Eilinen tyttöjen ilta venähti tyttöjen yöksi, mies mököttää.
Jäin siis yöksi kaverille mies ei usko ,pyysin et soita vaikka ja kysy. Miten te saatte miehenne uskomaan et olit kaverilla ?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi vuosia sitten samalla tavalla. Exä (nainen) lähti kaverinsa kanssa baariin. Vielä hieman ennen puolta yötä hän laittoi viestin, että ihan kohta lähtee viimeinen bussi, jolla hän tulee kotiin. Sen jälkeen täysi radiohiljaisuus. Ei vastannut viesteihin, ei puheluihin. Kotiin tuli kuuden jälkeen aamulla. Alibina kuulemma tuttavansa, jonka kanssa oli ollut koko illan.
Muutaman kuukauden kuluttua erotiin, koska suhteessa tuntui olevan koko ajan luottamuksen kanssa ongelmia ja sain siitä lopulta tarpeekseni (emme siis asuneet yhdessä vaan molemmilla oli omat kotinsa). Jälkeenpäin törmäsin kaupungilla hänen tuttavaansa, joka sanoi, että fiilikseni siitä baari-illasta osui ihan kohdalleen. Ei kertonut yksityiskohtia enkä niitä halunnut tietääkään.
Aika usein asiat ovat juuri niin kuin ne näyttävät olevan.
Olen tosi pahoillani tuosta. Mun tapauksessa kyse on kuitenkin viattomasta kaverin luona nukkumisesta. En edes tiedä miksen ilmoittanut siitä mitään. Varmaan unohdin lopulta ja sitä ennen en tiedä, ehkä ei tehnyt vain mieli.
Tähän mennessä olen saanut yhden neuvon luottamuksen palauttamiseks vaikka se tässä on aiheenai: mennä sänkyyn puolison kanssa.
Mikä sinun luottamuksen olisi palauttanut jos et olisi tullut petetyksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi vuosia sitten samalla tavalla. Exä (nainen) lähti kaverinsa kanssa baariin. Vielä hieman ennen puolta yötä hän laittoi viestin, että ihan kohta lähtee viimeinen bussi, jolla hän tulee kotiin. Sen jälkeen täysi radiohiljaisuus. Ei vastannut viesteihin, ei puheluihin. Kotiin tuli kuuden jälkeen aamulla. Alibina kuulemma tuttavansa, jonka kanssa oli ollut koko illan.
Muutaman kuukauden kuluttua erotiin, koska suhteessa tuntui olevan koko ajan luottamuksen kanssa ongelmia ja sain siitä lopulta tarpeekseni (emme siis asuneet yhdessä vaan molemmilla oli omat kotinsa). Jälkeenpäin törmäsin kaupungilla hänen tuttavaansa, joka sanoi, että fiilikseni siitä baari-illasta osui ihan kohdalleen. Ei kertonut yksityiskohtia enkä niitä halunnut tietääkään.
Olen tosi pahoillani tuosta. Mun tapauksessa kyse
Olen eri, mutta vastaan silti: ei mikään. Sinä et saa neuvoja koska ei ole mitään neuvoja, luottamus on vähän kuin herkkä vaasi, jos se menee rikki, sen voi liimata kauhealla vaivalla takas kasaan, mutta säröt näkyvät silti.
Minä ymmärrän että sinä saatat puhua totta, sillä on todella vähän enää merkitystä, sinä rikoit luottamuksen vaikka pettämistä ei olisi edes tapahtunut.
Etkö päästänyt miestäsi liukkaille?
"Minä ymmärrän että sinä saatat puhua totta, sillä on todella vähän enää merkitystä, sinä rikoit luottamuksen vaikka pettämistä ei olisi edes tapahtunut."
Aika karua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sit yöllä ilmoittanut, että et tule kotiin yöksi?
Meillä on ainakin sovittu että ehdottomasti ilmoitetan toiselle jos jää yöksi, oli se vaikka vaan tekstari keskellä yötä. Toinenhan luulee muuten pian että on jotain sattunut, kumppani makaa pahoinpideltynä katuojassa yms.
Joku pettämisen epäily taas on asia ihan erikseen.
Jännä miten erilaisia ihmisiä. Sinä oletat että kumppani ois ojassa pahoinpideltynä jos hänestä ei kuulu mitään? Mä olettaisi et just mun mieheni ois putkassa pahoinpideltyään jonkun. En halua olla raukkojen kanssa. 😘🤭
On miehellä ihan aito syy olla kauhusta mykkä. Lopun elämäksi voi joutua kustantajaksi toisen lapsille, kuten niin moni moni mies. Tässä olisi pienenä lohtuna se automaattinen DNA testi synnärillä, tuollaisen käytöksen jälkeen kun on muijalla turha vinkuaiksi häneen ei voi luottaa.
Jätä se sika hyvän sään aikana. Hän ei ole sisäistänyt sitä että todellisuudessa uskollisuudesta ei ole mitään takeita, koskaan. Parisuhteen molemmat osapuolet tekevät juuri niin kuin lystäävät. Jos valitsevat olla yksiavioisia niin hyvä, koska siitä on paljon henkisiä ja yhteiskunnallisia hyötyjä. Tämä on kuitenkin jokaisen henkilökohtainen valinta, kuten on myös uskottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset parisuhteessa olevat menee baari-illan jälkeen kaverin luo yöksi? Kuulostaa teinimeiningiltä.
Tai sitten ei asu kaupungissa tai on muuten vieraassa kaupungissa viihteellä.
Ihan normaalia. Mutta se pitäisi kertoa etukäteen tai viimeistään silloin yöllä.
Silloin varmaan tietää ihan jo lähtiessään että ei asu siellä kaupungissa niin pitää jäädä yöksi. Tuskin se tulee keskellä yötä yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö päästänyt miestäsi liukkaille?
Annat myös kakkosta niin kyllä mies siitä leppyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pahoillani tuosta. Mun tapauksessa kyse
Silti mokasit. Pahasti. Nyt pitää vaan kestää sen seuraukset.
Minun ei tartte koskaan selitellä koska en käy tyttöjen kanssa ulkona, jos jäisin niin nyrkkiä tulisi varmaankin.
Jos olitte tyttöporukalla kaverin luona ja nukahdit sohvalle, se on ok. Jos olitte ravintolassa josta VIELÄ oli energiaa ja intoa ja etenkin jokin tietty syy päätyä ystäväsi luokse takaisin mutta ei kuitenkaan aikaa ilmoittaa tästä kotiin, niin onhan se vittumainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
"Minä ymmärrän että sinä saatat puhua totta, sillä on todella vähän enää merkitystä, sinä rikoit luottamuksen vaikka pettämistä ei olisi edes tapahtunut."
Aika karua.
Eiköhän ap:n olisi aika pakata kamppeensa. Miehenä en katselisi sinua enää minuuttiakaan. Hyvä jos sillä pääset ...
Ei voi sanoa muuta kuin: sinä olet kyllä idiootti kakara.
Minut jätettiin kun jäin naispuoleisen ystävän sohvalle yöksi kun ei ole kuulemma mitenkään mahdollista että baarin jälkeen ei tapahtuisi mitään jos jää ystävän luo yöksi
Minäkin mököttäisin. Asiatonta käytöstä, ap.
Todennäköisesti narsistinen persu. Eikä ole looginen.