Milloin olit viimeksi lentokoneessa? Vuosi?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2016, saa nähdä jäikö viimeiseksi ulkomaanmatkaksi, alkaa ikä painaa.
Ulkomaat se on viro, norja ja ruotsikin
Erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
V. 2012 (Rooma). Ei enää jaksa matkustella.
Marraskuussa Malaga- Helsinki. En usein käy aurinkorannikolla mutta olen kyllä aina ollut espanja-fani. En lennä joka vuosi.
Tällä viikolla. Ensi viikolla seuraavan kerran. Joka viikko lento eestaas. Melko kypsähtänyt olen jo tuohon.
2 kertaa 1980 luvulla ja 2 kertaa 1990, Suomessa kaikki. Enkä enää mene, lennolla ei tapahtunut mitään erikoista, ei ole vaan minun juttu lentäminen.
Teen säännöllisesti matkoja Suomeen tervehtimään vanhoja vanhempiani, viimeksi vuonna 2024, mutta lomamatkan muualle olen olen tehnyt lentäen vuonna 2004.
Keskimäärin neljänä päivänä viikossa, viimeksi perjantaina. Etupenkillä.
Tämä tuntuu tosi hassulta koska itse joudun jo työnkin takia lentämään joka viikko. Mieheni myös ja oikeastaan kaikki ihmiset, jotka tunnen. Johtuu varmaan siitä, että ympärilläni on paljon samalla alalla tai vastaavissa tehtävissä olevia ihmisiä, mutta siis oma todellisuuteni on sellainen, jossa kaikkien on koko ajan pakko matkustaa ja se tekee vapaa-ajan kalentereiden matsaamisesta ihan sairaan vaikeaa!
1978
Se riitti koko loppuelämäksi. Sellainen lento että vieläkin muistan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2016, saa nähdä jäikö viimeiseksi ulkomaanmatkaksi, alkaa ikä painaa.
Ulkomaat se on viro, norja ja ruotsikin
Erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Sinänsä se nyt on ihan sama kunhan asia tulee ymmärretyksi - usein tällä palstalla ei tajua yhtään mitä kommentoija yrittää selittää. Itse kyllä nillitän yhdyssanoista, mutta tuollaiset oikomiset, lyhentelyt ja jotkut selkeästi kirjoitusvirheet, ihan samantekevää.
Voisin asua lentokoneessa, mutta alle vuoden olen lennellyt.
Eipä paljon ilman pilluu paina kun vaan lennellään.
Lokakuu 2024, parin viikon päästä taas
2019. Silloin matkustimme paljon. Ihan kuin olisimme tienneet etukäteen, että menee vuosia seuraavaan matkaan. Ensin korona perui yhden matkan, kun siitä päästiin, sairaus on estänyt matkustamisen. Olisi niin ihana päästä tapaamaan ystäviä Englantiin. Josko syksyllä taas uskaltaisi...