Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet: tuntuuko teistä siltä, että on helppoa löytää tyttöystävä deittisovelluksista?

Vierailija
02.02.2025 |

Millaisia kokemuksia teillä (sinkku)miehillä on: onko teillä ollut helppoa löytää tyttöystävää deittiäpissä kuten Tinderissä jne? Tai edes parin kuukauden tapailusuhdetta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään helpottaa, niin naisen voi saada helpommin treffeille tosielämän kautta kuin tinderistä. Silloin ei sentään tarvitse tapella algoritmeja ja sovelluspelin pinnallisuutta vastaan.

Vierailija
42/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne ois sinkkuja jos ois etsinert/löytäneet tyttöystävän.

Pillu sieltä on helppo löytää satunnaiseen panemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne ois sinkkuja jos ois etsinert/löytäneet tyttöystävän.

Pillu sieltä on helppo löytää satunnaiseen panemiseen.

Jaa mulla kyllä toisenlainen tuntuma. Joka toisessa profiilissa lukee, että ei yhden illan juttuja. Ilmaistu nyt miten vaan, mutta asia sama.

Vierailija
44/45 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/45 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuulemma riippuu. Paljon saa lukea ja kuulla, ettei miehet saa sieltä juurikaan matchejä. Itse olen saanut tykkäyksiä ihan kivasti. Ekana vuorokautena oli vähän reilu sata, mutta sitten algoritmi ilmeisesti muuttuu ja alkaa näyttää profiilia harvemmin. Määrät tippui 3-7 välille päivässä. Mutta sitten kun itse selaa ja swaippailee, niin paljonhan siellä vaikuttaisi olevan nuorehkoja naisia vain keräämässä tykkäyksiä ja mainostamassa instaansa. Se aivan turhaan sekottaa pakkaa. Instatilin mainostaminen pitäisikin olla ko. palvelussa kiellettyä.

Mä vähän luulen että Tinder toimii samassa suhteessa kuin tosielämä. Ne miehet ketkä on mukiinmenevän näköisiä in the real life, niin herättävät myös Tinderissa sen ekan huomion. Sitten jos osaa perus käytöstavat ja heittää juttua muutenkin, niin ne etenee chateistä tapaamisiin saakka. Ihan varmaan kuten se menee tosielämässäkin. Misten kommentteja en tietenkään Tinderissä näe, mu

Itse ajattelen just noin, että elämä on hyvää näinkin, että en varsinaisesti kaipaa parisuhdetta. Mutta olen avoin kuitenkin sille, jos vastaan tulee ihminen, jonka kanssa kaikki loksahtaa kohdalleen, ja kyllä minua silloin parisuhde kiinnostaa. En ehkä väärinkäsitysten välttämiseksi sanoisi itse treffeillä noin, mutta minun sanomanani se tarkoittaisi sitä, että en etsi suhdetta suhteen vuoksi, vaan suhde alkaa kiinnostaa minua vasta, jos oikea ihminen osuu kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi