Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä että mun täytyy etätyössäni tehdä TÖITÄ

Vierailija
01.02.2025 |

Kyllä, tämä on niin kummallinen ongelma, etten voisi itsekään uskoa todeksi ihan fiksun ihmisen kohdalla 😄

Mutta siis, mä teen asiantuntijatyötä etänä. Työaika on liukuva mutta en halua tehdä töitä enää virka-ajan jälkeen joten todellakin haluan keskittyä työhön työaikana. Ja mitä tekee mies vapaapäivinään? Kyselee koko ajan jotain, höpöttää, odottaa kommenttia ja ärtyy jos en kuuntele. Pyytää mua auttamaan jossain hommassa. Alkaa kuunnella musiikkia tai katsoa actionleffoja äänet kovalla.

Keskeytysten takia tein itselleni uuden työpisteen makkarin nurkkaan. Mitä tekee mies? Tulee viereen sängylle lukemaan kirjaa ja sitten alkaa jutella. Tai alkaa katsoa ig-videoita, äänillä. Jos huomautan asiasta, että mulla on siis töitä, niin lähtee olkkariin ja katsoo leffaa äänet isolla. Sitten ihmettelee kun suljen oven ja istun vastamelukuulokkeet korvilla, ja tulee kysymään että häiritsikö? Sori sori, en tajunnut 😄

Ja mä olen sanonut tästä monta kertaa. Että mun on pakko tehdä töitä, enkä pysty keskittymään jos hän häiritsee koko ajan. Hän aina pahoittelee ja sanoo ettei vaan hoksannut ja anteeksi. Kunnes taas seuraava kerta.

Tää on ihan käsittämätön ongelma, kun en vois uskoa että hän on tuollainen, en tajua 😄 Onko kellään voinut olla samanlaista ongelmaa ja tajusiko mies vihdoin?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi, kerjää huomiota. Jätä se. Ei ikinä muuta tapojaan.

Vierailija
2/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äitini ei edelleenkään tajua, että etätöissä tehdään töitä. Kyselee jatkuvasti, milloin me lapset palaamme taas töihin ja ilmestyy yllättäen oven taakse kesken kokouksen.

Vierailija
4/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tekee kiusaa, jos olet jo sanonut eikä silti lopeta. Käske lähtemään työpäivän ajaksi pois kotoa jos ei osaa hiljaa, eiköhän hiljaa olemisen vaihtoehto kuulosta paremmalta. Syyt käytökseen ovat sitten jossain syvemmällä, ei arvosta joko työtäsi tai sinua, mutta se on eri keskustelu.

Vierailija
5/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle töissäolo on oleskelua työpaikan tiloissa, sinulle töiden tekemistä.

Vierailija
6/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, mene toimistolle, lopeta työt. Muutama vinkki...

Vierailija
7/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha äitini ei edelleenkään tajua, että etätöissä tehdään töitä. Kyselee jatkuvasti, milloin me lapset palaamme taas töihin ja ilmestyy yllättäen oven taakse kesken kokouksen.

Vanha äiti on eri asia kuin työelämässä olevan oletettavasti samanikäinen aviomies.

Vierailija
8/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Kuvaamasi ongelma on todella yleinen. Mutta kysymyshän ei luonnollisesti koske minua, koska olen mies. 

Juu, olen eronnut. Tämä oli osa ongelmaa - en koskaan voinut tehdä kotona mitään keskittymistä vaativaa. Konflikti oli aina valmis, jos puoliso ei koko ajan ollut huomion keskipisteenä. 

Vierailija
9/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tekee kiusaa, jos olet jo sanonut eikä silti lopeta. Käske lähtemään työpäivän ajaksi pois kotoa jos ei osaa hiljaa, eiköhän hiljaa olemisen vaihtoehto kuulosta paremmalta. Syyt käytökseen ovat sitten jossain syvemmällä, ei arvosta joko työtäsi tai sinua, mutta se on eri keskustelu.

*Tahallaan siis, ei tavallaan. 

Vierailija
10/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se luuseri ja heti ja onnittelut olet ymmärtänyt hyvin mitä etätyöt tarkoittavat, etätyö on paras työmuoto ja kaikki tuollaiset häiriköt on syytä poistaa

Vierailija
11/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vastaavalla tavalla käyttäytyvä nainen sitten naislapsi. Vai onko niin, että mies on edelleen mieslapsi, koska ei ymmärrä, että hänen pitää aina keskittyä naiseen. 

Vierailija
12/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla aivan samanlainen. Jos pidän etäpäivän, alkaa ehdottelemaan mitä kaikkia lisähommia voisin hoitaa kun kerran kotona olen. Samoin jos on itse etänä samaan aikaan odottaa lounasta pöytään yms. Parempi paeta toimistolle!

Vierailija
13/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se äitilapsi. 

Vierailija
14/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekkin mukavaa kun kerrankin jossain mies tekee täsmälleen samaa mitä naiset tekee kaikkialla?

Itsekin sain jatkuvasti kuulla että kun olen kotona (etäpäivä) niin se ei ole työpäivä ja kotiaskareiden mitä nainen keksi pitää mennä töiden edelle. Aika nopeasti naisesta tuli sinkku kun ei hyväksynyt sitä että teen töitä myös kotona

Vierailija
15/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha äiti on eri asia kuin työelämässä olevan oletettavasti samanikäinen aviomies.

Tietenkin. Loppujen lopuksi äiti on kuitenkin nainen ja siltä ei voi vaatia samaa kuin mieheltä. Näin aina ja ikuisesti. t. Av mammat. 

Vierailija
16/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on joskus samanlaisia. Jotkut käyttää opettamiseen sumutinpulloja. Sillä päin näköä, jos ei meno muuten rauhoitu ja on hätätilanne.

Vierailija
17/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet työpaikalle jos työ ei onnistu kotona. Miksi sinä rajoitat miehesi vapaa-aikaa?

Vierailija
18/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tajua. Miksi teet etätöitä jos on tuommoista? Ite menisin varmasti toimistolle.

Vierailija
19/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekkin mukavaa kun kerrankin jossain mies tekee täsmälleen samaa mitä naiset tekee kaikkialla?

Itsekin sain jatkuvasti kuulla että kun olen kotona (etäpäivä) niin se ei ole työpäivä ja kotiaskareiden mitä nainen keksi pitää mennä töiden edelle. Aika nopeasti naisesta tuli sinkku kun ei hyväksynyt sitä että teen töitä myös kotona

Sika. Et sitten huomioinut puolisoasi ja laiminlöit kotitöitä.

Vierailija
20/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan se on lapsi. Nainen vaatii ettei mies saa olla kotonaan vapaasti koska hän tekee töitä jotka voisi tehdä työpaikallaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä