Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä että mun täytyy etätyössäni tehdä TÖITÄ

Vierailija
01.02.2025 |

Kyllä, tämä on niin kummallinen ongelma, etten voisi itsekään uskoa todeksi ihan fiksun ihmisen kohdalla 😄

Mutta siis, mä teen asiantuntijatyötä etänä. Työaika on liukuva mutta en halua tehdä töitä enää virka-ajan jälkeen joten todellakin haluan keskittyä työhön työaikana. Ja mitä tekee mies vapaapäivinään? Kyselee koko ajan jotain, höpöttää, odottaa kommenttia ja ärtyy jos en kuuntele. Pyytää mua auttamaan jossain hommassa. Alkaa kuunnella musiikkia tai katsoa actionleffoja äänet kovalla.

Keskeytysten takia tein itselleni uuden työpisteen makkarin nurkkaan. Mitä tekee mies? Tulee viereen sängylle lukemaan kirjaa ja sitten alkaa jutella. Tai alkaa katsoa ig-videoita, äänillä. Jos huomautan asiasta, että mulla on siis töitä, niin lähtee olkkariin ja katsoo leffaa äänet isolla. Sitten ihmettelee kun suljen oven ja istun vastamelukuulokkeet korvilla, ja tulee kysymään että häiritsikö? Sori sori, en tajunnut 😄

Ja mä olen sanonut tästä monta kertaa. Että mun on pakko tehdä töitä, enkä pysty keskittymään jos hän häiritsee koko ajan. Hän aina pahoittelee ja sanoo ettei vaan hoksannut ja anteeksi. Kunnes taas seuraava kerta.

Tää on ihan käsittämätön ongelma, kun en vois uskoa että hän on tuollainen, en tajua 😄 Onko kellään voinut olla samanlaista ongelmaa ja tajusiko mies vihdoin?

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla tehdään työt, kotona rentoudutaan. Hurjaa olisi koko ajan hiippailla ja olla hiljaa kotona, että toinen voi tehdä töitään.

Tule jo tälle vuosituhannelle. Etätyöt on nykypäivää. Ei toki teidän rasvanäppien keskuudessa. Ja arvostan kyllä rasvanäppejä, mutta en ummehtunutta mieltä.

Vierailija
42/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha äitini ei edelleenkään tajua, että etätöissä tehdään töitä. Kyselee jatkuvasti, milloin me lapset palaamme taas töihin ja ilmestyy yllättäen oven taakse kesken kokouksen.

Kuinka vanha on äitisi? Minä olen 80 v. ja ymmärrän täysin, että kun tytär tekee etätöitä silloin ei häiritä. Ei käydä eikä soitella työaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsi, kerjää huomiota. Jätä se. Ei ikinä muuta tapojaan.

Onko vastaavalla tavalla käyttäytyvä nainen sitten naislapsi. Vai onko niin, että mies on edelleen mieslapsi, koska ei ymmärrä, että hänen pitää aina keskittyä naiseen. 

On tietysti. Miksi kysyt?

Jos kelaat ketjua vähän ylöspäin, niin huomaat, ettei tämä ole tietysti. Sinulle kyllä, useimmille ei. 

Vierailija
44/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vastaavalla tavalla käyttäytyvä nainen sitten naislapsi. Vai onko niin, että mies on edelleen mieslapsi, koska ei ymmärrä, että hänen pitää aina keskittyä naiseen. 

Miten niin keskittyä naiseen? Tässähän ap nimenomaan haluaa, että se mies häipyy huis helvettiin häiritsemästä työntekoa. Itse nostaisin melkoisen metelin, jos äijä ei tajua olla hiljaa työnteon aikana. Itsekin teen kotona töitä, ja mies kyllä ymmärtää olla häiriköimättä, kun on kotona samaan aikaan.

Ööö? Onko sulla nyt vähän hankaluuksia ymmärtää lukemaasi. Voin vastata, että on. "Onko vastaavalla tavalla käyttäytuvä" alkaa tuo jolle vastasit. Kyseessä on huomio tästä "

Mieslapsi tai naislapsi on omaan napaansa tuijottava itsekäs paska. Vastasiko tämä kysymykseesi?

Vierailija
45/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa pahemmalta kuin meidän kissa tai uhmaikäinen lapsi tuossa etätöiden torpedoinnissa! Mitä hommaa hän siis tekee, kun on noin paljon vapaapäiviä? Ihan siis töissä kuitenkin itsekin?

Vierailija
46/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mies myös etätöissä? Kuinka pystyy häiriköimään ap:a jatkuvasti?

Tässä ketjussa ilmoittautuu lukutaidottomat av mammat. Vapaapäivä on hankala käsite, sitä ei ymmärretä. Heiltä ei voi myöksään kysyä, säilyykö tulkinta, jos tilanne olisi päinvastoin. 

Vapaapäivä=häiriköi töissä olevaa?

Vierailija
47/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mies myös etätöissä? Kuinka pystyy häiriköimään ap:a jatkuvasti?

Tässä ketjussa ilmoittautuu lukutaidottomat av mammat. Vapaapäivä on hankala käsite, sitä ei ymmärretä. Heiltä ei voi myöksään kysyä, säilyykö tulkinta, jos tilanne olisi päinvastoin. 

Vapaapäivä=häiriköi töissä olevaa?

Lisää lukutaidottomia ilmoittautuu. Kysymys oli miksi mies on kotona. Mutta joo, säkin olet varmaan "asiantuntijatöissä". 

Vierailija
48/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en tajua. Miksi teet etätöitä jos on tuommoista? Ite menisin varmasti toimistolle.

Mä hankkisin oman kämpän. En jaksaisi tuollaista edes vapaapäivänä. 

Vierailija
49/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita hymiöitä apn viestissä. Aggressioita itselläni herättäisi tuollainen. 

Vierailija
50/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on joskus samanlaisia. Jotkut käyttää opettamiseen sumutinpulloja. Sillä päin näköä, jos ei meno muuten rauhoitu ja on hätätilanne.

Tämä

Vierailija
51/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita sinua ja häiritsee työskentelyäsi tahallaan.

Vierailija
52/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan se on lapsi. Nainen vaatii ettei mies saa olla kotonaan vapaasti koska hän tekee töitä jotka voisi tehdä työpaikallaankin.

Saahan mies olla vapaasti kotona. Ei hän naisen huomiota saisi yhtään sen enempää jos nainen olisi toimistolla. Leffoja voi katsoa hiljaisella tai kuulokkeilla eikä rajoita yhtään mitään, muuta kuin kiusanteon iloa. 

Onko siellä jälleen yksi nainen joka on unohtanut että asunto ei ole pelkästään naisen vaan siellä asuu muitakin? Kaikki saa olla kotonaan miten haluaa työpaikat on työntekoa varten ja ette edes te naiset voi rajoittaa miehen elämään vain sen takia että te teette teidän yhteisestä kodissa vain naisen työpaikan<

Onneksi oon sinkku. 

t. nainen

Vierailija
53/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan se on lapsi. Nainen vaatii ettei mies saa olla kotonaan vapaasti koska hän tekee töitä jotka voisi tehdä työpaikallaankin.

Saahan mies olla kodissamme vapaasti kunhan vaan antaisi mun tehdä töitä 😄 ap

Vierailija
54/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat on joskus samanlaisia. Jotkut käyttää opettamiseen sumutinpulloja. Sillä päin näköä, jos ei meno muuten rauhoitu ja on hätätilanne.

Tämä

Käykö jos mies tekee tämän naiselle?

Vierailija
55/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko jotain omaishoidon tukea hänen hoitamiseen?

Vierailija
56/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyisikö hänen lopettaa kitaransoittaminen mikäli hän häiritsisi sillä sinun työntekoasi? Tämä on siis kuvitteellinen tilanne, mutta ymmärrät varmasti mitä ajan takaa. Saako hän oikeasti olla vapaasti kodissasi?

Vierailija
57/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla aivan samanlainen. Jos pidän etäpäivän, alkaa ehdottelemaan mitä kaikkia lisähommia voisin hoitaa kun kerran kotona olen. Samoin jos on itse etänä samaan aikaan odottaa lounasta pöytään yms. Parempi paeta toimistolle!

Vielä parempi jos laitat homman kuosiin ennen kuin möllötätte eläkkeellä ja ongelma paisuu.

Vierailija
58/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä työtön, syrjäytynyt luuseri, kun hengaa vaan kaiket päivät kotona tekemättä mitään erityistä? Vai asutteko vaan Porvoossa, ap?

Vierailija
59/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyisikö hänen lopettaa kitaransoittaminen mikäli hän häiritsisi sillä sinun työntekoasi? Tämä on siis kuvitteellinen tilanne, mutta ymmärrät varmasti mitä ajan takaa. Saako hän oikeasti olla vapaasti kodissasi?

Entä jos tilanne olisi se, että toinen on ollut yön töissä ja nukkuu päivällä. Onko silloin toisen ok soitella kitaraa, jos on silloin vapaalla?

Eri

Vierailija
60/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä työtön, syrjäytynyt luuseri, kun hengaa vaan kaiket päivät kotona tekemättä mitään erityistä? Vai asutteko vaan Porvoossa, ap?

On aika vaikea ymmärtää, miten moni avmamma ei ymmärrä vapaapäivän käsitettä. Nämä sitten kuvittelevat olevansa tosi fiksuja ja oivaltavia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan