Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka uskaltaa rehellisesti tunnustaa että teen etätyöpäivinä noin 60% työpanoksen maksimista

Vierailija
02.02.2025 |

Työaikaa tulee käytettyä vauvapalstailuun, ruoanlaittoon, sohvallamakoiluun, seksiin ja koiran kanssa leikkimiseen.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosiaan on olemassa paljonkin tapoja seurata kuinka tiiviisti työntekijä on koneen ääressä. Esimerkiksi kuinka paljon näppäimistöä ja hiirtä käyttää, kameran kautta näkee istuuko koneen ääressä vai ei. Siis ei niin, että kameran kuva menisi pomolle vaan softan kautta josta sitten saa raportteja. Joissakin firmoissa Suomessakin on näitä käytössä mutta niistä pitänee ilmoittaa työntekijälle. Mutta kyllä, todellakin on mahdollista seurata.

Varmaan kiinalaisfirmoissa joo.

Koneen ääressä oleminen ja hiiren käyttöhän ei millään tavalla korreloi sen kanssa saako tulosta aikaan vai ei. Nykyaikaisissa firmoissa tulos merkitsee, ei se hiiren klikkailun määrä tai koneen ääressä oleminen.

Huoh Minä en kai sanonut ett

Ok, sovitaan että valehtelin jos sinulle tulee siitä parempi mieli.

Vierailija
82/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä sulla on vaan huono työmoraali. Itse saan etäpäivinä tuplasti enemmän aikaan kuin toimistolla. Ei ole sitä avokonttorin hälyä ja jatkuvia keskeytyksiä katkomassa keskittymistä. Käyn toimistolla lähinnä sosialisoitumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipäivinä ei tule kuuloonkaan että voisi sihauttaa ensimmäisen auki jo kymmeneltä, ottaa viiniä lounaan kanssa ja jäykempää kello 14:00 alkaen.

Noin toimii etänäkin vain alkoholistit. Eipä ole tullut kertaakaan mieleen alkaa aamusta tai lounaalla alkoholia.

Vierailija
84/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korvaan "huonoja" päiviä tunnollisesti. Teen sitten extraa  jos tuntuu, että jäi vajaaksi.

Vierailija
85/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä ole mikään "etätyöläinen", etkä mikään muukaan työläinen. Tietokoneeseen tallentuvat kaikki tauot mitä työpäivän aikana pidät. Joko olet taas tyhmä provoilija tai työnantajasi on yhtä tyhmä kuin sinä. Ai niin, minä käytän etätyöpäiväni ihan työn tekoon. Ps. Seksiä sinä et ole saanut viimeiseen viiteen vuoteen.

Tietokoneeseen tallentuu tauot? No ei meillä ainakaan ole yhtäkään keinoa työnantajalla seurata sitä miten etäpäivää vietetään. Asentaako teillä työnantaja valvontakamerat myös, että voi katsoa aina mitä työntekijä puuhaa? Kuulostaa unelmien työpaikalta. Riittäisikö se, että sovitut työt tulee tehtyä?

Kyllä meillä seurataan aktiivista ruutuaikaa. En ole varma teknisistä yksityiskohdista, mutta lukitusnäytön asetuksia ei ainakaan saa muutettua. Ja toki pomo alkaisi aika pian ihmettelemään, jos ei tehtävät tulisi hoidetuksi.

Vierailija
86/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat maksavinaan palkkaa niin olen tekevinään töitä, ei väliä olenko kotona vai toimistolla.

Kotona hyvä tehdä kotihommia ja saa siitä palkkaa.

Vierailija
87/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajallisesti kyllä, mutta olen juuri tuon poikkeaman verran tehokkaampi etänä, niin kaikki on ok ja hommat tulee tehdyksi. Ryhmäytyminen työpaikalla ei kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
88/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sitten 120% tai 65%, yt:t kun tulee, saat kenkää.

Vierailija
89/89 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähipäivinä 40% maksimista eli etänä kumminkin puolet enemmän?