37/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka osaa antaa niin että nainen nauttii, aina on sellaiselle miehelle seksiä tarjolla. 

Tuollaisen miehen kanssa nainen pääsee nauttimaan myös herpeksen kaikista riemuista.

Ei se ole mikään yllätys että naisilla on enemmän sukupuolitauteja, koska kaikki ovat samojen muutamien tautipesien kierrossa.

Vierailija
38/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta pääsin muutamille ensitreffeille, mutta en koskaan toisille. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.

Vierailija
39/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä lähes kymmenen vuotta sitten ja en saanut matcheja kuin vahingossa. Totesin, että tyhjän saa pyytämättäkin. Poistin tinderin ja ei ole mitään halua asentaa sitä takaisin. Tinder oli minulle se Pandoran lipas, joka paljasti minulle että en ollut naisten mieleen. Samalla tuli puolivahingossa haudattua perhehaaveet ja nykyään nelikymppisenä näen parisuhteen vain vältettävänä ongelmana.

Vierailija
40/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulemma riippuu. Paljon saa lukea ja kuulla, ettei miehet saa sieltä juurikaan matchejä. Itse olen saanut tykkäyksiä ihan kivasti. Ekana vuorokautena oli vähän reilu sata, mutta sitten algoritmi ilmeisesti muuttuu ja alkaa näyttää profiilia harvemmin. Määrät tippui 3-7 välille päivässä. Mutta sitten kun itse selaa ja swaippailee, niin paljonhan siellä vaikuttaisi olevan nuorehkoja naisia vain keräämässä tykkäyksiä ja mainostamassa instaansa. Se aivan turhaan sekottaa pakkaa. Instatilin mainostaminen pitäisikin olla ko. palvelussa kiellettyä.

Mä vähän luulen että Tinder toimii samassa suhteessa kuin tosielämä. Ne miehet ketkä on mukiinmenevän näköisiä in the real life, niin herättävät myös Tinderissa sen ekan huomion. Sitten jos osaa perus käytöstavat ja heittää juttua muutenkin, niin ne etenee chateistä tapaamisiin saakka. Ihan varmaan kuten se menee tosielämässäkin. Misten kommentteja en tietenkään Tinderissä näe, mutta olen muutamassa sinkkujen whatsapp-ryhmässä ja se antanee osviittaa. Siis todella moni ukko on sellainen pienten ja isompienkin rivousten laukoja. En vaan ymmärrä että miksi, sillä eikö se kuulu jo yleissivistykseen tietää, ettei tuntematon nainen lämpene siitä, että puhuu piparin nuolemisesta ennen kuin on ikinä edes tavattu?

Mutta vaikka Tinderissä niitä tykkäyksiä saakin, niin ei se vielä autuaaksi tee. Suurin osa naisista on sellaisia, että ne ei kyllä herätä yhtään minkäänlaisia romanttisia tuntemuksia. Sellaisia matchejä, että molemmat tykkäsi, niin sain sen kahden viikon kokeilun aikana joku viitisentoista. Tarkkaan en muista, koska kaikkien kanssa en ehtinyt aloittaa keskustelua. Komet treffit sovittiin ja ei se oikein jotenkin vain mun osalta lähtenyt. Syy saattoi olla siinä, että mulla oli koko ajan yritystä yhden työkaverin suuntaan ja se juttu osoitti samoihin aikoihin merkkejä, että tästä voisikin tulla jotain. Yhden naisen kommentti treffeillä jäi mieleen, kun hän alkujutteluissa jo sanoi, ettei hän varsinaisesti kaipaa parisuhdetta ja elämä on tosi hyvää ilmankin. Tuli vain sellainen fiilis, että mitä hemmettiä se sitten Tinderissä tekee ja kertoo parisuhdetta hakevansa?! No mutta kaikkia sitä joukkoon mahtuu.

Yhteenvetona sanoisin, että Tinder kyllä toimii, mutta muutamalla ehdolla. Pitää olla jonkinverran sitä ulkonäköä, että se eka huomio saadaan kiinnitettyä. Toisekseen pitää oppia huomaamaan ne huomion kalastelijat ja jättää ne omaan arvoonsa, eikä voivotella sitä miksei joku instababe nyt antanutkaan tykkäystä takaisin. Kolmanneksi pitää olla jonkunlainen taito heittää juttua kun match syntyy. Se ei riitä, että puhuu joulupipareista ja pukin lahjakasseista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän